Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923305 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2610 на: 22 Ноември 2012, 20:39:37 pm »
ТБ вс ТД,иста класа.Читај другото во самиот пост кој ми го цитираш.Да побрз е бензинот тука нема муабет.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2611 на: 22 Ноември 2012, 20:42:16 pm »
Dobro se Simo, mene me narekuvas manipulator, a ti manipuliras so podatocite. Eve ke ti nacrtam na slika kolku e podobar dizelot:



80-120 e identicno,
80-180 e edinstvenata disciplina kade sto benzinecot e podobar. Vo site drugi disciplini dizelot brisi pod so benzinecov, a priota ima mnogu pogolema masa.
aj vidi 0-1km, na pravec, povtorno dizelot e podobar
0-180kmh, dizelot dominira.

Eve ke go sporedime istiot toj benzinec so drugi dizeli, koi povtrono se dosta poteski od benzinecot. sekogas benzinecot ke gubi
http://www.zeperfs.com/en/duel530-1150.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel530-1583.htm

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2612 на: 22 Ноември 2012, 20:42:57 pm »

Остај не мешај брзини, и кога е во 5та клиото пак губи од ибицата во 6та... Драстично.
Така де, ако може и да не ги мењаш, не само да ги мешаш. Да! Во крајна, турбото подобро влече плуг. Но, ако треба да забрзувам, не ми пречи да го користам менувачот. Ако не сакав да менувам брзини, ќе си купам аутоамтик, па плесни папуча до даска, сам праи kick-down.


Цитат
Да не ги утна бројките? Реков 250евра, не 2.500 евра. Обрати пажња. Имам 250 евра за ремап на кола, немам 2.500 евра за градба на нов мотор.

А имаш 2.500 да доплатиш за дизел варијанта за возилото.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2613 на: 22 Ноември 2012, 20:44:02 pm »
Спенсер, дизелите со слична снага се побрзи од турбо бензинци само можда во меѓузабрзување од ниски обртаи. Иначе и во 2ра, и во 4та побрз е турбо бензинот, ако се во повисоки обртаи. Или како што кажа симо, ако се гледа минималното време за кое колата ќе стигне од 60 до 120 на пример.

Прост пример и тоа со атмосферски бензинец. Возиме со еден другар, јас со Интеграта 1.8 атмосферец со 190кс, он со Леон ФР дизел 2.0 турбо дизел со 170кс. Се возиме паралелно некаде 30-40 двајцата во трета мислам. Он одеднаш стиска, јас додека да прешалтам во втора ми киднува малце и после само го стигам и престигнувам. Да останев во трета џабе ќе стискав гас, ама кој нормален ако сака да претица (или да се трка сеедно) ќе остане во брзина во која не му одговара?? :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2614 на: 22 Ноември 2012, 20:44:12 pm »
Како не ве мрзи бе?

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2615 на: 22 Ноември 2012, 20:47:09 pm »
Се спремам за правосуден, што да праиш ;D
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2616 на: 22 Ноември 2012, 20:47:17 pm »
@LP, секако дека доминира, има дупло поголем торк и поголема сила, што придонесува до полесно постигнување на крајната брзина. Но, ако погледнам подобро,  од 0-160 доминира клиото, што значи дека единствено крајната брзина од менувачот е пресудна, a не можноста на моторот.

убаво што го спореди со 330д и со 120д :D :D D: Споредба на место! :D :D Навистина бензинците не ги бива. Пробај и со m5d, може таму бензинецот ќе биде бољи?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2617 на: 22 Ноември 2012, 20:48:09 pm »

Остај не мешај брзини, и кога е во 5та клиото пак губи од ибицата во 6та... Драстично.
Така де, ако може и да не ги мењаш, не само да ги мешаш. Да! Во крајна, турбото подобро влече плуг. Но, ако треба да забрзувам, не ми пречи да го користам менувачот. Ако не сакав да менувам брзини, ќе си купам аутоамтик, па плесни папуча до даска, сам праи kick-down.


Цитат
Да не ги утна бројките? Реков 250евра, не 2.500 евра. Обрати пажња. Имам 250 евра за ремап на кола, немам 2.500 евра за градба на нов мотор.

А имаш 2.500 да доплатиш за дизел варијанта за возилото.
1. ете и во 5та и 6та пак е побрзо. Можеби треба во 4та да се симне клиото, или трета.... Додека купрата е во 6 (!!!)та брзина. :) :) :) :)Ај мин, кам он! Забораваш дека и другиот може да симне некоја брзина исто така. Само има ПЛУС опција да не симне.
2. Тие пари се повратни за дизел моторот, а тие за градба на новиот мотор само повеќе и повеќе ќе влечат пари од мене. И пак ќе треба да симнам 3 брзини за да претицам.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2618 на: 22 Ноември 2012, 20:52:39 pm »

1. ете и во 5та и 6та пак е побрзо. Можеби треба во 4та да се симне клиото, или трета.... Додека купрата е во 6 (!!!)та брзина. :) :) :) :)Ај мин, кам он! Забораваш дека и другиот може да симне некоја брзина исто така. Само има ПЛУС опција да не симне.
2. Тие пари се повратни за дизел моторот, а тие за градба на новиот мотор само повеќе и повеќе ќе влечат пари од мене. И пак ќе треба да симнам 3 брзини за да претицам.
1. НЕ заборавам. Значи цело време тврдам дека BEST EFFORT забрзувањето е побитно од IN GEAR.
2. Да, за жал ќе мора да се забавуваш додека возиш бензинец :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2619 на: 22 Ноември 2012, 20:52:53 pm »
Abe ovie na zeperfs merat od 80 do 120 vo 4 ta i 5 ta. ..a ne od 60 do100.
That changes things...

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2620 на: 22 Ноември 2012, 20:54:18 pm »
Ако симне и другиот ќе биде поспор од сиромашкиот атмосферски бензинец. Затоа не се праи муабет за минимално потребно време за да се стигне од X до Y брзина, туку во што е можно поголема брзина. Секако само во таа ситуација турбо дизелот може да биде помоќен.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2621 на: 22 Ноември 2012, 20:54:57 pm »
Да не не почастиш со ново видео? :)


Ако симне и другиот ќе биде поспор од сиромашкиот атмосферски бензинец. Затоа не се праи муабет за минимално потребно време за да се стигне од X до Y брзина, туку во што е можно поголема брзина. Секако само во таа ситуација турбо дизелот може да биде помоќен.
Баш ме занима колку од бензинчарите претицаат со стрелка над 6500 вртежи, и колку им се дере колата - сакале или не. Или возиш како човек и мењаш на 4500? Не зборам за Интегрирање, туку еве пример во Акордот.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2622 на: 22 Ноември 2012, 20:59:51 pm »
Simo, dizelite sto gi sporediv so clioto bea poslabi od benzinecot. primer duelot so 120d, clioto ima 7.5kg/ks, dizelot ima 8.7kg/ks. Isto e i so site drugi primeri sto ti gi prativ. Vo site slucai dizelot e poslab, no dominira.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2623 на: 22 Ноември 2012, 21:03:37 pm »
Да не не почастиш со ново видео? :)



Mh...izgleda premnogu Korveti sum gledal, pa moevo na snimka mi deluva ko tocak.
Aj moze utre ke snimam 80 -120 vo 4 ta , 5 ta i 6ta.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2624 на: 22 Ноември 2012, 21:04:46 pm »
@LP, Ах, и пак и покрај тоа што упорно споредуваш баби и жаби, ете го бензинчето од никаде на quarter mile ги толчи :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.