Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2183598 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16470 на: 09 Јуни 2016, 14:52:54 pm »
Долгата листа од 3

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16471 на: 09 Јуни 2016, 16:36:40 pm »
Пак е поише од:
1. Помалку троши
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16472 на: 09 Јуни 2016, 16:46:50 pm »
Само таа вреди за 8.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16473 на: 09 Јуни 2016, 16:55:17 pm »
Само таа вреди за 8.


Додека не смениш дизни, замаец и дпф филтер.  ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16474 на: 09 Јуни 2016, 16:56:29 pm »
Мислам кај си видел некој да сака да купи бензинец кола, а таа да не е Opel Corsa/ Fiat Punto исклучиво со 1.2 моторче?
И тоа е скрос промашена инвестиција затоа што и таквото глупо моторче троши 9 градска, но старински легенди се во прашање, мал мотор=евтино одржување+малку троши <> реалноста.

Само таа вреди за 8.


Додека не смениш дизни, замаец и дпф филтер.  ;D

Да чукнам во дрво, немам. Но ако играме на таа карта, тогаш и новите бензинци имаат скапи дизни и дфм. За 2-3 години ќе добијат и дпф, затоа што загадуваат 1000 пати повеќе од што е потребно.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16475 на: 09 Јуни 2016, 16:59:11 pm »
Мариовска тресеница се муабетиве.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5841
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16476 на: 09 Јуни 2016, 18:37:39 pm »
Мислам кај си видел некој да сака да купи бензинец кола, а таа да не е Opel Corsa/ Fiat Punto исклучиво со 1.2 моторче?
И тоа е скрос промашена инвестиција затоа што и таквото глупо моторче троши 9 градска, но старински легенди се во прашање, мал мотор=евтино одржување+малку троши <> реалноста.

Не затоа што сака туку затоа што може да го одржува. Мислам ти кај си видел за 2.0 дизел регистрација да е 6000 денари? Туку е преку 16 000. За помало дизелче пак е дупло регистрација. Одржувањето е за од 4000-6000 поефтино во корист на глупото моторче. Едино што не е точно во таа старинска легенда е дека малку троши. Уопште не е промашена инвестиција, промашена инвестиција според мене е да купиш возило за кое немаш пари да го одржуваш. А такви од увозот наваму ги има со лопати да ги ринеш. Пошто он размислува само додека го купи возилото, подалеку не.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16477 на: 09 Јуни 2016, 23:03:26 pm »
Регистрацијата е според кс и ццм, не според дизел и бензинец. Ако веќе треба да плаќаш регистрација за 120кс кола, 2x подобро да е дизел него ли косилица анемична што троши и не оди. Одржувањето на дизелот е поевтино, затоа што има помалку потрошен материјал, за ова е зборувано повише пати.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16478 на: 09 Јуни 2016, 23:12:22 pm »
Ако не ги есапиш DMF, DPF и држажачи на мотор за потрошен материјал, можда и ќе имаше вистина ;)
За регистрацијата точно кажуваш, 2.0 дизел со 150кс е исто за регистрација како и 2.0 бензинец со 150кс.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16479 на: 09 Јуни 2016, 23:26:38 pm »
Регистрацијата е според кс и ццм, не според дизел и бензинец. Ако веќе треба да плаќаш регистрација за 120кс кола, 2x подобро да е дизел него ли косилица анемична што троши и не оди. Одржувањето на дизелот е поевтино, затоа што има помалку потрошен материјал, за ова е зборувано повише пати.


На форумов имаме член со возило 1.6 мотор 110 кс, градска потрошувачка му е 9-10 литри плин, или во превод 198-220 денари за 100 км (според цената од НАС ГАС која е 22 денари за литар плин).
Соодветен дизел со таа коњажа според моменталнава цена на нафтата треба да троши 3.5 литри нафта градска вожња за да биде поекономичен.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16480 на: 09 Јуни 2016, 23:29:39 pm »
ДМФ имаат и бензинците. Држач на мотор? Мора да се шегуваш :) Имам сменето само еднаш на еден антички бензинец. DPF е срање, но не го рачунам за потрошен, туку како и дмф, еднаш во животниот век на колата. Ќе си добиете и вие за некоја година ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16481 на: 09 Јуни 2016, 23:31:56 pm »
Регистрацијата е според кс и ццм, не според дизел и бензинец. Ако веќе треба да плаќаш регистрација за 120кс кола, 2x подобро да е дизел него ли косилица анемична што троши и не оди. Одржувањето на дизелот е поевтино, затоа што има помалку потрошен материјал, за ова е зборувано повише пати.


На форумов имаме член со возило 1.6 мотор 110 кс, градска потрошувачка му е 9-10 литри плин, или во превод 198-220 денари за 100 км (според цената од НАС ГАС која е 22 денари за литар плин).
Соодветен дизел со таа коњажа според моменталнава цена на нафтата треба да троши 3.5 литри нафта градска вожња за да биде поекономичен.

Ми зборуваш за кола на плин. Го имав до скоро. Ѓубре. Го возиш затоа што си беден и немаш избор. Не ти лично.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16482 на: 09 Јуни 2016, 23:36:03 pm »
Кога имаш можност да го монтираш и возиш, му доаѓа и како предност, можеш да го возиш на гориво и да ти е поекономично ако тоа ти е во преден план кај возилото.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16483 на: 09 Јуни 2016, 23:48:19 pm »
ДМФ имаат и бензинците. Држач на мотор? Мора да се шегуваш :) Имам сменето само еднаш на еден антички бензинец. DPF е срање, но не го рачунам за потрошен, туку како и дмф, еднаш во животниот век на колата. Ќе си добиете и вие за некоја година ;)
Ти имаш сменето еднаш, ја ни еднаш. Ама ја и ти не сме референци. Исто и за ДМФ. Прочитај само на форумов колку дизелџии смениле ДМФ, а колку бензинџии. Имаат и бензиците, ама не ги дрмаат дмф-ите така како тракторите. Дааалеку потрајни се кај бензинците. ДМФ-от кај дизелите треба да одработи 3 пати повеќе за анулирање на вибрациите кон мењачот отколку кај бензиците. Си го знаеш ова, може да се инаетиш, слободно. ДПФ ќе го фрлиш, ама и тоа коштало пари, без пари ни да го фрлиш не можеш :)
Да не зборуваме за други технички компромиси што ги има дизелот за да биде поднослива неговата вожња (гумирани срцевини на шајвните за надворешни уреди, кои редовно си рикнуваат, дали на алтернатор, дали на радилица, хидраулични затегачи на ребрасти ремени, контраротирачки балансери за анулирање на резонантите, и ред други работи...).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16484 на: 10 Јуни 2016, 02:54:51 am »
Само бензин, и тоа чист атмо.
Барем парите ке ти бегаат на рати, нема да добиваш инфаркти како дпф,дмф,дизна,турбо,хпфп,дкг,егр,итн итн итн.

Атмо и раат биди си :)