Точно, Првенствено со намалување на температурата преку егр и намалување на компресијата се постигнуваат подобрите еко резултати. Преку егр се намалува и кислородот што е многу важно за создавањето на NOx. Проблемот со функционирањето на катализаторот кај бензинците со директно се јавува кога екуто ќе го активира ултра лин модот, тоа најчесто се случува при крузање. Всушност бензицот поретко од дизелот го користи овој мод па оттука и разликите во емисиите, економичноста и перфорансите. Бензинецот може многу полесно да ги лажира резултатите,се што треба е да не уклучува ултра чин мод при емишн тест, што најверојатно и се случува кога колата работи во лер. Затоа истражувањата мерат риал лајф издуви, не лабораториски лепени крпени. Моја претпоставка е дека азотните оксиди ќе бидат секогаш повеќе кај дизелот од причина што има огромна компресија и температура на согорување, која нели со секоја нова генерациј се повеќе ја смалуваме, само во интерес на екологијата
Не кажа за мапата на алфата..