Tаков ти беше горецитираниот пост, немаше како да се сфати на друг начин, конкретно доста.
Ти самиот кажуваш дека тоа го сметаш за предност бидејќи дневно менуваш по 250-300 пати брзини, и демек со тоа ќе заштедиш едно 50-100 пати дневно. Зошто уопште го спомнуваш ако не го сметаш за добра работа?
Ela si pri men ke ti se odvozi posle toa I kola I motor I kolicka za bebinja I dizep ke ti bidi podobar niz grad Itn...itn...Kolku za info na momentalno rabotno mesto menuvam brzini najmalku 250-300 pati denot.
И друга работа, ај се кладиме дека ниеден 6-степен менувач(не споредувам со 7,8 бидејќи нема такви мануелци) не менува брзини како просечниот македонец со мануелен мењач и дизел мотор.
Ќе го утепа моторот ако треба ама само и само да покаже литро помалце на борд компјутер.
99% од дизел возилата се раскрцкани внатре баш од тие вибрации кои со тек на време го прават своето врз возилото, на почеток не се осеќа ама после некое време.... Баш од такво "нема гајле дизел е, не гаси, не му смета, тргнувас и без куплунг" возење, а оно колата камења у бубрег ќе ти скрши дур да крене обртаи.
Знаеш што прави модерен дизел со возење какво што вие си имате зацртано у глава, ќе те тера да чистиш ДПФ на секои 500км.