друже, си се потрудил да направиш сериозно добра пресметка... само повторно првиот параметар е малку (да речеме) згрешен, затоа што прво и основно лимитираш на 4.500 обртаи. на дизелот тоа му е крајот, тие обртаи.. ама на бензинот всушност многу повеќе добива снага над тие 4.500 обртаи, т.е. ај да го земеме неговиот крај односно 6.500 обртаи. тогаш ке го имаш правиот однос. и самиот рече дека бензинецот во 1, 2 и 3-та брзина му бега на дизелот. замисли дека имаш уште екстра 30%+ повеке снага на бензинецот токму помеѓу 4.500 и 6.500... нели, дизелот е на крај на 4.500, дај да го измалтретираме и бензинецот до крај... и тоа, тие 6.500 нај често се електронски лимитирани, заради издржливост на машината, инаку бензинец може да врти и до 10.000 па и над тоа, без никакви потешкотии всушност добивајке се повеќе и повеќе снага... еве гледај ги спортскиве мотори вртат и до 15.000 обртаи, а рекордот е 21.500 обртаи, или што би се рекло тоа што бензинецот ке го направи во 1-ва брзина, на дизелот му треба 4-та па и 5-та (под услов да носат мењачи со ист пренос)...
но тоа се екстреми, а да дискутирме со екстреми за секојдневие нема логика. затоа, дај да се задржиме на реалното секојдневие... дизелот на 4.500 (и помалку) почиња да брефта и да се бори за воздух (пред инфарктна состојба), а бензинецот иде до крај на 6.500...