Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1994950 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55050
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15720 на: 20 Јуни 2015, 09:30:08 am »
@Златкоа, дали меѓу двата мотора кои сакаше да ги објасниш нешто утна или?

Значи едно возило со 140кс, и едно кои не постигнува 140кс туку 110 некаде, 120 можеби тебе ти излезе побрзо она со помалку сила и помалку торк? Значи нешто си утнал во математиката. Викаш си ги возел колите... Би требало ова да ти е кристално јасно ако си ги возел.

2.0TDi
  1.4TSi
« Последно менување: 20 Јуни 2015, 09:35:44 am Deni »

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3280
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15721 на: 20 Јуни 2015, 10:39:28 am »
@Златкоа, дали меѓу двата мотора кои сакаше да ги објасниш нешто утна или?

Значи едно возило со 140кс, и едно кои не постигнува 140кс туку 110 некаде, 120 можеби тебе ти излезе побрзо она со помалку сила и помалку торк? Значи нешто си утнал во математиката. Викаш си ги возел колите... Би требало ова да ти е кристално јасно ако си ги возел.

2.0TDi
  1.4TSi

Немам ништо утнато.

1. Дизелот е 150+ кила потежок од бензинецот.
2. Бензинецот до четвртиот степен на пренос има редукција во преносниот однос, односно многу подобро го искористува Torque-от од дизелот. Во Петтиот и Шестиот степен на пренос кога преносните односи се изедначуваат со тој на дизелот, таму бензинецот губи. Бензинецот го губи Torque-от, моторот нема снага и станува тромав, а коњските сили кај дизелот си ја вршат работата и дизелот лета напред.


Математиката си е таман, таму нема утка. Не е се во коњите кои ги имаш на хартија. Има нешто и во механиката и конструкцијата на возилото и менувачот.

Резултатите се од споредба на Golf VII 1.4TSI и Golf VII 2.0TDI. Кај овие две возила е така, и овој тест неможеш да го земеш како генерално правило за сите Бензин - Дизел мотори.

Поентата на моите постови е да ви укажам дека споредбите не се прават само со мерење на коњи и њутн метри. Така се добива нереална слика и лажна претстава за тоа кое возило е подобро.

За да направиме точна и реална споредба кај две возила треба да се споредат:
1. Преносни односи во менувач
2. Количина на коњски сили по еден килограм од масата на возилото
3. Подрачје во вртежи каде возилата добиваат максимални Њутн Метри и Коњски сили.
4. Двете возила да имаат иста димензија на пневматици во радиус и широчина.

Колите сум ги возел и двете и работата мене ми е кристално јасна.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55050
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15722 на: 20 Јуни 2015, 10:50:48 am »
Вака значи. Седнуваме во кола и се тркаме и мењаме на 4500 и тепа бензинецот?

Немој вака.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3280
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15723 на: 20 Јуни 2015, 11:11:32 am »
Вака значи. Седнуваме во кола и се тркаме и мењаме на 4500 и тепа бензинецот?

Немој вака.

Ок. Ајде вака.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55050
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15724 на: 20 Јуни 2015, 11:17:03 am »
Абе дај да седнеме во коливе да видиме. Зошто ќе отвори форумов некој, ќе прочита ќе си рече вистина дека е. Вака да разрешиме и готово. Од едукативни причини. Гледам дека те интересира и пишуваш долги текстови, само да има и поткрепа во реалноста тоа.

Вака значи. Седнуваме во кола и се тркаме и мењаме на 4500 и тепа бензинецот?

Немој вака.

Ок. Ајде вака.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Ајде и така и секако.

Моќност е моќност.

140кс се 140кс и на 2000 и на 10000рпм. Моќноста на моторот не е зависна од менувачот. Ниту пак моќноста на тркалата е зависна од менувачот. Моќноста е фиксна. колку дал моторот толку ќе излезе на тркалата. Менувачот може само да конвертира меѓу вртежи и обртен момент, но нивната резултантна моќност ќе е потполно и секогаш наполно иста.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3280
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15725 на: 20 Јуни 2015, 11:25:16 am »
Абе дај да седнеме во коливе да видиме. Зошто ќе отвори форумов некој, ќе прочита ќе си рече вистина дека е. Вака да разрешиме и готово. Од едукативни причини. Гледам дека те интересира и пишуваш долги текстови, само да има и поткрепа во реалноста тоа.

Вака значи. Седнуваме во кола и се тркаме и мењаме на 4500 и тепа бензинецот?

Немој вака.

Ок. Ајде вака.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Ајде и така и секако.

Моќност е моќност.


Дени во споредбата што ја направив, краен победник беше дизелот. Што не е јасно. Бензинецот бегаше малку пред дизелот во 1,2 и 3 брзина. После тоа дизелот си ја одработи задачата.

Цитат
Моќност е моќност.

140кс се 140кс и на 2000 и на 10000рпм. Моќноста на моторот не е зависна од менувачот. Ниту пак моќноста на тркалата е зависна од менувачот. Моќноста е фиксна. колку дал моторот толку ќе излезе на тркалата. Менувачот може само да конвертира меѓу вртежи и обртен момент, но нивната резултантна моќност ќе е потполно и секогаш наполно иста.

Ова не го коментирам. Според твоево тврдење можам да седнам во кола да ставам во 6-та брзина и да тргнам одма од место и да стигнам без проблем до 4500 вртежи. Ако моќноста на тркалата не е зависна од менувачот, тогаш зашто не пробаш да се качиш на Водно со 6-та брзина, и зашто не пробаш на автопат да возиш 180km/h во 1 или 2-ра?


Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15726 на: 20 Јуни 2015, 11:32:12 am »
друже, си се потрудил да направиш сериозно добра пресметка... само повторно првиот параметар е малку (да речеме) згрешен, затоа што прво и основно лимитираш на 4.500 обртаи. на дизелот тоа му е крајот, тие обртаи.. ама на бензинот всушност многу повеќе добива снага над тие 4.500 обртаи, т.е. ај да го земеме неговиот крај односно 6.500 обртаи. тогаш ке го имаш правиот однос. и самиот рече дека бензинецот во 1, 2 и 3-та брзина му бега на дизелот. замисли дека имаш уште екстра 30%+ повеке снага на бензинецот токму помеѓу 4.500 и 6.500... нели, дизелот е на крај на 4.500, дај да го измалтретираме и бензинецот до крај... и тоа, тие 6.500 нај често се електронски лимитирани, заради издржливост на машината, инаку бензинец може да врти и до 10.000 па и над тоа, без никакви потешкотии всушност добивајке се повеќе и повеќе снага... еве гледај ги спортскиве мотори вртат и до 15.000 обртаи, а рекордот е 21.500 обртаи, или што би се рекло тоа што бензинецот ке го направи во 1-ва брзина, на дизелот му треба 4-та па и 5-та (под услов да носат мењачи со ист пренос)...

но тоа се екстреми, а да дискутирме со екстреми за секојдневие нема логика. затоа, дај да се задржиме на реалното секојдневие... дизелот на 4.500 (и помалку) почиња да брефта и да се бори за воздух (пред инфарктна состојба), а бензинецот иде до крај на 6.500...
« Последно менување: 20 Јуни 2015, 11:38:44 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55050
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15727 на: 20 Јуни 2015, 11:32:58 am »
Зошто моќноста која ќе ја даде моторот на 400 вртежи не е доволна за да се качам на водно.



Но со Корвета (рецимо) која има 100кс на 1000 обртаи веројатно ќе се качам без потешкотии и во 6та. И ќе биде исто како со било кој мотор кој има 100кс на 4000рпм и вози во 2ра (рецимо).
но тие два мотора во тој момент ќе даваат 100кс на тркалата. И ќе се качуваат со иста брзина.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15728 на: 20 Јуни 2015, 11:34:38 am »
друже, си се потрудил да направиш сериозно добра пресметка... само повторно првиот параметар е малку (да речеме) згрешен, затоа што прво и основно лимитираш на 4.500 обртаи. на дизелт тоа му е крајот, тие обртаи.. ама на бензинот всушност многу повеќе добива снага над тие 4.500 обртаи, т.е. ај да го земеме неговиот крај односно 6.500 обртаи. тогаш ке го имаш прваиот однос.
Таа пресметка (за до макс рпм и на бензинецот) ја имаш на претходната страна.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15729 на: 20 Јуни 2015, 11:40:13 am »
симо... меин проблем е што не ретко се споредуваат различни технологии (временски и производствено) затоа и реков дека е бајаги невозможно да направиш црта што е што...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15730 на: 20 Јуни 2015, 12:04:32 pm »

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)



Добро е, почнавме да развиваме рационална и издржана дискусија.

за да ти одговорам на прашањето ја направив следната анализа:

1. Ги пресметав вртежите на излез од менувач за двата мотори во опсегот од 1000 до 4500 вртежи
2. Со зелено ги изначив оне полиња каде што моторите имаат максимален Torque односно вртежен момент. Бензинецот има од 1500 до 3500, дизелот има од 1750 до 3000 вртежи.
3. Со портокалова боја ги означив оние бројки кои ги врти моторот при промена од еден степен во друг, за полесен преглед на вториот график ги избришав вредностите кои што не ни требаат за да не бунат.
4. Со сина боја ги означив оние бројки каде што дизелот има максимална моќност од 150 коњски сили, односно во опсегот од 3500 до 4000 вртежи. Бензинецот во опсегот до 4500 вртежи не испорачува максимална моќност.

Двете возила се исти како во претходниот пост Golf VII 1.4TSI и 2.0TDI.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Почнуваме. Двете возила се паркирани едно до друго, палиме моторите ставаме во прва и тргнуваме со папучата до долу и шалтаме во повисок степен на пренос штом обртометарот покаже 4500 вртежи.

Прв степен на пренос

Бензинец:
До 1400 вртежи се исти со дизелот. Потоа бензинецот влегува во подрачје на максимален Torque и почнува побрзо да ги врти вртежите од 1500 до 3500. Тоа значи дека стрелката на обртометарот ќе почне побрзо да се движи во споредба со стрелката кај дизелот, (Турбото повлекува на 1500 вртежи).

Дизел:
До 1400 вртежи е ист со бензинецот. Потоа бензинецот бега понапред бидејќи го добива Torque-от од турбото порано. На 1750 вртежи дизелот го добива Torque-от од турбото, и стрелката на обртометарот се движи побргу од претходно се до 3000 вртежи. На 3500 вртежи дизелот ги добива максималните 150 коњски сили и до 4000 влече како луд. Во истиот период бензинецот веќе потегнал здраво, и совладал повеќе вртежи на обртометарот и е поблиску до 4500 вртежи за да смени во втора брзина.

Исход - прва брзина: Бензинецот побрзо ќе дојде до 4500 вртежи за да смени во втора брзина споредено со дизелот. На пример кога бензинецот ќе смени во втора брзина на 4500 вртежи дизелот ќе врти со 4100 вртежи и ќе треба да совлада уште 400 вртежи за да може дизелот да смени во втора. Тоа значи дека бензинецот ќе дава 1190 вртежи на погонската осовина при 4500 вртежи, а во исто време дизелот ќе врти на 4100 вртежи и ќе дава 1088 вртежи на погонската осовина.
1.4TSI    2.0TDI

Еве за првиот степен само ќе дадам мој коментар. Преносниот однос им е тука некад.
Бензинецот на 1500 влегува во подрачје на максимален торк 250Nm и повлекува, но дизелот на тие вртижи најверојатно има 250Nm(а и повеќе коњски сили вајда има од бензинецот, ни требаат графици да видиме). Ако е тоа така значи исто идат, не бега бензинецот.
Идат исто до 1750 вртежи, тогаш дизелот има торк 320 Nm, (има и повеќе коњи вајда) и бега напред.
На 3000 кај дизелот почнува да опаѓа торкот од 320 Nm, а верувам на 3500 врт. повторно има повеќе торк од бензинецот(кој има 250Nm кои почнуваат да опаќаат). Значи дизелот и до тука бега поради повеќе испорачан торк и коњски сили.
На 3500 дизелот има 140 коњи и секако повторно бега до 4000(кога претпоставувам торкот ќе му падне на 250Nm), така да и до 4500 ќе бега.
Односно многу избегал од бензинецот у прва. Ова е моја предпоставка која мислам дека ќе се потврди доколку некој најде графици од двете возила.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15731 на: 20 Јуни 2015, 12:07:27 pm »
симо... меин проблем е што не ретко се споредуваат различни технологии (временски и производствено) затоа и реков дека е бајаги невозможно да направиш црта што е што...
Само кажав дека Zlatkoa го апсолвираше тоа што ти го бараш во еден убав пост претходно. Поточно овдека.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6674
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15732 на: 20 Јуни 2015, 12:16:31 pm »
друже, си се потрудил да направиш сериозно добра пресметка... само повторно првиот параметар е малку (да речеме) згрешен, затоа што прво и основно лимитираш на 4.500 обртаи. на дизелот тоа му е крајот, тие обртаи.. ама на бензинот всушност многу повеќе добива снага над тие 4.500 обртаи, т.е. ај да го земеме неговиот крај односно 6.500 обртаи.

Онак, заради ова е таа пресметка само до 4500 вртежи да се возат и двата мотори и да се види што е подобро:

Во секојдневието мое ќе менувам највеќе на 4500врт. , што да купам совает од тебе? Што боље тегне до тие вртежи?
Го прашав и Васил, не ми одговори, а стварно ме интересира бидејќи не сум возел TSI.


Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3937
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15733 на: 20 Јуни 2015, 12:25:57 pm »
Еве за првиот степен само ќе дадам мој коментар. Преносниот однос им е тука некад.
Бензинецот на 1500 влегува во подрачје на максимален торк 250Nm и повлекува, но дизелот на тие вртижи најверојатно има 250Nm(а и повеќе коњски сили вајда има од бензинецот, ни требаат графици да видиме).

Ист торк/ист број вртежи = иста снага. Некој има само повеќе kg.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15734 на: 20 Јуни 2015, 12:31:20 pm »
Лошо сум се изразил, од тука па нагоре мислев...на дизелот расте торкот и коњските сили, на бензинецот е тој е торкот, максималниот. Сепак графици требаат за да се види тоа, потврди, односно негира.