Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1995016 пати)

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3937
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15735 на: 20 Јуни 2015, 12:34:22 pm »
Тоа де, дизелот ја достигнува снагата затоа што „побрзо“ има поглоем вртежен момент а безнинот затоа што може да се врти побрзо.
Сега во споредбава бараме чаре да му ја лимитраме предноста на едниот за да дојде до израз предноста на другиот.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15736 на: 20 Јуни 2015, 12:41:47 pm »
И оваа споредба во која се лимитираат вртежите на бензинецот се правеше многу оддамна. Исто така безвезе споредба како цената.

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3937
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15737 на: 20 Јуни 2015, 12:47:01 pm »
За да функционира некава споредба на нешта треба да се земе кои ќе бидат основите за споредба.

Сме виделе споредби на:

- TD со AB со иста максимална снага
- TD со AB со ист волумен на мотор
- TD со АB со иста цена
- TD со ТB со иста максимална снага
- TD со ТB со ист волумен на мотор
- TD со ТB со иста цена
- Варијации на AB со плин во истите контексти со TD.


Што фали сега уште да споредиме?

AD и онака никој не го есапи освен љубителите на SDI моторите.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7685
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15738 на: 20 Јуни 2015, 13:16:30 pm »
Новото Audi R8 со 2.5 литри бензински мотор ќе има 600+HP и 650+Nm

Нека ми се јават дизелоглавите кога ќе излезе 2.5 литри дизел со пола од тие цифри.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15739 на: 20 Јуни 2015, 13:32:48 pm »

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)



Добро е, почнавме да развиваме рационална и издржана дискусија.

за да ти одговорам на прашањето ја направив следната анализа:

1. Ги пресметав вртежите на излез од менувач за двата мотори во опсегот од 1000 до 4500 вртежи
2. Со зелено ги изначив оне полиња каде што моторите имаат максимален Torque односно вртежен момент. Бензинецот има од 1500 до 3500, дизелот има од 1750 до 3000 вртежи.
3. Со портокалова боја ги означив оние бројки кои ги врти моторот при промена од еден степен во друг, за полесен преглед на вториот график ги избришав вредностите кои што не ни требаат за да не бунат.
4. Со сина боја ги означив оние бројки каде што дизелот има максимална моќност од 150 коњски сили, односно во опсегот од 3500 до 4000 вртежи. Бензинецот во опсегот до 4500 вртежи не испорачува максимална моќност.

Двете возила се исти како во претходниот пост Golf VII 1.4TSI и 2.0TDI.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Почнуваме. Двете возила се паркирани едно до друго, палиме моторите ставаме во прва и тргнуваме со папучата до долу и шалтаме во повисок степен на пренос штом обртометарот покаже 4500 вртежи.

Прв степен на пренос

Бензинец:
До 1400 вртежи се исти со дизелот. Потоа бензинецот влегува во подрачје на максимален Torque и почнува побрзо да ги врти вртежите од 1500 до 3500. Тоа значи дека стрелката на обртометарот ќе почне побрзо да се движи во споредба со стрелката кај дизелот, (Турбото повлекува на 1500 вртежи).

Дизел:
До 1400 вртежи е ист со бензинецот. Потоа бензинецот бега понапред бидејќи го добива Torque-от од турбото порано. На 1750 вртежи дизелот го добива Torque-от од турбото, и стрелката на обртометарот се движи побргу од претходно се до 3000 вртежи. На 3500 вртежи дизелот ги добива максималните 150 коњски сили и до 4000 влече како луд. Во истиот период бензинецот веќе потегнал здраво, и совладал повеќе вртежи на обртометарот и е поблиску до 4500 вртежи за да смени во втора брзина.

Исход - прва брзина: Бензинецот побрзо ќе дојде до 4500 вртежи за да смени во втора брзина споредено со дизелот. На пример кога бензинецот ќе смени во втора брзина на 4500 вртежи дизелот ќе врти со 4100 вртежи и ќе треба да совлада уште 400 вртежи за да може дизелот да смени во втора. Тоа значи дека бензинецот ќе дава 1190 вртежи на погонската осовина при 4500 вртежи, а во исто време дизелот ќе врти на 4100 вртежи и ќе дава 1088 вртежи на погонската осовина.
1.4TSI    2.0TDI

Еве за првиот степен само ќе дадам мој коментар. Преносниот однос им е тука некад.
Бензинецот на 1500 влегува во подрачје на максимален торк 250Nm и повлекува, но дизелот на тие вртижи најверојатно има 250Nm(а и повеќе коњски сили вајда има од бензинецот, ни требаат графици да видиме). Ако е тоа така значи исто идат, не бега бензинецот.
Идат исто до 1750 вртежи, тогаш дизелот има торк 320 Nm, (има и повеќе коњи вајда) и бега напред.
На 3000 кај дизелот почнува да опаѓа торкот од 320 Nm, а верувам на 3500 врт. повторно има повеќе торк од бензинецот(кој има 250Nm кои почнуваат да опаќаат). Значи дизелот и до тука бега поради повеќе испорачан торк и коњски сили.
На 3500 дизелот има 140 коњи и секако повторно бега до 4000(кога претпоставувам торкот ќе му падне на 250Nm), така да и до 4500 ќе бега.
Односно многу избегал од бензинецот у прва. Ова е моја предпоставка која мислам дека ќе се потврди доколку некој најде графици од двете возила.
Токму така.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15740 на: 20 Јуни 2015, 14:05:44 pm »
Во секојдневието мое ќе менувам највеќе на 4500врт. , што да купам совает од тебе? Што боље тегне до тие вртежи?
Го прашав и Васил, не ми одговори, а стварно ме интересира бидејќи не сум возел TSI.

Не сакам да делам совети за купување, но штом бараш тивка машина, што нема да рика кога ќе ја нагазиш, значи сакаш електричен погон, или пак нешто нешто поконвенционално со турбо. Но кога кажуваш дека се ограничуваш на 4500 вртежи, ми изгледа како веќе да си донел одлука.


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Браво за трудот, ама многу работи се нејасни.

Прво, од каде се информацииве за преносите? 4та и 5та кај дизелот се премногу блиски. Последниот пренос кај двете е скоро идентичен, но по спецификации двете возила имаат еднаква максимална брзина а различен број на максимални вртежи. Тоа значи дека или податоците се погрешни или не е земен во предвид final-ratio од диференцијалот, кој веројатно е различен кај двете возила. Што се тие бројки во табелите? Постојано растат па изгледа како да се изведени од моќноста, но се повисоки во повисок степен на пренос, што нема логика. Да не се број на вртежи на тркалата? Што корист имеме од тој податок?

Еве како ми испадна на мене со твоите информации за преносите (со различен однос на диференцијалот за да имаат иста максимална брзина):


x-брзина во km/h
y-сила пренесена на патот во N

http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=762
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=739

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15741 на: 20 Јуни 2015, 20:57:25 pm »
da prasam,dali dizel motorot e predviden da raboti bez gas vo vtora i treta bez da trokira i izgasne?
primer,najcesto niz parking koga vozam zabelezuvam,kje stavam vo vtora otpustam gas i kolata drzi konstantna brzina,negde okolu 20kmh i taka teram dur ne izlezam na ulica.
taka treba ili?
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6674
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15742 на: 20 Јуни 2015, 20:58:27 pm »
Да, на другар пежо 2.0 хди во прва и втора по угорница може без притисната гас да ја искачи.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15743 на: 20 Јуни 2015, 20:58:42 pm »
Ако не тресе терај си.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15744 на: 20 Јуни 2015, 22:00:52 pm »
Кај мене па на угорниче со 2ра ми затресува по малце.. Може да е некој проблем или ?

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15745 на: 20 Јуни 2015, 22:21:19 pm »
Izgleda pres remot e Ili diznite.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15746 на: 20 Јуни 2015, 22:24:33 pm »
Уствари ламелата беше готова, заедно со потисната и друглагерот, тресеше како ненормално при тргинање а со 2ра на угорниче тресеше минимално.. Вчера ја земав од сервис па ќе проверам сега дали треси..
« Последно менување: 20 Јуни 2015, 22:31:59 pm Бузуки »

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15747 на: 20 Јуни 2015, 23:49:33 pm »
Se zaebavam ako ne primeti.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15748 на: 21 Јуни 2015, 01:29:04 am »
Кај мене па на угорниче со 2ра ми затресува по малце.. Може да е некој проблем или ?

ауууу... да... ако ти тресе во втора, нај веројатно бош пумпата ти е при крај... може и дизни да се, ама бошот е отиден, само што не те оставил на пат...

ало... дизелче е... бензинец нема ни да иде на угорница во втора без гас. ке изгаси... само автоматиците не гасат (од бензинци).. тоа што ти тресе, значи дека се спушта за некој мал процент под обртаите во лер гас, се појавува дизбаланс на работењето и тоа е тоа... да возеше некој дизел од 3.000 кубика, нема ни да затресе ни ништо...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15749 на: 21 Јуни 2015, 01:33:17 am »
Бошот е отиден кај мене уште од фабрика ;D

Иначе прва нема гајле и на угорница и секаде, втора малце ќе затреси ама ништо страшно сепак тогаш се движи околу 6/7кмч што е многу споро за тој степен..