Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 410
Цитат: zlatkoa на 20 Јуни 2015, 10:39:28 am(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)Цитат: zlatkoa на 20 Јуни 2015, 03:21:03 amДобро е, почнавме да развиваме рационална и издржана дискусија.за да ти одговорам на прашањето ја направив следната анализа:1. Ги пресметав вртежите на излез од менувач за двата мотори во опсегот од 1000 до 4500 вртежи2. Со зелено ги изначив оне полиња каде што моторите имаат максимален Torque односно вртежен момент. Бензинецот има од 1500 до 3500, дизелот има од 1750 до 3000 вртежи.3. Со портокалова боја ги означив оние бројки кои ги врти моторот при промена од еден степен во друг, за полесен преглед на вториот график ги избришав вредностите кои што не ни требаат за да не бунат.4. Со сина боја ги означив оние бројки каде што дизелот има максимална моќност од 150 коњски сили, односно во опсегот од 3500 до 4000 вртежи. Бензинецот во опсегот до 4500 вртежи не испорачува максимална моќност. Двете возила се исти како во претходниот пост Golf VII 1.4TSI и 2.0TDI.(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)Почнуваме. Двете возила се паркирани едно до друго, палиме моторите ставаме во прва и тргнуваме со папучата до долу и шалтаме во повисок степен на пренос штом обртометарот покаже 4500 вртежи.Прв степен на преносБензинец:До 1400 вртежи се исти со дизелот. Потоа бензинецот влегува во подрачје на максимален Torque и почнува побрзо да ги врти вртежите од 1500 до 3500. Тоа значи дека стрелката на обртометарот ќе почне побрзо да се движи во споредба со стрелката кај дизелот, (Турбото повлекува на 1500 вртежи).Дизел: До 1400 вртежи е ист со бензинецот. Потоа бензинецот бега понапред бидејќи го добива Torque-от од турбото порано. На 1750 вртежи дизелот го добива Torque-от од турбото, и стрелката на обртометарот се движи побргу од претходно се до 3000 вртежи. На 3500 вртежи дизелот ги добива максималните 150 коњски сили и до 4000 влече како луд. Во истиот период бензинецот веќе потегнал здраво, и совладал повеќе вртежи на обртометарот и е поблиску до 4500 вртежи за да смени во втора брзина. Исход - прва брзина: Бензинецот побрзо ќе дојде до 4500 вртежи за да смени во втора брзина споредено со дизелот. На пример кога бензинецот ќе смени во втора брзина на 4500 вртежи дизелот ќе врти со 4100 вртежи и ќе треба да совлада уште 400 вртежи за да може дизелот да смени во втора. Тоа значи дека бензинецот ќе дава 1190 вртежи на погонската осовина при 4500 вртежи, а во исто време дизелот ќе врти на 4100 вртежи и ќе дава 1088 вртежи на погонската осовина. 1.4TSI 2.0TDIЕве за првиот степен само ќе дадам мој коментар. Преносниот однос им е тука некад.Бензинецот на 1500 влегува во подрачје на максимален торк 250Nm и повлекува, но дизелот на тие вртижи најверојатно има 250Nm(а и повеќе коњски сили вајда има од бензинецот, ни требаат графици да видиме). Ако е тоа така значи исто идат, не бега бензинецот. Идат исто до 1750 вртежи, тогаш дизелот има торк 320 Nm, (има и повеќе коњи вајда) и бега напред.На 3000 кај дизелот почнува да опаѓа торкот од 320 Nm, а верувам на 3500 врт. повторно има повеќе торк од бензинецот(кој има 250Nm кои почнуваат да опаќаат). Значи дизелот и до тука бега поради повеќе испорачан торк и коњски сили. На 3500 дизелот има 140 коњи и секако повторно бега до 4000(кога претпоставувам торкот ќе му падне на 250Nm), така да и до 4500 ќе бега.Односно многу избегал од бензинецот у прва. Ова е моја предпоставка која мислам дека ќе се потврди доколку некој најде графици од двете возила.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Добро е, почнавме да развиваме рационална и издржана дискусија.за да ти одговорам на прашањето ја направив следната анализа:1. Ги пресметав вртежите на излез од менувач за двата мотори во опсегот од 1000 до 4500 вртежи2. Со зелено ги изначив оне полиња каде што моторите имаат максимален Torque односно вртежен момент. Бензинецот има од 1500 до 3500, дизелот има од 1750 до 3000 вртежи.3. Со портокалова боја ги означив оние бројки кои ги врти моторот при промена од еден степен во друг, за полесен преглед на вториот график ги избришав вредностите кои што не ни требаат за да не бунат.4. Со сина боја ги означив оние бројки каде што дизелот има максимална моќност од 150 коњски сили, односно во опсегот од 3500 до 4000 вртежи. Бензинецот во опсегот до 4500 вртежи не испорачува максимална моќност. Двете возила се исти како во претходниот пост Golf VII 1.4TSI и 2.0TDI.(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)Почнуваме. Двете возила се паркирани едно до друго, палиме моторите ставаме во прва и тргнуваме со папучата до долу и шалтаме во повисок степен на пренос штом обртометарот покаже 4500 вртежи.Прв степен на преносБензинец:До 1400 вртежи се исти со дизелот. Потоа бензинецот влегува во подрачје на максимален Torque и почнува побрзо да ги врти вртежите од 1500 до 3500. Тоа значи дека стрелката на обртометарот ќе почне побрзо да се движи во споредба со стрелката кај дизелот, (Турбото повлекува на 1500 вртежи).Дизел: До 1400 вртежи е ист со бензинецот. Потоа бензинецот бега понапред бидејќи го добива Torque-от од турбото порано. На 1750 вртежи дизелот го добива Torque-от од турбото, и стрелката на обртометарот се движи побргу од претходно се до 3000 вртежи. На 3500 вртежи дизелот ги добива максималните 150 коњски сили и до 4000 влече како луд. Во истиот период бензинецот веќе потегнал здраво, и совладал повеќе вртежи на обртометарот и е поблиску до 4500 вртежи за да смени во втора брзина. Исход - прва брзина: Бензинецот побрзо ќе дојде до 4500 вртежи за да смени во втора брзина споредено со дизелот. На пример кога бензинецот ќе смени во втора брзина на 4500 вртежи дизелот ќе врти со 4100 вртежи и ќе треба да совлада уште 400 вртежи за да може дизелот да смени во втора. Тоа значи дека бензинецот ќе дава 1190 вртежи на погонската осовина при 4500 вртежи, а во исто време дизелот ќе врти на 4100 вртежи и ќе дава 1088 вртежи на погонската осовина. 1.4TSI 2.0TDI
Во секојдневието мое ќе менувам највеќе на 4500врт. , што да купам совает од тебе? Што боље тегне до тие вртежи?Го прашав и Васил, не ми одговори, а стварно ме интересира бидејќи не сум возел TSI.
Кај мене па на угорниче со 2ра ми затресува по малце.. Може да е некој проблем или ?