Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1995025 пати)

Отсутен MarkoS

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 207
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15525 на: 14 Јуни 2015, 17:55:06 pm »
Ерата на дизелите штотуку почна да умира.
Бензин хибридот технолошки се развива и усовршува многу побрзо од дизелот моментално.
Се ми оди умот у правец дека за 5-10 години ќе има двоцилиндрични бензинчиња од по 300-400 кубика и стотина коња кои ќе служат за недај боже ако снема струја у батеријата.
каков дизел какви пичке материне.

Дизелот нема никад да умре.
Хибридот неможе да биде за општа употреба, може да се пробие за лесни возила за градско возење, али за потешки возила дизелот е незаменлив.
Зошто во Европа на големо се развива дизелскиот мотор да биде се потивок, рафиниран, моќен, штедлив и помалку да загадува ако се иде кон негова замена.

Остај во Америка дудуци што појма немаа од таква фина технологија, бензинците им се уште атмосферски од 5000cm3 со технологија од седумдестите.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15526 на: 14 Јуни 2015, 18:00:39 pm »
Имаат фини дизели од 6000 кубика по пикапите американците, остајте ги VW со косилиците ;D

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15527 на: 14 Јуни 2015, 18:06:49 pm »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15528 на: 14 Јуни 2015, 21:32:46 pm »
Ерата на дизелите штотуку почна да умира.
Бензин хибридот технолошки се развива и усовршува многу побрзо од дизелот моментално.
Се ми оди умот у правец дека за 5-10 години ќе има двоцилиндрични бензинчиња од по 300-400 кубика и стотина коња кои ќе служат за недај боже ако снема струја у батеријата.
каков дизел какви пичке материне.

Дизелот нема никад да умре.
Хибридот неможе да биде за општа употреба, може да се пробие за лесни возила за градско возење, али за потешки возила дизелот е незаменлив.
Зошто во Европа на големо се развива дизелскиот мотор да биде се потивок, рафиниран, моќен, штедлив и помалку да загадува ако се иде кон негова замена.

Остај во Америка дудуци што појма немаа од таква фина технологија, бензинците им се уште атмосферски од 5000cm3 со технологија од седумдестите.


Оф брееее, новајлија на темата...
Најтешките возила не се дизел туку дизел-хибрид (локомотиви, дамп-тракови, багери, бродови и слично).
А во европа дека се развивал дизел моторот, тоа е точно но од зорт. Европјаните сфатија каков проблем си отворија со дизел моторите и сега очајно сакаат таа технологија да ја спасат од тотално истребување, затоа се развиваат дизелите. Но толку, CR и DPF се последните крикови од напорот да се оправи дизелот. Осве ќор сокак јас не гледам ниту една нова технологија што се однесува на дизелот.
http://www.enveurope.com/content/25/1/15

И мене ми стои логично хибридите да се дизел а не бензинци, но технички дизелите се многу поограничени од бензинците. Затоа и ретко се наоѓаат на пазарот.

Некако ми зборуваш како да си во 70-тите сеуште.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15529 на: 14 Јуни 2015, 21:42:55 pm »
Одамна не се свртеле истите муабети, си повлеквит reboot :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15530 на: 14 Јуни 2015, 21:54:14 pm »
Ја од сабајле 4 машини реинстал им направив.... ме држи уште Ч)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15531 на: 14 Јуни 2015, 22:47:30 pm »
....

И сам не знаеш колку си далеку од вистината.
Инаку еколошките норми за дизел во САД конкретно се едно неколку пати повисоки отколку во Европа.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15532 на: 15 Јуни 2015, 20:21:31 pm »
Инаку еколошките норми за дизел во САД конкретно се едно неколку пати повисоки отколку во Европа.

Не се.

Филип, иако би сакал многу да се сложам со тебе, за жал не си баш 100% во право.

Таман работа да бев 100% у право. Ќе ме викавте Вишну и немаше да дебатирам на форум туку... ќе пишував блог. ;)

Фини линковите. Ама се за американски пазар каде што традиционално не се продава дизел. Кога продажбата на дизел (мали, приватни) возила е (измишљам) 2% од вкупниот пазар, the only way to go is up. Единствен производител што продава колку-толку дизели меѓу патничките моторни возила во Америка е VW, и евентуааааално нешто BMW пробува. Толку.

Moјата намера со линковите не беше да покажам дека дизел владее во америка, туку да го оспорам тврдењето на Мики дека почнала ерата на умирање на дизелите. Не може да умираат и да им расте маркет шер на големите светски пазари (како напр уса) истовремено. Кога ќе умираат ќе им опаѓа маркет шер.

Е сега.. Дека се утепуваат да напраат некој мал дизел хибрид производителиве..

Ако прочиташ внимателно ќе забележиш дека не реков дека прават дизел-хибрид од нова генерација, туку дизел од нова генерација.

Од друга страна, Пежо продава 3008 дизел хибрид, али и тоа не е нешто особено популарно.

...и спремаат nextgen дизел мотор:

http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/featured-content/diesel-technology/latest-generation-of-the-diesel-engines

Најтешките возила не се дизел туку дизел-хибрид (локомотиви, дамп-тракови, багери, бродови и слично).

:) ама баш ништо од оваа листа не е хибрид*, освен можеби некои локомотиви.

__
*) во смисла пуни-празни батерија ко приус хибрид

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15533 на: 15 Јуни 2015, 21:08:28 pm »
Не се.

Добро.

Еуро 5 Стандард (2008/2009)
http://europa.eu/legislation_summaries/environment/air_pollution/l28186_en.htm

Emissions from diesel vehicles:

carbon monoxide: 500 mg/km;
particulates: 5 mg/km (80 % reduction of emissions in comparison to the Euro 4 standard);
nitrogen oxides (NOx): 180 mg/km (20 % reduction of emissions in comparison to the Euro 4 standard);
combined emissions of hydrocarbons and nitrogen oxides: 230 mg/km.

vs.

Tier 2 Emissions Bin 8 Стандард од 2006та

NOx (g/mi) 0.14      
NMOG (g/mi)   0.100 / 0.125
CO (g/mi)   3.4
PM (g/mi)   0
HCHO (g/mi) 0.015

http://www.epa.gov/otaq/standards/light-duty/tier2stds.htm

Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2652
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15534 на: 15 Јуни 2015, 21:12:55 pm »
а оти ставате споредба со америка... они си возат бензинци оти цените на бензинот им се 3 пати пониски од нашите... сега ак ги фатило криза нешто и купуват дизелаши по 2-3 илјади кубика со по 150 - 200 кс, дека тоа за нив е економично возило.
мислам, они си се друга приказна друг свет, тука во европа е друга приказна...
иначе предноста на дизелот е економичноста, негативна страна - повеке загадуват...
а за изумирање, мое мислење е дека ако веке изумира нешто - тоа е моторот со внатрешно согорување, говорам ептен долгорочно... сега за сега, ќе си дишеме штетни гасови и тава е тава.
за мене, за возење еден дизел со 150 коња е сосем доволен. незнам зошто би купувал бензин со иста кубикажа, шо ке троше повеќе, шо му е предноста... ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15535 на: 15 Јуни 2015, 21:17:26 pm »

за мене, за возење еден дизел со 150 коња е сосем доволен. незнам зошто би купувал бензин со иста кубикажа, шо ке троше повеќе, шо му е предноста... ?

Затоа што бензинeц со иста кубикажа има 50% повеќе снага ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2652
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15536 на: 15 Јуни 2015, 21:36:57 pm »
колку е тоа 50...?
по мое, мислам дека за тие 50% снага плаќаш превисока цена...

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6674
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15537 на: 15 Јуни 2015, 21:44:43 pm »
Затоа имаш опција плин да ставиш на бензинецот.

Патем:
Пежо 206 гти 2.0 136 коња атмосферец.
0-100 8 секунди.
0-200 40 секунди.

Голф 7 2.0 тди 150 коња.
0-100 8.6 секунди
0-200 49 секунди

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15538 на: 15 Јуни 2015, 21:50:11 pm »
Може да ги споредувате мојата и на Симо 159-ката.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3891
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15539 на: 15 Јуни 2015, 21:52:06 pm »
@Filo Поглупа споредба здравје. Со 200 со пежото можеш да возиш 10км пред да те спулаве звукот и да си намалиш на човечки брзини. Со Голфот можеш 300км да ги возиш со 200 без да ти засмета звукот. Ова го кажувам како директна споредба од возење со Опел Корса ГСИ на автопат, убав е звукот првите 20-30км, после замара ептен (Представена е тука)
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA