Па ваљда бидејќи е овластен и НЕ БИ ТРЕБАЛО да прават вакви циганарии.
Што си наивен, овластените се најголеми ајдуци. Ќе ја однесеш колата твоја на сервис, ќе ти речат ќе ти се јавиме кога ќе биде готова. Кога ќе видиш после од твојата кола ваделе делови, пробувале на друга кола па ти ги вратиле назад, незаштрафени, изгребани, извалкани. Или па кога ќе речат абе ај нова кола е, ја донел на 10.000 сервис да прави на година дена, не е проблем може да тера две години до 30.000 километри а во фактурата фактурирано масло и филтер.
Бележете си све кога ќе носите кола на сервис.
Боље сам ќе легнам под кола и ќе сменам што треба или кај некој маалски да пиеме кока кола и да мењаме уље него да бележам филтри пред носење у официјален.
Ваљда треба за 30-60% поскапиот сервис а гарантира раат и мирна глава, а не да се замараш.
Кога станува збор за моја кола, се додека е под гаранција мора да се носи у овластен се со цел да се задржи. Постојат некои протоколи кои треба да ги почитуваме. Впрочем и затоа постојат овластените сервиси, за да не треба да проверуваме после завршената работа дали е се како што треба сработено. Уште 2 години, после тоа сам ке си правам редовен сервис и промена на филтри и масло.
Работата е друга кога се работи за службено возило. Плус постојат еден куп други работи кои треба да бидат задоволени доколку фирмата ти е сертифицирана односно задоволува ИСО стандарди...Еко норми и стандарди, потврди од сервисите дека маслото е одложено според протокол, дека заменентите делови се предадени на служба која се грижи за тоа итн итн...
Многу работи кои ги бараат, а верувале или не, за нив постојат пишани документи.
ЈБГа, шит хапенс и мора да се види тоа
