Автор Тема: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси  (Прочитано 480071 пати)

Отсутен dvladev

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 5
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #855 на: 07 Јануари 2016, 12:46:16 pm »
Здраво на сите.

Ова ми е прв пост на форумов па се надевам дека сум на вистинското место (тема).

Претпоставувам дека сите кои некогаш имале Mercedes w124 наишле на проблемот со рачната кочница, поточно со нејзиното слабеење, а по одредено време дури и целосно губење на ефектот на кочницата. Мерцедесот е 1990 та година, а јас го имам веќе 6 години и секоја година пред регистрација задолжително ја носам на мајстор за да ја поправи рачната кочница ( да кочи како што треба ) доволно колку да помине технички, поради тоа што обично "трае" од 5 до 10 дена од денот на поправката. Потоа пак си се враќа во "нормалната" расипана состојба. Можби е до самиот систем на кочницата а можеби и не, но никогаш не најдов мајстор што ќе ја поправи кочницата на некој подолг период од 10 дена. Па затоа би побарал предлог од некој од вас, доколку го имал истиов проблем, за некој сервис или мајстор, и по можност да не е овластен поради тоа што знаеме какви се цените таму.


Отсутен SemkaOdKajsija

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #856 на: 08 Јануари 2016, 19:27:35 pm »
Здраво и од мене..И мене ми е прв пост,и ја се надевам дека сум на вистинското место.
Ќе молам да ми кажете кај да го терам Опел Вектрата на систематски,а да не ме одерат како јагне за Велигден.Ова ми е прва кола,и немам никакво искуство за по мајстори.
Конкретно има некој проблем со струјата,морам секоја вечер клема да вадам за да не се празни акумулаторот.Исто изгледа има проблем со цревата и тубата за антифриз,а и кога кочам при поголема брзина почнува да се занесува педалото(да тресе,гргргргр)..

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6791
  • French diamond
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #857 на: 08 Јануари 2016, 22:41:48 pm »
Здраво и од мене..И мене ми е прв пост,и ја се надевам дека сум на вистинското место.
Ќе молам да ми кажете кај да го терам Опел Вектрата на систематски,а да не ме одерат како јагне за Велигден.Ова ми е прва кола,и немам никакво искуство за по мајстори.
Конкретно има некој проблем со струјата,морам секоја вечер клема да вадам за да не се празни акумулаторот.Исто изгледа има проблем со цревата и тубата за антифриз,а и кога кочам при поголема брзина почнува да се занесува педалото(да тресе,гргргргр)..

Ова не ќе да е проблем, сигурно ти се активира абс - от при посилно кочење и така се осеќа на педалото како што опиша. За другото пиши од кај си, да знајме кај да ти бараме мајстор  :)

Отсутен SemkaOdKajsija

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #858 на: 08 Јануари 2016, 23:52:44 pm »


Ова не ќе да е проблем, сигурно ти се активира абс - от при посилно кочење и така се осеќа на педалото како што опиша. За другото пиши од кај си, да знајме кај да ти бараме мајстор  :)
Јас сум од Скопје(Лисиче)..Благодарам за љубезноста!

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 300
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #859 на: 09 Јануари 2016, 00:48:52 am »
^

Околу проблемот со акумулаторот еве едно видео во кое се објаснува како би можел да го лоцираш сам. Изгледај го видеото и доколку имаш мултимер провери ги осигурачите да дознаеш што е проблемот.

https://www.youtube.com/watch?v=zdIKNnwEjIs

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #860 на: 09 Јануари 2016, 08:55:45 am »
^^ Може да биде (и најчесто е) пробиена диода на алтернаторот, па намотките на алтернаторот стануваат голем потрошувач (може да влече и до 2А струја). Во секој случај, за овој проблем барај авто електричар ако не можеш сам, да открие прво кој е големиот потрошувач, па потоа и да го реши проблемот. Овој дуќан тука http://bit.ly/1Pk6oIS одамна работи електрика, на времето беше добар, ваљда уште е... :)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #861 на: 09 Јануари 2016, 11:31:00 am »
Здраво на сите.

Ова ми е прв пост на форумов па се надевам дека сум на вистинското место (тема).

Претпоставувам дека сите кои некогаш имале Mercedes w124 наишле на проблемот со рачната кочница, поточно со нејзиното слабеење, а по одредено време дури и целосно губење на ефектот на кочницата. Мерцедесот е 1990 та година, а јас го имам веќе 6 години и секоја година пред регистрација задолжително ја носам на мајстор за да ја поправи рачната кочница ( да кочи како што треба ) доволно колку да помине технички, поради тоа што обично "трае" од 5 до 10 дена од денот на поправката. Потоа пак си се враќа во "нормалната" расипана состојба. Можби е до самиот систем на кочницата а можеби и не, но никогаш не најдов мајстор што ќе ја поправи кочницата на некој подолг период од 10 дена. Па затоа би побарал предлог од некој од вас, доколку го имал истиов проблем, за некој сервис или мајстор, и по можност да не е овластен поради тоа што знаеме какви се цените таму.



Оди во кај Игор во Лисиче, сервис за Мерцедес, ќе ти го средат проблемот.

Отсутен dvladev

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 5
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #862 на: 10 Јануари 2016, 13:06:47 pm »
Здраво на сите.

Ова ми е прв пост на форумов па се надевам дека сум на вистинското место (тема).

Претпоставувам дека сите кои некогаш имале Mercedes w124 наишле на проблемот со рачната кочница, поточно со нејзиното слабеење, а по одредено време дури и целосно губење на ефектот на кочницата. Мерцедесот е 1990 та година, а јас го имам веќе 6 години и секоја година пред регистрација задолжително ја носам на мајстор за да ја поправи рачната кочница ( да кочи како што треба ) доволно колку да помине технички, поради тоа што обично "трае" од 5 до 10 дена од денот на поправката. Потоа пак си се враќа во "нормалната" расипана состојба. Можби е до самиот систем на кочницата а можеби и не, но никогаш не најдов мајстор што ќе ја поправи кочницата на некој подолг период од 10 дена. Па затоа би побарал предлог од некој од вас, доколку го имал истиов проблем, за некој сервис или мајстор, и по можност да не е овластен поради тоа што знаеме какви се цените таму.



Оди во кај Игор во Лисиче, сервис за Мерцедес, ќе ти го средат проблемот.

Тој што има сервис кај гробиштата?



Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #865 на: 29 Јануари 2016, 16:30:41 pm »
Preporaka za dobar majstor za pezo/citroen? Konkretno za redovno servisiranje na pezo 306, citroen zx...

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен koce1102

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1486
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #866 на: 01 Февруари 2016, 10:28:33 am »
Треба и овде да се напише :
"Конечно после 7 месеци се јавија од АутоЦем за да кажат дека рачката за мењачот стигнала."
За тие што ќе порачаат нешто од таму да знаат колку време им треба на Аутоцем да го завршат.

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #867 на: 02 Февруари 2016, 02:02:38 am »
prv servis za passat B8, 2.0TDI 150konja. plus 838denari
trebase na 15000km,ama se zabaiv.pa ispadna na 21000.sleden na 30 000
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #868 на: 02 Февруари 2016, 09:20:21 am »
Скапи цениве некако...Што штопна има пасатов :D
Башка и работната рака...дерење
За споредба зеро имаше пишано, а верувам истите филтри се.
Изгледа според цената на колата и цената на деловите ја формираат. Кога прашував за маслo пред некое време истото во порше шкода беше бајаги поевтино отколку во порше VW.

Апдејт - стигна фактурата од последниот направен сервис:

- Штопна - 69.70 денари
- Филтер за масло - 446.25 денари
- Филтер за воздух - 849.15 денари
- Филтер за полен - 858.50 денари
- Масло 5W-30 - 838.98 * 4.50 - 3775.41 денар
- Работни операции - 886.58 денари

Вкупно - 8125 денари (сосе ДДВ)

Филтрите и штопната се со 15% попуст.

Сосема океј цена за редовно освежување направенио во официјален VW сервис.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #869 на: 02 Февруари 2016, 10:00:10 am »
3.7 литри масло за 2.0 мотор. Респект.

А за цените, множени  се x2.5, се знае.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need