Автор Тема: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси  (Прочитано 469557 пати)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8847
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1605 на: 29 Јули 2020, 09:00:34 am »
A ima nekoja razlika vo kvalitet? Preferiran nekoj proizvoditel? Ili nema nikakva vrska?

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17389
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1606 на: 31 Јули 2020, 13:52:18 pm »
Фер искуство со Citroen Avtonova, па да ги препорачам.

Имаше останати две ситници на колата после целата генералка на почеток на летово:

- ја вадев и чистев клапната и притоа го дисконектирав акумулаторот, па клучот се дерегистрирал од модулот за далечинско заклучување
- возачкиот прозор не работеше скоро 2 години. Различни дијагнози од моторче, осигурачи, копче и така натаму ме натераа во овластен да си ја однесам и мирна глава.

Се јавив, резервирав термин во сабота. Се појавив, прво имаше малце натегање за кодирање на клучот зошто колата е на име на татко ми (разбирливо, не е на мое име, не може кој сака да иде да кодира клуч за туѓа кола), но ја провери по број на шасија во систем и виде дека до 2015 и 115.000 километри (кога ја купив јас) била сервисирана во официјален, па ми рече „ќе завршиме работа ај“.

Ми рекоа да си седам тука или да си прошетам додека не ми се јават. Помина некое време, ми ѕвонат на телефон, ми викаат „клучот го средивме, 1200 денари, прозорот го проверивме, моторот работи ама копчето немаме начин да го провериме, а такви нити имаме, нити веќе се произведуваат“. Фер кажано.

Одам да ја подигнам колата, ми вика „Глеам по име и телефон дека си регистриран во клубот на Цитроен, да знаеш дека имаш 30% попуст на делови и уште нешто на работна рака ако правиш сервиси кај нас. Колава пред да ја купиш ти има сменето ребраст ремен со се пропратно, и според километража помината и според години, време ти е пак да менуваш“.

Не му побарав понуда зошто буквално пред 1 месец го средивме се тоа, но добро е што нити прашано, нити интересирано се понудија со 30% попуст, што можда го прави сервисирањето во овластен исплатливо за понатаму...

П.С.
Проблемот со прозорот бил скината жица некаде во шалт табла, во Гостивар никој не сакаше да се позамара да го открие. Во Тетово, некои рандом електричари за пола саат ја средија.

П.П.С.
Откако ќе одам да ги испичкарам мороните во сервисот кај што ми го правеа задниот трап, ќе пишам искуство и за нив, кај да не носите кола. :) Мислев дека не го направиле трапот како што треба зошто почна да тропка. Уствари, тие господа неписмени, не ги заштрафиле амортизерите за кола.

Отсутен JezuzNoChill

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 992
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1607 на: 10 Август 2020, 19:37:33 pm »
Нормално е да бараат аванс за вакви универзални ситници?

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk


Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4905
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1608 на: 10 Август 2020, 20:10:31 pm »
Bas sabotata bev vo automotiv i imase zalepeno soopstenie deka poradi pandemijata se da se naplakja profakturno.

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1609 на: 10 Август 2020, 20:39:37 pm »
Мајко мила каква трагедија не снајде.

Отсутен JezuzNoChill

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 992
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1610 на: 15 Август 2020, 15:59:12 pm »
Не ми е проблем дали е профактура туку глупо ми е што бараат аванс плаќање за обични универзални гумички. По 1000 евра сметки сум правел во други сервиси и ни денар не ми барале.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk


Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5619
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1611 на: 15 Август 2020, 21:51:20 pm »
Slucajno mi naleta oglasov na reklama5 i mislam deka sekoj majstor,servis treba vaka da oglasuva ili da istakne pred servisot cenovnik batem kje si znaes otprilika kolku bi kostala intervencijata
https://m.reklama5.mk/AdDetails?ad=3288418

Отсутен NNN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 141
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1612 на: 07 Септември 2020, 00:37:07 am »
Slucajno mi naleta oglasov na reklama5 i mislam deka sekoj majstor,servis treba vaka da oglasuva ili da istakne pred servisot cenovnik batem kje si znaes otprilika kolku bi kostala intervencijata
https://m.reklama5.mk/AdDetails?ad=3288418
А што ве спречува да прашате колку ќе чини услугата пред да почне мајсторот да работи?

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1032
  • Best Motors Worldwide
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1613 на: 07 Септември 2020, 15:18:25 pm »
Со рекетирањето веќе си го платил зајебот, односно гаранцијата и не е баш бесплатна.
OK ако си спремен да платиш за дефект неколку илјади евра, некогаш и близу 5 за рокнат мотор, во гарантен рок. Штом ја купиш колата, твој избор е како ќе ја одржуваш, дали сам дома или во овластен, твој избор. Али некад шит хепенз, па ако не ти е сервисирана во овластен, тогаш шит хитс д фен...
не постои правило каде производителот те приморава кај него да правиш сервис, НО мора да се придржуваш до сервисните препораки на производителот на пр. ако вика масло 5в30 ацеа ц3 такво мораш да сипаш.
ако моторот зариба во гарантен рок, а се е сервисирано по пропис (не кај нив) тогаш МОРА да докажат дека филтерот, маслото итн... е корпус деликти... НО германското законодавство и германските автоклубови веќе имаат водено судски спорови па така да за скоро секој квар има детален опис дали е фабричка грешка и треба на трошок на производителот да се острани или станува општа потрошна работа.
На пр. ако моторот рикне на 40к а ти си користел пропишано масло и филтри (нормлано со сметка) тогаш не може производителот да не ја уважи гаранцијата.
тоа е така на запад во секоја држава, дури и во официјанелн сервис можеш да однесеш твои делови и малсо да бидат заменети, потрошувачот НЕ е обврзан да ги зема оригиналните делови или масла.
Гаранцијата не се признава само во случаи кога производителот МОЖЕ да докаже дека тоа масло, тој филтер или тој дел е предизвикувачот на грешката.
Но, доколку постои рачун каде се гледа кое масло и кои филтри и во кој неовластен сервис е спроведена промената не може да ја попречува гаранцијата.
Редовните сервиси во овластени салони ги прават претежно фирми кои се врзани на пр со лизинг уговори каде што имаат ал ин сервис клаузула или фирми што имаат возен парк а сервисот им е еден вид бонус во стил купиго возилото од кај мене сервисот е бесплатен само деловите ги плаќаш.

муабетот ми е не може порше македонија да биде поголем верник од папата у волфсбург.
 ако производителот во волфсбург дава гаранција не може порше македонија да ја оспори таа како генерлаен увозник, бидејќи на крај краева НЕ е порше македонија која ја дава гаранциајта она дава само услуга.

мислам дека доколку постојат проблеми македонските потрошувачи преку АМСМ како автоклуб може да организираат и да стапат во контакт со АДАЦ во Германија па и до волфсбург, едино што може да постои се обрзувачки препорачани различни сервисни интервали на оглед на квалитетот на нафатата, патишта итн...



« Последно менување: 07 Септември 2020, 15:26:01 pm changetheoil savethecar »
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1614 на: 07 Септември 2020, 15:20:23 pm »
Убаво е ова во Германија, ама кај нас е малку различно...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1615 на: 07 Септември 2020, 15:58:29 pm »
Со рекетирањето веќе си го платил зајебот, односно гаранцијата и не е баш бесплатна.
OK ако си спремен да платиш за дефект неколку илјади евра, некогаш и близу 5 за рокнат мотор, во гарантен рок. Штом ја купиш колата, твој избор е како ќе ја одржуваш, дали сам дома или во овластен, твој избор. Али некад шит хепенз, па ако не ти е сервисирана во овластен, тогаш шит хитс д фен...
не постои правило каде производителот те приморава кај него да правиш сервис, НО мора да се придржуваш до сервисните препораки на производителот на пр. ако вика масло 5в30 ацеа ц3 такво мораш да сипаш.
ако моторот зариба во гарантен рок, а се е сервисирано по пропис (не кај нив) тогаш МОРА да докажат дека филтерот, маслото итн... е корпус деликти... НО германското законодавство и германските автоклубови веќе имаат водено судски спорови па така да за скоро секој квар има детален опис дали е фабричка грешка и треба на трошок на производителот да се острани или станува општа потрошна работа.
На пр. ако моторот рикне на 40к а ти си користел пропишано масло и филтри (нормлано со сметка) тогаш не може производителот да не ја уважи гаранцијата.
тоа е така на запад во секоја држава, дури и во официјанелн сервис можеш да однесеш твои делови и малсо да бидат заменети, потрошувачот НЕ е обврзан да ги зема оригиналните делови или масла.
Гаранцијата не се признава само во случаи кога производителот МОЖЕ да докаже дека тоа масло, тој филтер или тој дел е предизвикувачот на грешката.
Но, доколку постои рачун каде се гледа кое масло и кои филтри и во кој неовластен сервис е спроведена промената не може да ја попречува гаранцијата.
Редовните сервиси во овластени салони ги прават претежно фирми кои се врзани на пр со лизинг уговори каде што имаат ал ин сервис клаузула или фирми што имаат возен парк а сервисот им е еден вид бонус во стил купиго возилото од кај мене сервисот е бесплатен само деловите ги плаќаш.

муабетот ми е не може порше македонија да биде поголем верник од папата у волфсбург.
 ако производителот во волфсбург дава гаранција не може порше македонија да ја оспори таа како генерлаен увозник, бидејќи на крај краева НЕ е порше македонија која ја дава гаранциајта она дава само услуга.

мислам дека доколку постојат проблеми македонските потрошувачи преку АМСМ како автоклуб може да организираат и да стапат во контакт со АДАЦ во Германија па и до волфсбург, едино што може да постои се обрзувачки препорачани различни сервисни интервали на оглед на квалитетот на нафатата, патишта итн...
А кој вели дека мораш кај производителот да правиш сервис, односно производителот да вели кај него да правиш сервис?

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6415
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1616 на: 07 Септември 2020, 16:11:07 pm »
Кога го зимав голфот, батката експлицитно ми рече кај сакаш прави сервис гаранцијата ќе ти важи. Нема да важи само доколку се расипе дел што не си го сервисирал во официјален сервис а притоа тој дел не е според спецификација. Или во превод, кај сакаш сервисирај ја колата ако за време на гаранција да речеме ти се расипе механизмот за отварање/затварање прозорци сепак гаранцијата ти важи. Што врска има механизмот со тоа каков филтер за воздух си ставил?!

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1032
  • Best Motors Worldwide
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1617 на: 07 Септември 2020, 17:35:04 pm »
Кога го зимав голфот, батката експлицитно ми рече кај сакаш прави сервис гаранцијата ќе ти важи. Нема да важи само доколку се расипе дел што не си го сервисирал во официјален сервис а притоа тој дел не е според спецификација. Или во превод, кај сакаш сервисирај ја колата ако за време на гаранција да речеме ти се расипе механизмот за отварање/затварање прозорци сепак гаранцијата ти важи. Што врска има механизмот со тоа каков филтер за воздух си ставил?!
нормално, мислам дека поентата на членовите беше дали редовен мал сервис во смисла на масло, филтри МОРА да се прави во официјален за да не се изгуби гаранциајта на моторот и делови  кои припаѓаат во режимско работење на моторот како на пр. турбо, ланец, агр, дпф, итн...

---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1618 на: 07 Септември 2020, 17:50:33 pm »
Тоа Е нормално, кај нас не е нормално што не е така. Во Македонија зборувам, не во фантазмогорија. Ако не му се поклониш и му го помилуваш на овластениот чак и за редовен сервис, ќе  те дриблаат за дефект во гарантен рок. Речиси нема дистрибутер кој не игра така.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1619 на: 07 Септември 2020, 17:52:20 pm »
Мора да се прави во официјален сервис.

Конкретно, во Франција до пред неколку години беше исто како и кај нас. Не можам да тврдам за денес :)

Имаш дилер за одреден пазар, имаш повеќе салони, имаш повеќе официјални сервиси...

Никој нема да забележи дека бравата си ја поправал на друго место, но не гледам причина да се оди на друго место додека е под гаранција колата.