Автор Тема: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси  (Прочитано 469562 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6415
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1620 на: 07 Септември 2020, 18:37:44 pm »
Тоа Е нормално, кај нас не е нормално што не е така. Во Македонија зборувам, не во фантазмогорија. Ако не му се поклониш и му го помилуваш на овластениот чак и за редовен сервис, ќе  те дриблаат за дефект во гарантен рок. Речиси нема дистрибутер кој не игра така.
Ама зошто? Во случај на гаранција, новиот дел и работна рака се целосно покриени од самиот производител, уствари на дилерот тоа и му одговара. Само изгледа некој неќе да се ебава со фабрика и полесно е да ги малтретира клиентите.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1621 на: 07 Септември 2020, 19:10:12 pm »
За жал, немам одговор на прашањето „ама зошто“. Не можам да најдам ни логично објаснување. Јас сакам мојот френдли мајстор да оди од дистрибутерот да купи дел и да ми го смени фабричкиот за фабрички. Ама сакам јас да си го изберам мајсторот. Можда имам другар што нема денар да ми земе, можда сакам да изберам подобар квалитет на сервис....сеедно... Како викаат у Британија „се додека е регистриран сервис, и ти издаде документ за работата, тогаш све е во ред.“ Али ете... кај нас е така...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1622 на: 07 Септември 2020, 19:22:51 pm »
Ама зошто френдли мајсторот да го купува делот, ако е покриен со гаранција?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1623 на: 07 Септември 2020, 19:25:11 pm »
Ама зошто френдли мајсторот да го купува делот, ако е покриен со гаранција?

Мислев на сервисни делови, филтри уље, ремени, плочки....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Petkoski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1624 на: 22 Октомври 2020, 13:47:28 pm »
Здраво дечки. Некој искуство со Фиат Дерби сервисот во Илинден? (колку што видов претходно бил во Ќерамидница)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8847
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1625 на: 11 Ноември 2020, 08:31:52 am »
Denovive elantrata koja ostanavo familija beshe na servis vo Mida.
- cenata na servisot redoven e 1000 do 1500 denari povisoka od istiot redoven Korea Auto trade
- KAT koristeshe Shell maslo kako shto e preporacano, Mida stava Castrol
 - PLIN moze ama samo vo Marmilmont koj i da se tie

Celiot muabet beshe da se odi tamu bidejki navodno 6ta i 7ma godina garancija megjutoa ako dobro razbrale ne e celosna garancija nitu pa prodolzuvanje tuku 50% popust ako se sluci neshto. Posto jas ne bev neznam dali e ova nedorazbiranje ili ne.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1626 на: 11 Ноември 2020, 10:37:49 am »
Marmlinmont се мислам оние шо местеа метан на такси Дачиите.

Иначе, јас кога прашував за Tuscon-от, не ми даваа гаранција за 1.6 TGDI и тогаш ме насочија кон Plimont. Се јавив кај нив, Hyundai/Kia не давале гаранција нешто во врска со катализаторот. Е сеа, можда нема врска со ова, ама ме изненади муабетот за Marmlin оти мене во Плимонт ме пуштија.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1627 на: 11 Ноември 2020, 11:12:08 am »
Denovive elantrata koja ostanavo familija beshe na servis vo Mida.
- cenata na servisot redoven e 1000 do 1500 denari povisoka od istiot redoven Korea Auto trade
- KAT koristeshe Shell maslo kako shto e preporacano, Mida stava Castrol
 - PLIN moze ama samo vo Marmilmont koj i da se tie

Celiot muabet beshe da se odi tamu bidejki navodno 6ta i 7ma godina garancija megjutoa ako dobro razbrale ne e celosna garancija nitu pa prodolzuvanje tuku 50% popust ako se sluci neshto. Posto jas ne bev neznam dali e ova nedorazbiranje ili ne.
И мене ме муљаа во МИДА прво со Магнатек во понудата.
Кога ги прашав кој Магнатек/спецификација, ми преправија со Шел кој беше многу поевтин од КАТ, но другите делови им беа поскапи и сума сумарум за околу 1.500 поевтини излегоа во МИДА, плус даваа 2 години плус гаранција со 50% учество на нешто (ме мрзи да проверам).

Ме фати јанза и си отидов во КАТ :)

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1628 на: 18 Декември 2020, 12:32:23 pm »
goelm servis se pravi od90-120.000km , sto e glavniot reper dal na 90 ili 120 ...? mene ke me cinelo vo oficijalen do 55.000denari velat... vo oficijalen nesto po orgin ke gi koristat tie 3 remeni ??? hmm
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6415
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1629 на: 18 Декември 2020, 12:38:12 pm »
Голем сервис 10 години или 210.000км за пасатот. Брат ми на пасат цц менуваше каиш и водна пумпа точно на 210.000 го фати некаде 550 евра со добар попуст.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1630 на: 18 Декември 2020, 13:18:59 pm »
Каиш се менува на 5-7 години или некои 80 000км.

Јас на Алфата сменав каиш оти ми стигнаа годините (ако се сеќавам добро 6 години поминаа) и 40 000км.

На Шкодата ми викаат lifetime бил каишот :) ама јас не би оставил толку години да не е сменат.

Зошто се менува каиш пред километри?

Материјалот на каишот ја менува еластичноста од температурата и оптеретување.

Не вреди да се штедат пари на каиши, ролери и водна пумпа. Period!

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1631 на: 18 Декември 2020, 13:45:22 pm »
pasatcevo mi e Dekemvri 2016'ta so pominati 89.000km...
sega mu e  vreme za mal servis, pa raz-misluem da golemiot da go napraaam negde na sledniot servisen interval na 105.000km bidejki se dvizam vo MK i tuka sum vo SK ... a od prolet so tocak poveke se dvizam, ako popusti pandemijava i pocnam da brkam raboti i nadvor od MK porano bi go naprail golemiot servis sto e sigurno sigurno e...
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1632 на: 18 Декември 2020, 14:58:13 pm »
Каиш се менува на 5-7 години или некои 80 000км.

Јас на Алфата сменав каиш оти ми стигнаа годините (ако се сеќавам добро 6 години поминаа) и 40 000км.

На Шкодата ми викаат lifetime бил каишот :) ама јас не би оставил толку години да не е сменат.

Зошто се менува каиш пред километри?

Материјалот на каишот ја менува еластичноста од температурата и оптеретување.

Не вреди да се штедат пари на каиши, ролери и водна пумпа. Period!

80.000km се премалце. Сега да купам нова кола пред 6год или 150.000км не менувам каиши во никој случај. Си има сервисно упатство преведено на Македонски јазик и таму си пишува убаво на колку треба. Сервисиве овластедени се вадат дека тоа е за Германски услови предвидено, но тогаш зошто кога преведувале на Македонски не смениле?
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11718
  • Архитект
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1633 на: 18 Декември 2020, 15:11:21 pm »
Така е.

Читав упатство за понова кола и баш ме интересираше што препорачува фабрика за интервал на промена на каиш.
Само години се спомнуваат.
5 год.
нема километри.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6415
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1634 на: 18 Декември 2020, 16:37:42 pm »
Каиш се менува на 5-7 години или некои 80 000км.

Јас на Алфата сменав каиш оти ми стигнаа годините (ако се сеќавам добро 6 години поминаа) и 40 000км.

На Шкодата ми викаат lifetime бил каишот :) ама јас не би оставил толку години да не е сменат.

Зошто се менува каиш пред километри?

Материјалот на каишот ја менува еластичноста од температурата и оптеретување.

Не вреди да се штедат пари на каиши, ролери и водна пумпа. Period!
Не е лајф тајм каишот те излажале или толку знаат, каишот се менува на 210.000км или 10 години на сите мотор во ВАГ, почнувајќи некаде од 2010 година па наваму. Имам еден куп познаници, лично во семејство кои што прават она што пропишал производителот. Сите смениле на 210.000 и никому ништо. Сеатот ми е 2012 годиште со 193.000 уште е со оригинален каиш, чекам наредна година евентуално 2022 ќе го сменам.

Муабетите сигурно си е сигурно....убаво е да менуваш и кочници/дискови секој месец нели? Нема ништо лошо во тоа нели?

Зборам за ВАГ поновите мотори, некои производители имаат генерално период од 150.000 и 7-8 години.