Автор Тема: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации  (Прочитано 139663 пати)

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #615 на: 11 Мај 2017, 10:15:34 am »
Jas redovno polnam na omv. Srbija, Ungarija, Avstrija. Sum polnel na site mozni benziski ama na OMV nekako najcisto mi e gorivoto. Me zacudi sto vo Avstrija shell e mnogu poevtin od omv. 1.25 nasproti 1.56 na omv.

Nejse, info za ceni na patarini vo hrvatska i slovenska vinjeta? Dali poise se isplati da idam preku ungarija i da utepam uste 200km ili da vozam Mk-Slo-A-HU-MK?
Planot e Woerthersee - Graz - Vienna i nazad..

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #617 на: 11 Мај 2017, 10:43:14 am »
...

Некаде низ темава имав пишувано релација со која се вози низ Словенија, ама немаш потреба од словенечка вињета. Ако одиш преку Љубљана - Крањ - Караванки, ќе мораш да си купиш словенечка вињета и да платиш за караванки тунелот 8 евра.

Словенечка вињета 15 евра - 7 дена.

Хрватска: Бајаково(Липовац) - Загреб 128 куни, цирка 18 евра. Загреб - Мацељ (ако влегуваш преку Птуј) уште 7-8 евра патарина. Ако влегуваш преку Вараждин-Чаковец (дестинацијата по која нема да ти треба вињета) уште 4 евра. Ако влегуваш преку Брегана (Ново Место Словенија) уште едно евро.

Австрија 10 дневна вињета 8,90 евра.

Србија: Прешево 80 динари, Лесковац 210 динари, Ниш-Белград 800 динари. Белград - Шид 370 динари. Белград-Суботица 320 (или 340 беше).

Унгарија: 10 дена околу 11 евра.

Јас би одел вака:
Скопје - Белград - Шид - (влез во Хрватска)Батровци/Бајаково - Загреб (земаш насока према Унгарија) - Вараждин - Чаковец - (Влез во Словенија)Ормож - Љутомер - Раденци - Горња Радгона - (Влез во Австрија на мостот на Мура)Бад Радкезбург - Мурек, па се уклучувам на автопат А9 во Австрија и возам до Грац. Пред Грац се исклучувам лево према Клагенфурт и тепам за Вјортерзее.

Каде би полнел гориво:
- Дополнувам на излез од Македонија.
- Менувам динари (или си набавувам уште од СК)
- Дополнувам 10-20 евра/литри на кродукс после Загреб во правец на Вараждин.
- Полнам до капаче во Австрија на ОМВ (во Бад Радкезбург има најразлични бензински. Самошто работат до 19:00) и купувам вињета.
- Никогаш да не полниш на автопат во Австрија. Цените се 30-40центи поскапи отколку на локалните бензински.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #618 на: 11 Мај 2017, 13:58:08 pm »
Fala Luki. Avstrija sekogas polnam vo viena poso do sega sum polnel odma posle ungarska granica i mi stiga do viena. Tamu si e 1.54 ali poso sea sum na pljin malku e zaebano, edna benziska kaj Donau centar ima samo kaj sto se toci plin i kosta .78 centi. Inaku ja razmisluvav i ovaa ruta za da pominam samo so dve vinjeti odnosno HU/A bez da vlagam vo hrvatska i slovenija:

https://www.google.mk/maps/dir/Skopje/Baja,+Hungary/Szentgotth%C3%A1rd,+Hungary/Klagenfurt,+Austria/Graz,+Austria/Vienna,+Austria/Skopje/@45.5948874,16.5091096,7z/data=!4m44!4m43!1m5!1m1!1s0x135415a58c9aa2a5:0xb2ed88c260872020!2m2!1d21.4279956!2d41.9973462!1m5!1m1!1s0x47431f886d9243d3:0x1a3097a4b762bcc8!2m2!1d18.9543051!2d46.1817951!1m5!1m1!1s0x476ede24b06af29d:0x56db326657f4145d!2m2!1d16.2853985!2d46.9500038!1m5!1m1!1s0x47707345308f7e65:0x687eb6df8c618d2b!2m2!1d14.3122246!2d46.6364598!1m5!1m1!1s0x476e3587173065bb:0xfe8e8ad1d2dfdd9b!2m2!1d15.439504!2d47.070714!1m5!1m1!1s0x476d079e5136ca9f:0xfdc2e58a51a25b46!2m2!1d16.3738189!2d48.2081743!1m5!1m1!1s0x135415a58c9aa2a5:0xb2ed88c260872020!2m2!1d21.4279956!2d41.9973462!3e0?hl=en

Preku subotica - baja pa nagore i levo Szentgotthárd na Avstriska granica... iskaca okolu 1190 km samo sto neznam dali e magistralen pat ili regionalen i kako e so soobrakjaj.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #619 на: 11 Мај 2017, 14:27:46 pm »
Горниот лак (Виена - Будимпешта) го имам возено, супер си е. Долниот, накај Клагенфурт, појма неам, никад не сум возел натака.

На http://mylpg.eu најди си каде има станици за плин. Можеш и како ПОИ да си ги симнеш на Гармин.

Вака мислам дека имаш уште една сигурно, а може и две патарини од Белград до Унгарска граница.

Дополнително, мислам дека Грац е сега во зелена зона за која бараат лепенка, види си поубаво, информирај се да не треба нешто екстра да набавиш.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #620 на: 11 Мај 2017, 15:31:08 pm »
@velestrumf kakva lepenka za zelena zona? do sea ne mi pobaral nikoj nisto takvo :) Inaku punam u skopje, pred belgrad i nekade pred budimpesta.
Za Budimpesta viena neam frka, na pamet go znam vekje patot, ali nesakam da se kacam do gore, tuku da skratam, odnosno da vozam nekade pored hrvatsko slovenska granica... ete ima na mapata link kako bi bila turata. (taa sto e gore kaj budimpesta e patot za nazad poso nema logika da se vrakjam pak preku graz.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #622 на: 11 Мај 2017, 16:29:01 pm »
@velestrumf ova ako ne se lazam e samo za kombinja/ kamioni i takvimiti raboti. 20 puti godinava vozev niz avstrija i ne sretnav nikade vakvi stikeri, nitu pa mi spomnala curata deka kje go jadam ako gi neam... bas kje se raschitam sho pisuva. Danke :)


Edit:
All the vehicles are generally concerned, cars also. However, the environmental badge is mandatory only for Lorries from the N1, N2 and N3 categories when they drive into one of the 6 environmental zones in Austria, and for cars registered as professional small trucks from the N1 category.


______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #623 на: 11 Мај 2017, 20:09:09 pm »
Ето видите :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #624 на: 11 Мај 2017, 22:05:25 pm »
Направив план за патешествие до Виена и назад, сосе паузи, шетања, спиења и на крај купив авионски карти ;D

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #625 на: 12 Мај 2017, 10:46:20 am »
Паметен чоек.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #626 на: 12 Мај 2017, 10:55:43 am »
....

Тој се меша со Магистрален и Регионален. (Барем до  Баја беше така). Ако не ти се плаќа патарина во Хрватска, може да влезеш од кај Шид и преку Осијек - Вировитца - Копривница да стигнеш до Вараждин (Возиш по D2 Државна Цеста 2). Од таму се закачуваш накај Чаковец и продолжуваш по мојата рута. Јас имам возено до Вировитица и патот е добар (е сега има селски сообраќај тука таму, ама и во Унгарија ќе биде истито). Така ќе ја минеш и Хрватска и Словенија без вињети. На магистрален пат во Хрватска се цепи 100-110 без проблем.

Јас лично сум малце скептик возење низ Унгарија, затоа што ако ми треба нешто, нема да можам да се разберам. Со “нашите“ во хрватска е каде каде полесно. Ем на секоја Ина има плин.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #627 на: 12 Мај 2017, 11:02:49 am »
....

Тој се меша со Магистрален и Регионален. (Барем до  Баја беше така). Ако не ти се плаќа патарина во Хрватска, може да влезеш од кај Шид и преку Осијек - Вировитца - Копривница да стигнеш до Вараждин (Возиш по D2 Државна Цеста 2). Од таму се закачуваш накај Чаковец и продолжуваш по мојата рута. Јас имам возено до Вировитица и патот е добар (е сега има селски сообраќај тука таму, ама и во Унгарија ќе биде истито). Така ќе ја минеш и Хрватска и Словенија без вињети. На магистрален пат во Хрватска се цепи 100-110 без проблем.

Јас лично сум малце скептик возење низ Унгарија, затоа што ако ми треба нешто, нема да можам да се разберам. Со “нашите“ во хрватска е каде каде полесно. Ем на секоја Ина има плин.

Не баш... А понекад се дешава, и да има, да нејќат да ти учинат и да те гледаат попреку пошо си прашал дали може со картица да платиш. Тогаш инстантно терминалот не им работи.
Единствена бензинска на ИНА која ја препорачувам, е таа на 10ина километри откако ќе поминеш граница од Србија. Убава е, опремена, чиста, и вработените не се ропаци.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #628 на: 12 Мај 2017, 11:05:31 am »
...

На сите што сум некогаш точел гориво, имало и пумпа за плин. Ама јас и онака сум пребирлив и не застанувам на секоја бензинска (само на чисти, убави и големи). Ама јас не сум плинаш, така да можеби и да нема на секоја.

По принцип, Хрватите ги мрзи да живеат и за сите проблеми ги обвинуваат Србите, па така, ништо чудно.  :D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #629 на: 13 Мај 2017, 12:48:46 pm »
Fala luki :) vrlo korisna informacija :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html