Тема ја отварам во работилница бидејќи ќе има доста работа
Значи второто фичо што го земав планирам да го правам Абарт 850ТЦ реплика (Визуелно) за моторот немам толку пари а не ни ги има.
Станува збор за Застава 750Специал...со 14.377км и многу здрава лимарија.
За да се направи реплика потребни ми се фарови стар тип, браници стар тип, лајсни, хладњак за уље со носач на преден браник, волан, инструменти, миникада седишта, волан абарт, кратки твдри амортизери, преправање на преден трап (ставење на балансштангла од фиат 850специал, дискови, абарт носач на федерплатно, преправка на рукавците за да се добие агол од 6-7 степени на тркалата и пократок ход на воланот), преправање на заден трап ( ставање на балансштангла од лада, пократки спирали ).
Од ова што наброив имам: волан, амортизери, дискови, кратки спирали, носач на федер платно, рукавци ( да се преправат )
А треба да ми стигнат: Фарови со розери стар тип, браници предни задни, лајсни, хладнак за уље без држач
Треба да земам и мењач 8/37 за да има поголема крајна брзина
Значи вака би изгледало кога ќе биде готово со тоа што вратите ќе се отвараат нормално
А сега изгледа вака, делумно растурено
Еве уште некое сликче за подетално да видите за што се работи. Незнам колку од тука се разбираат во фичовци ама да најдеш фичо што не е скапано во кошевите, патосот и праговите е реткост
Еве ги задните кошеви ( не е убаво исчитена изолацијата )
тука има површинска корозија што веќе е исчистена со четка и антирост и премачкана со праимер
Еве ги предните кошеви
десен, внатрешниот праг на едно место е скапан
лев
Еве го патосот од доле, стакло панчево
Видете ама убаво моторче има све се гледа и што е најдобро сам можеш да си го направиш ако се расипе нешто
Планот со моторот е следен. Значи фабрички е 30коња со остарување на перката за ладење и ставање електрична се добиваат 2до3 кс, со остранување на водната пумпа и ставање електрична исто така се добиваат 2до3 кс и се зголемува бројот на вртежи. За да се извади уште нешто од моторчето се става електронско палење од југо45 или 55 со тоа се добива рамномерна работа на моторот и уште некој обртај повеќе, уздувна грана 4-2-1 со проточен лонец реплика на абарт ги има во Хрватска со тоа се добива 5кс и двогрли карбуратор од фиат 850 спорт купе уште 3-4кс и последна работа олеснување на замаец. Со све ова ќе се извлечат околу 12-13кс и над 8,000 обратиа што е супер за ова моторче
Ако сакам нешто повеќе ќе треба да се отвара моторот
Еве сликички и нешто што почнав да средувам кај што е подскапано, нема многу па побрзо ќе иде
какво беше
исчистено и исечено
какво беше
исчистено и исечено
Предните крила кај спојот со прагот, десната страна секогаш е поскапана
лево
искроени се парчиња за да се закрпи, викендов што помина бев на свадна и не чинеше времето па не сработив ништо.
Овој викенд одам за Прилеп, здравје на 23ти ако е убаво времето ќе ги средам
Бандаши успеав да најдам Данлоп СА, одат на Симка 1100ТИ (првите на сликава)
успеав да најдам и гуми 165/55 - 13 ама на пролет ќе ги купам
Таму кај што имаше површинска корозија е исчистена и над нејзе праимер за метал. Тоа е тоа за сега
све наредно што ќе правам ќе ве исвестувам.
сигурно ќе ме прашате што правам со другото фичо
треба да се исфарба и иснталација да се пушти па пополека да се склопува