Автор Тема: Colt на утро стартува на второ палење и привермено нерамномерно работи  (Прочитано 7370 пати)

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Голема е шансата да е Crankshaft position sensor, едно ме чуди што кога ќе загрее си работи нормално, мене тоа ми го мати есапот.
Мало дополнување и другарче се жали со сличен проблем само кај Aveo 1.2, кога е ладен моторот гуши (сега направен сервис и сменети свеќиците) а кога ќе загрее си работи нормално.
Друго дали само таа грешка ја вади, или има уште некоја?

Отсутен Mitsubishi_Vlado

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
Nema druga greska a i taa sto ja javuva e povremena, zatoa sakam da vidam da ne e vo prasanje los kontakt ili eventualno da meram otpor(citav deka treba da bide okolu 500 oma) samo uste ne go najdov senzorot?!?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Сигурен си дека го има тој сенор?

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Пробај да го најдеш сензорот и конекторот за да провериш во каква состојба се. Обично на некој возила знае конекторот за CKP да биде легнат на менувачот и да се полни со вода и да кородираат контактите, ако го најдеш пробај додека работи да ги мрдаш каблите со конекторот, ако менува работа тогаш моторот окулу нив би требало да е работата.

@Falanga не постои кола со мулти поинг инџекшн што нема CKP.

Отсутен Mitsubishi_Vlado

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
I ne samo toj tuku i camshaft senzor i detonation i red drugi...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Сигурен си дека го има тој сенор?
Може да се рече дека (скоро) секое ауто што има ECU го има тој сензор. Многу битен за правовремено „окинување“ на свеќиците.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
аха... јасно

Отсутен Mitsubishi_Vlado

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
Кодот P1967 е проблем со Trustful check engine speed

FUNCTION

Compares the actual engine speed calculated from the crank angle sensor signal cycle with the estimated engine speed calculated from the number of the crank angle sensor signal pulses after a lapse of the specified time.

но дали овај сензор може да затајува па после да почне да работи, бидеќи по 5 минути моторот си работи беспрекорно?!

TROUBLE JUDGMENT

Check Condition
Ignition switch is "ON" position

Judgement Criterion
The difference between the actual engine speed and the estimated engine speed is 300 r/min or more.

FAIL-SAFE AND BACKUP FUNCTION

Throttle opening degree position is in default position.
PROBABLE CAUSE

Failed engine-ECU

Не ми се верува дека е до толку работата, бидејќи истиот муабет го знам од други коли и се средувало со промена на тој сензор. Така што останува уште ова, не е скапо. Ако и ова не го реши проблемот тогаш е компјутерот ...ECU-то...


А пред да одиш на промена на ECU...рестартирај го ECU-то.

Извади ја позитивната клема...врти го клучот во бравата за стартување...и остави ја една ноќ нека преседи и другиот ден стави ја позитивната клема и пробај да ја стартуваш. Значи откако ќе го промениш овој сензор и гледаш дека пак го има истиот проблем.

LORD а што мислиш за Camshaft Position Sensor дали може и тоа да е причина, иако не су сигурен дали тој сензор воопшто го има на моторите 1.1 или го има на поголемите 1.3 и т.н.  И дали имаш идеја каде може да е овај сензор, односно дали е можно истиот да е поставен на менувачот (таков  сензор со закривен конектор забележав таму, но можи да е од рикверсот?!)

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Вака Camshaft sensor е сензор за брегаста осовина и тој се наоѓа во главата горе.
А за Crankshaft sensor (или сензор за позиција на коленесто вратило или мајсторски радилица) не се наоѓа во менувачот внатре туку само може да биде заштрафен на куќиштето од менувачот во просторот кај што е замавникот (отчитувањето може да биде од забите на замавникот)
еве едно мало појаснување за CKP
https://www.youtube.com/watch?v=RuIislTGOwA

Дополнување мало со корисно видео за тест на CKP
https://www.youtube.com/watch?v=Pv6wqQAmXvc&feature=related
« Последно менување: 16 Октомври 2012, 17:12:49 pm Ogi88 »

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13855


LORD а што мислиш за Camshaft Position Sensor дали може и тоа да е причина, иако не су сигурен дали тој сензор воопшто го има на моторите 1.1 или го има на поголемите 1.3 и т.н.  И дали имаш идеја каде може да е овај сензор, односно дали е можно истиот да е поставен на менувачот (таков  сензор со закривен конектор забележав таму, но можи да е од рикверсот?!)

Се согласувам со Оги. Иначе Владо, истиот проблем дедото го имаше на Голф 4 1.6 со плин. Знае Igor :)
Го смена кабелчето односно сензорот и сеа моторот спие.

Ако неможеш да се снајдеш...пиши му на marsher на форумов, оди до кај него, ќе ти среди работа. Пробајте видете.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Едно прашање, каде ја сервисираш колата?
И каде ја имаш носено на проверка?

Отсутен Mitsubishi_Vlado

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
Isklucivo vo ovlastenite servisi na Mitsubishi, za redoven servis a ova e nesto za koe ne sum zadovolen od strucnosta na istite.Namesto vakva situacija da im e predizvik tie go prefrlaat problemot deka bilo od plinot. Dijagnostika si napraviv kaj prijatel so E327 Torgue.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Кажи ако сакаш да ти дадам број од сервисер за митсубиши?

Отсутен Mitsubishi_Vlado

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
Кажи ако сакаш да ти дадам број од сервисер за митсубиши?

Fala ti ''osmica'' bi sakal sam da zavrsam rabota za da satisfakcijata bide kompletna posle tolku potrosena energija i vreme, sepak ne e losa i back  up varijanta :) pozz

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект