Автор Тема: Colt на утро стартува на второ палење и привермено нерамномерно работи  (Прочитано 7488 пати)

Отсутен Mitsubishi_Vlado

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
Конечно го пронајдов сензорот но ситуацијата е малку подруга, овај дел што го прати LORD според ознаките на производителот се наоѓа на менувачот (како што забележав и преходно и што ми беше нелогично да се наоѓа таму), и е сличен таков сензор но за движењето на возилото,а подолниот линк има сликата каде се наоѓа делот и неговата ОЕМ ознака:
http://avtopartmaster.com/en/?action=catalog_show&cat=mitsubishi&t_id=12884&id_pic=426972&cod=2960A040

сензорот на радилица е добро прикриен на дното на блокот а е со ознака MR985156, додека сенозорот на брегаста е со ознака MR578768, и двата сензори се со трипин-ски конектор, па да прашам: дали некој знае како да се измерат дали се исправни, пошто цената не е онаа што е на сензорот на менувач, туку е за мин. 4 пати повисока, па бар да се провери со Омметар дали е за  менување или не. 


Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Земи некој мултиметар, и допри на пиновите на сензорот (не на џекот од кабелот) и мери омажа (отпор) и види од прилика колку покажува (мери 1 со 2, па 1 со 3 и 2 со 3) и види колку ќе ти покаже. Проверив во аутодата нема вредности за тие сензори за колт.

Отсутен Mitsubishi_Vlado

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
Vcera gi najdov i dvata senzori i na radilica i na bregasta i spored osnakata na delovite i dvata senzori(Cranshaft i Camshaft) bea isti taka da sega gi zameniv od dole gore i obratno. Sabajlevo go resetirav i ECU-to pa da vidime dali uste ke bide problem so palenjeto, ako nisto barem da ja smeni greskata da bide P0341 pa da znam deka e do sega-gorniot senzor, i da si zemam nov senzor. Ostanuva da vidam kako ke reagira sabajle?!
Inaku za otpor ne javi ni edniot senzor nitu drugiot pomegu site pinovi probav,malku cudna rabota?!

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Владо што направи со колтчето го реши ли проблемот?

Отсутен Mitsubishi_Vlado

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
Ogi, i pokraj site napori i proverkata na senzorite ne uspeav da go odstranam defektot i kolata se uste pali na vtoro, i spored poslednata dijagnostika kolata ne javuva nikakva OBD greska. Vo ovaj moment ostanuvam vo status qvo se dodeka ne najdam nekoja pokorisna informacija ili ne se generira OBD cod.
Sepak blagodaam na site za vasite sugestii i zelbata da se resi problemot.
Do slednata prilika,pozdrav :)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Vcera gi najdov i dvata senzori i na radilica i na bregasta i spored osnakata na delovite i dvata senzori(Cranshaft i Camshaft) bea isti taka da sega gi zameniv od dole gore i obratno. Sabajlevo go resetirav i ECU-to pa da vidime dali uste ke bide problem so palenjeto, ako nisto barem da ja smeni greskata da bide P0341 pa da znam deka e do sega-gorniot senzor, i da si zemam nov senzor. Ostanuva da vidam kako ke reagira sabajle?!
Inaku za otpor ne javi ni edniot senzor nitu drugiot pomegu site pinovi probav,malku cudna rabota?!

Има сензори шо работат на друг принцип, па кога мериш не можеш да добиеш некоја вредност на отпорност.
Или важи логиката, сензор е сензор, па ако на еден има отпорност, на сите мора да има...А можеби не ти бил на соодветно подрчје на мерење инструментот..
 

Отсутен savage

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 608
  • Сузуки Витариче
Владо,

Не знам дали ќе ти помогне ова, но и јас имав слични проблеми со мојот колт 1.3 од 2007 минатиот почеток на зимата (периодот кога почнаа ладните утра од 5-6 степени).
Значи при секое палење моторот тешко воспоставуваше рамномерна работа. Некои 10-15 сек беа потребни за да си дојде на свое и да се стабилизира на 750 обртаи (или колку и да се стандардни).
Јас не користам плин, но во тој периот редовно користев 98 октански бензин од Лукоил. Еднаш случајно наполнив гориво на Макпетрол и тоа 95 октанско и веднаш проблемите се намалија. После пола потрошен резервоар од Макпетрол колата почна нормално да пали и до ден денес не сум имал проблеми (да не се заречам, нели :).
Од тогаш наваму користам исклучиво 95 октанско гориво и во 90% од Макпетрол.
После ова колата беше на редовен сервис и на Зоки од МакАутоСтар му го објаснив истото. Ни нему не му беше логично зошто би имал такви проблеми. Направија стандардни тестови и колата на покажа никакви грешки исто како во твојот случај.

Се надевам дека ова некако ќе ти помогне. Сепак проблемот многу ми личи на мојот.

Поздрав!
Потпис.

Отсутен bobi010

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 448
Незнам кај тебе како помогнало ова само со јапонците се случува.Кај мене сосема обратно.

Отсутен Mitsubishi_Vlado

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
Ok, fala savage.
Jas 90% polnam vo Lukoil 95-ka ama eve vredi da se napravi promena. Inace sega ja startuvam kratko na 1 sekunda i pali odma, ne sfakam ama toa e-ludi japanci :),predhodno drzev na bosot 2-3 sec i bese na vtoro, sepak ostanuva i natamu neramnomerna rabota nekolku minuti. Ne kosta nisto da se smeni gorivoto!Thanks :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
И како заврши приказнава, стварно ме интересира... ?

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Последен пат пријавен:   Ноември 26, 2012, 15:34:08

Тешко дека ке дознаеме