Автор Тема: Colt на утро стартува на второ палење и привермено нерамномерно работи  (Прочитано 7209 пати)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Ама на Лорд дедо му имаше ваков проблем, држи вода. ;D

...Ај нека почека човекот...можда ќе се јави некој попаметен од мене како што вика Мечето...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Не попаметен,поупатен,механичар и сл.Ако погрешно ме свати се извинувам,не сакав никој да навредам.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Карпатиан, ти професорче си, глеј си таму студентките заеби мајсторски работи ;D

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Карпатиан, ти професорче си, глеј си таму студентките заеби мајсторски работи ;D

:D :D :D

Meche..уживај брат...не се лутам така лесно јас...ме пецна...пецкам :D :D

Него...истиот проблем кај Народњакот на дедото го имаше...како што кажа Igor. Така што...ништо не губи да проба да го санира тој проблем.

А доказ за тоа е P1967 кодот ...е сеа...time will tell...

Иначе тоа ресетирањето на компјутер, јас така правам на Нубирата...така ме научиле и ми функционира. Пред 2 години ми сецнуваше на 1800 обртаи...и одвратно ме нервираше...па бев во сервис ми ја кажаа финтава и профункционира.

Иначе според логиката а и според кажувањата на мајсторот, негативната клема се остава заради заземјување. Можда грешам...можда греши мајсторот...ама важно работи :D :D :D :D

Мада и твоето држи вода по друга електротехничка логика...абе сеедно :) има сигурно туторијали на Јутуб :D :D

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Лорд ништо не губи да проба едно, друго, трето, но можеби и проблемот нема да се изгуби само парите што ке ги губи.

Најпаметно правец на сервис и на дијагностика да се следат вредностите, а не само да се бара грешка.


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Лорд ништо не губи да проба едно, друго, трето, но можеби и проблемот нема да се изгуби само парите што ке ги губи.

Најпаметно правец на сервис и на дијагностика да се следат вредностите, а не само да се бара грешка.



Направена е дијагностика...Кодот е пронајден. Крај краева кабел е. Можеш да го вратиш. Ретко кој би те одбил. Ќе му ја објасниш ситуацијата на продавачот сигурно нема да те одбие да ти речи не е проблем да го вратиш. Барем во Битола никој не ми има направено проблем кога е во прашање нешто за кое не си сигурен а нема да се оштети од едно пробување :)

Отсутен Mitsubishi_Vlado

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
Морам да кажам дека ова со снезорот на радилица ми звучи многу логично оти сите сомнежи ми се околу палењето или евентуално смесата на согорување, и најмногу се сомневав на бобина и не знам дали и таа може да затајува како овај сензор?!
Од друга страна во сервис сум бил повеќе пати, прават дијагностика и најлесно му е да кажат дека е од вградениот плин, наместо да им биде вистински предизвик да го решат поблемот!! Токму од тие причини почнав самиот да си барам решение за проблемот.

Отсутен Mitsubishi_Vlado

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
Само едно дополнително прашање, вчера доста време изгубив во барање на сензорот на радилица(Crankshaft Position Sensor) но за жал не го најдов иако го демонтирав и филтерот со целото куќуште и ја гледав на канал, па ако некој има некаква скица или слика каде се ноѓа овај сензор(на Colt 1.1) нека прати некаков материјал.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Владо, ако сакаш нешто да додадеш во мислење, нема потреба одма да пишуваш едно после друго, туку можеш да го измениш првото мислење. Така нема да правиш дупло постирање. :)

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Сензорот најверојатно е закачен негде на менувачот во близина на моторот, најчесто е на горната страна и се гледа. неможам да најдам некоја слика каде што би се гледало (но според изгледаот на тој сензорот што ти го имаат пуштено така треба да е поставен некако)
Возилото и од кога ќе загрее дали продолжува да работи немирно или само додека е ладен моторот?

Отсутен Mitsubishi_Vlado

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
Na utro e redovna pojava i posle 5 minuti raboti super, predpostavuvam zatajuva ili toj ili bobinata na ladno ili posle nekolkucasovno miruvanje? !?

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
За тие 5 минути качува работна температура?
И што ако ја запалиш на плин директно дали работи така немирно?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
За плинот елабориравме погоре, дури и бетер е.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Кога е ладен испарувачот нормално дека работи лошо, бидејќи пробува течен да го вбризга а не се таков тип на дизни.
За ваков проблем колку што можев да видам имале со пукнати цевки за довод на гориво (многу ситна пукнатина) истиот проблем го имал само на џип Паџеро, верглал на почеток многу па после палело и немирно работело некое време. Друго беше на сличен мотор на овој што го има колтот 4G93 (1.8l) клапна е нечиста и моторчето не работи правилно.
https://www.youtube.com/watch?v=6EK1vtuNluA

Отсутен Mitsubishi_Vlado

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
Aj nesto pokonkretno da prasam, dali Crankshaft position senzorot e "edinstven osomnicen" ili moze toa da bide i Camshaft position senzorot???(iako za ovaj posledniot fault codot e P0340 a ne p1967) sto mislite?!