Автор Тема: Совети за ребраст каиш?  (Прочитано 111039 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44387
  • Il Moderatore
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #225 на: 03 Декември 2015, 23:18:06 pm »
Зависно од возило до возило. И од моторот што го носи возилото. Не може да генерализираш. Има возила кај што се потребни 7-8 часа за промена на ремени, а има и возила кај што може за 1-2 часа да се заврши работата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #226 на: 03 Декември 2015, 23:26:00 pm »
Во Колевски на пример рачунаат дека им се потребни три саати да променат Сет ребраст, PK, затегачи и водна пумпа во голф 5 и за зафатот земаат 3000 ден. Реално им е потребно полмалку од пола саат, на екипа од 2-3 члена, но овластен сервис си е, си дава гаранција и за колку време сака ќе си ги менува.  
Е сега ако се рачуна за колку време би го извел зафатот еден човек, тогаш сигурно ќе му требаат 2-3 саати, бидејќи нема кој да му асистира, мора сам да се снаоѓа.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44387
  • Il Moderatore
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #227 на: 03 Декември 2015, 23:29:56 pm »
Нормално дека се рачуна man/hour. Ако работат тројца и им е потребно 1 саат, тоа се 3 работни часа. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #228 на: 03 Декември 2015, 23:41:42 pm »
Во Колевски на пример рачунаат дека им се потребни три саати да променат Сет ребраст, PK, затегачи и водна пумпа во голф 5 и за зафатот земаат 3000 ден. Реално им е потребно полмалку од пола саат, на екипа од 2-3 члена, но овластен сервис си е, си дава гаранција и за колку време сака ќе си ги менува. 
Е сега ако се рачуна за колку време би го извел зафатот еден човек, тогаш сигурно ќе му требаат 2-3 саати, бидејќи нема кој да му асистира, мора сам да се снаоѓа.

Колевски гаранција не давал?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #229 на: 04 Декември 2015, 00:13:59 am »
кај гпрочита дека не давал гаранција?

инаку, немора да прашувате колку.. воопшто... за секоја кола има СЕРВИС МАНУАЛ, достапен по нетов.. за промена на било кој дел или било што (ребраст, масло, филтри дрн дрн дрн) во книгата пишува колку време е потребно, со нормално работење, без форсирање, за еден мајстор.

знам некои коли во гаража што ги имам видено, пола мотор треба да му растуриш за да смениш ребраст.. не ретко се вади држач од мотор, кој е сместен во кругот на ребрастиот... е тоа е посерување од работа... и да речеш после дај мајсторе 1000-че, малку незгодно би ми паднало на мене...

www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30084
    • CARclub.mk
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #230 на: 04 Декември 2015, 19:59:27 pm »
Мењање каиши е релативно пипава работа и бара доста внимание. Лично, не би ризикувал со разно-разни сервисчиња.

Како и да е.. Памтам дека кога правев на Леонот (1.9 TDI) голем сервис (каиши, затегачи, ролери, водна пумпа, уље, филтри, дрн-дрн) во Порше тој сервис кошташе околку 35.000 денари. Во истиот тој период, таткото на тогашната девојка правеше таков сервис кај Митревски (на Cordoba 1.9 SDI) и сервисот кошташе (со неоргинални делови, секако) околу 20.000 денари.

Значителна разлика. Јас сепак најверојатно би се одлучил за официјален сервис заради моментот на гаранција и некаква одговорност зад сработеното.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #231 на: 04 Декември 2015, 21:16:55 pm »
мене на една кола ми свиткаа вентили во локален сервис на мењање ребраст каиш. чиракот ја завергла за да ја извади од сервис... проблемот е што газдата-мајсторот напраци катастрофална грешка и остави на чиракот да смени без да го провери на крај... секако, си покри цела штета... вентили, дихтунг, шољици, рамнење и испитувење на глава и брегадти... успат бидејки беше донесена колата и за уље и филтри, се комплет бесплатно ми сменија како обештета, бидејки наместо 3-4 саати, останав без колата (поточно невестава остана) без нејзе 9 дена...

пред два дена, друг мајстор растури С3 машина затоа што му се скрши греач во глава, вадејки го...

поентата ми е дека, ако мајсторот е совесен, ќе си покрие штетата направена...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #232 на: 04 Декември 2015, 21:22:23 pm »
onak
На брзина сум прочитал, не сум разбрал.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30084
    • CARclub.mk
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #233 на: 04 Декември 2015, 21:29:30 pm »
мене на една кола ми свиткаа вентили во локален сервис на мењање ребраст каиш. чиракот ја завергла за да ја извади од сервис... проблемот е што газдата-мајсторот напраци катастрофална грешка и остави на чиракот да смени без да го провери на крај... секако, си покри цела штета... вентили, дихтунг, шољици, рамнење и испитувење на глава и брегадти... успат бидејки беше донесена колата и за уље и филтри, се комплет бесплатно ми сменија како обештета, бидејки наместо 3-4 саати, останав без колата (поточно невестава остана) без нејзе 9 дена...

пред два дена, друг мајстор растури С3 машина затоа што му се скрши греач во глава, вадејки го...

поентата ми е дека, ако мајсторот е совесен, ќе си покрие штетата направена...

Ама ако е совестен. Не е обврзан да биде, односно не е обврзан да сноси одговорност. Негов е изборот.

Плус, тоа се случки што се случиле на лице место, додека колата била кај нив. Да направат беља они, додека е колата кај нив, и уште да не ја средат? Нема да може баш така..

Јас зборам за долгорочна поддршка. После 3-4 месеца се случува некаков проблем, поврзан директно или индиректно со тоа што го работеле. Обичниот мајстор ќе ти каже „поздрави дома“.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6998
  • Бенве сие бенве
Одг: Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #234 на: 05 Декември 2015, 07:19:55 am »
Мењање каиши е релативно пипава работа и бара доста внимание. Лично, не би ризикувал со разно-разни сервисчиња.

Како и да е.. Памтам дека кога правев на Леонот (1.9 TDI) голем сервис (каиши, затегачи, ролери, водна пумпа, уље, филтри, дрн-дрн) во Порше тој сервис кошташе околку 35.000 денари. Во истиот тој период, таткото на тогашната девојка правеше таков сервис кај Митревски (на Cordoba 1.9 SDI) и сервисот кошташе (со неоргинални делови, секако) околу 20.000 денари.

Значителна разлика. Јас сепак најверојатно би се одлучил за официјален сервис заради моментот на гаранција и некаква одговорност зад сработеното.
Кога го имав полото 1.4 75кс бензин  комплет каиши затегачи и водна пумпа у порше беа 50 000ден со 90 000км гаранција. Истите делови од Волксваген Дуисбург со 120 000км гаранција ги купив за 320еур. Некогаш и овластените знаат да забегаат со цените.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30084
    • CARclub.mk
Одг:
« Одговори #235 на: 05 Декември 2015, 07:29:21 am »
Не некогаш, скоро секогаш.

Отсутен JR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 966
    • nobrain.dk
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #236 на: 05 Декември 2015, 08:18:11 am »
јас минатата недела бев во аутомобиле ск да менувам клинест, ребраст, затегаџи на гранде пунтото, стигна 68.000 и по препорака од сервисерот дека треба да се сменат од 60 до 70к и зимското ладно време допринесувало до крутење на каишите и полесно кинење решив да го направам сега а не на пролет т.е. на следниот редовен сервис. Во аутомобиле ск со пријателскиот попуст оваа операција ке ме чинеше 13.500 денари. Во мегувреме на грандето рика отпорникот на вентилацијата и истиот ден после работа го носам да го сменат отпорникот бидејки не се вози, се замаглуваат стаклата не баре возам 101 =). На промена во сервис сретнувам маалски другар кој ми вика кај него во гаража целата промена на затегачи и каиши истите што ги користат во фијат ке кошта 100 еур со 3000 денари за него работна рака. поточно 9000ки. Сега сум во мисла дали да се циганчам за 4500 денари бидејки пријателчево го знам од дете и не би ме заебал, али кога се пари во прашање...
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9246
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #237 на: 05 Декември 2015, 10:55:55 am »
не се циганчи, однеси ја во аутомобиле.

утре ако нешо се заебе боље да сси останете пријателчиња чим од деца се знаете

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #238 на: 05 Декември 2015, 13:17:55 pm »
јас минатата недела бев во аутомобиле ск да менувам клинест, ребраст, затегаџи на гранде пунтото, стигна 68.000 и по препорака од сервисерот дека треба да се сменат од 60 до 70к и зимското ладно време допринесувало до крутење на каишите и полесно кинење решив да го направам сега а не на пролет т.е. на следниот редовен сервис. Во аутомобиле ск со пријателскиот попуст оваа операција ке ме чинеше 13.500 денари. Во мегувреме на грандето рика отпорникот на вентилацијата и истиот ден после работа го носам да го сменат отпорникот бидејки не се вози, се замаглуваат стаклата не баре возам 101 =). На промена во сервис сретнувам маалски другар кој ми вика кај него во гаража целата промена на затегачи и каиши истите што ги користат во фијат ке кошта 100 еур со 3000 денари за него работна рака. поточно 9000ки. Сега сум во мисла дали да се циганчам за 4500 денари бидејки пријателчево го знам од дете и не би ме заебал, али кога се пари во прашање...
Би ти препорачал за времето за промена да се консултираш со сервисната книшка или упатството за употреба.
А за менување според мене подобро ти е во овластен сервис и да ти се запише во сервисна книшка, затоа што поседуваат обука за тој мотор, соодветни елементи за блокирање на моторот, алати за промена на ребрастиот и би требало да ти следува минимум 1 година гаранција на таа операција.


Отсутен JR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 966
    • nobrain.dk
Совети за ребраст каиш?
« Одговори #239 на: 05 Декември 2015, 19:28:23 pm »
Go zameniv vo fiat, 13500 celata operacija.. I starite kaisi mi gi dadoa.. Nego se zacudiv cisto novi mi izgledaa zapci se ni masni ni kapka maslo na niv .. Cudna rabota.. A menuvano na 68k vo manuel pisuva od 60-70k
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."