Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0  (Прочитано 24274 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #90 на: 05 Октомври 2012, 15:03:35 pm »
Чудно Пандата излезе пред Апот и сеуште не е тестирана...

Сеуште не е ни донесена во Македонија. Не ја разбирам логиката на АутоСК. Евентуално ако имаат некои енормно големи залихи од сегашната (веќе прошлата) Панда па заради тоа да каснат намерно.

@LP: Банза ти вика „поголема класа, не е соодветна споредбата“, ти му викаш „токму така“ и продолжуваш да споредуваш. Секоја чест.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #91 на: 05 Октомври 2012, 15:07:32 pm »
Znaci tebe ti e logicno sto pogolema klasa, so podobri materijali, so podobri motori, so podobra zavrsna obrabotka, podobro opremeni, so podobar dizajn, i voopsto so SE podobro na niv, se istovremeno poevtini!

sekoja cest za takvata logika!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #92 на: 05 Октомври 2012, 15:09:38 pm »
Опел Инсигнија или БМВ1?

Нема споредба, различни класи се, различни потреби.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #93 на: 05 Октомври 2012, 15:12:50 pm »
analogijata ti e pogresna

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #94 на: 05 Октомври 2012, 15:13:25 pm »
Зошто?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #95 на: 05 Октомври 2012, 15:14:04 pm »
Логиката е дека експлоатацијата на мало градско ауто чини помалку во текот на времето на експлоатација од големо ауто. Нема дискусија. Од потрошувачка, преку сервиси се` до регистрација. И што е најбитно, продажбата на старо е ем полесна, ем помала загуба има.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #96 на: 05 Октомври 2012, 15:14:16 pm »
Корса, Колт, Поло, Фиеста итн, веќе не се толку мали како што некогаш беа. Токму затоа постои потребата од уште помала категорија на возила. Трендот на растење на возилата е неминовен - сегашното Поло е поголемо од Голф 1.

Дали кога некој ќе те праша „еј, ми треба возило од класата на корса, поло или колт, НЕ поголемо, што да купам?“ ти ќе му одговориш со „Астра, поголема е.“?

Си седнал во Ап за да споредиш? Си го возел? Или само мењаш насока на дискусија кога оргиналната дискусија ќе почне да се движи во насока во која не ти одговара?

Во моментов Up со клима, радио, ABS, TCS, итн се нуди акциски за 8900 евра. Не знам зашто го немаат објавено тоа на сајтот, сериозна грешка.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #97 на: 05 Октомври 2012, 15:26:05 pm »
Зошто?

zatoa sto primerot sto ti do dade e tipicen primer za 2 koli so ista cena a razlicna namena.

Citroen c1, c2, c3, se koli so ista namena. Mali gradski zujalici.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #98 на: 05 Октомври 2012, 15:33:28 pm »
Mnogu interesen moment, pred nekolku meseci citav test na UP. Vo testot mnogu bese kritikuvan motorot 1.0 zaradi 2 pricini:
1. kataloski deklariranta maksimalna brzina bila nedostizna, zatoa sto pri testiranjeto maksimalnata brzina sto ja postignale bila ~145kmh
2. Potrosuvackata bila enormno golema, odnosno mnogu pogolema od deklariranata.

Ke probam da go najdam testot...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #99 на: 05 Октомври 2012, 15:35:16 pm »
Во кола со Велештрумф и Дени комотно постигнавме брзина од околу 155 километри на час. Декларираната максимална брзина е 161.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #100 на: 05 Октомври 2012, 15:41:44 pm »
VW Up 1.0 ne e ekonomicen. Ne moze kola so 900 kg + i takov motor da trosi pod 7-8l gradska.

Toyota 1.0 e ekonomicen motor Gradska maximum 5,8-6l.

Praksata ke pokaze.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #101 на: 05 Октомври 2012, 15:45:14 pm »

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Кога бев последен пат на сервис Александар од МАС ми даде да го повозам колтот кој што овде се нуди. Работава е бутни ме да кинисам. Ич, ама ич не мисе допадна моторот од 1,1 литри со 75 коња. Ако не изгасиш клима нема да тргнеш!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #102 на: 05 Октомври 2012, 15:47:47 pm »
Epa racunaj, nabrojanite ves masini se samo polosi od toa

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #103 на: 05 Октомври 2012, 15:52:06 pm »
Зошто?

zatoa sto primerot sto ti do dade e tipicen primer za 2 koli so ista cena a razlicna namena.

Citroen c1, c2, c3, se koli so ista namena. Mali gradski zujalici.

A каде би ги сместил Фиат 500, Алфа Мито & Co. И тие се мали градски зујалици нели?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #104 на: 05 Октомври 2012, 15:53:27 pm »
Fikoto da. Mitoto so 77ks da.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need