малку е другачија математиката, стоихиметрискиот оптимум за плин е 15.5:1, а за бензин е 14,7:1, но исто така 1мол плин зафаќа (значително)поголем волумен од 1 мол бензин, такаа да во цилиндерот останува помалку единици воздух/плин отколку воздух/бензин, иако, нели помалку плин може да се согори со исто количество воздух.
Што се однесува до енергетската вредност, тука се некаде (малку предност има LPG-to):
LPG has a typical specific calorific value of 46.1 MJ/kg compared with 42.5 MJ/kg for fuel oil and 43.5 MJ/kg for premium grade petrol (gasoline).
Така да, загубата на силата се должи чисто на помалото количество воздух во цилиндерот кое може да влезе поради испарениот плин. Од друга страна, зголемената потрошувачка се должи затоа што 1л бензин е 0.7-8кг, а 1л плин е 0.55кг.
Се` на се` потрошувачката е зголемена 10-15% во зависност од стилот на возење. Ако отстапува од оваа потрошувачка, тогаш - нешто не бива.