Po nekoe dosega viduvanje potrosnjata na plin kaj vozila sto sum gi vozel se digna za negde 10% od onaa na benzin.
По правило е од 10-15% со инџекшн...20% на карбуратор...
е хееее... кај отиде со процентиве... за инџекш односно секвент уред на дизни е од 2% до 10% максимум а на плочка.. е тоа веке зависи од раката на тој што ке мести, додека кај секвентот зависно од компјутерот, моторот, снагата и еден куп други глупости...
како се викаше она кога компјутерот не пушта гориво воопшто на дизни, додека правиш моторно кочење? до некои одредени обртаи беше тоа... лерстоп или како му е правилното име.. на некои коли го држи изгасен довоодт се до 1800 обртаи на некои на 1150 кај мене е на 1150.. на реното беше 1400... и тоа зависи многу за потрошњата... ако таа опција не е поддржана во плинскиот уред ете ти проблем и поголема потрошња...
има многу фактори, ама никад не било над 10% повеке у литража... да не речам ама за 10% е веке екстремно покачувањето...