@gOJDO: Ќе се согласам со тебе, дека вработените во Мицубиши добро си ја вршат работата за адвертајзинг на возилата Знаат често да напукаат малце, а знаат и чудно да те погледнат коа ќе им посочиш некоја маана... Ѓоамити они све знаат, а другиве смртници појма немаат Башка, ја си имав малце непријатна случка со нив, при набавка на дополнителна опрема, ама ај... Неврмајнд... Се’ испадна како што треба после тоа... Моторчето, мене барем ми праи мерак... Живчано е, и сака да врти... Знае да штеди (ако го штедиш ), знае и да ти извади осмех на лицу твом Други мотори неам возено, така да, немам мислење за 1.8 и за дизелот.
Во принцип сегде ќе ти го фалат својот коњ. Рака на срце, тоа им е работа и секоја чест на тоа што успеаа да ме доведат во некоја мини заблуда. Добри беа дечките. За разлика од нив во Шевролет, беа тапа, ми идеше да им прснам у фаца од смеење. Им барав 2.0 ТД, тој појакиот, за тест возење и цена за истиот да го купам. Дечкото ме убедуваше дека нема никаква потреба од тој мотор и дека 1.6 или 1.8 биле фантастични мотори, само затоа што неможеа да донесат 2.0. Па во Форд, една секси гуска успеа да ме изнервира. И барав да видам Фокус со Титаниум опрема, а оваа упорно на 3 мои доаѓања ми покажува тренд и ми објаснува што е разлика. И викам девојко се тоа ОК, имам катаљарда слики на интернет. Сакам да седнам да видам како ќе се чувствувам внатре. После им барав да возам било каков 1.8ТDCI, значи Мондео, Фјужн, Фокус, било што. За 3 месеци не успеаа да ми обезбедат. Ми викаа дека на 50 продадени 1.4 тренд продавале 1 со 1.8TDCI мотор. И така, знаеш и сам како и што по нашиве салони.
Во секој случај, секако дека беше побрз од Фиестата и покрај тоа што бевме 3 вола од над 100кг. Ама не ме воодушеви, онака како што ме припреми продавачот во салон. Барав цена за 1.8 со малку опрема, ама ми рекоа дека не се испорачува таков. Инаку сега новиве кои ќе пристигнат, сигурно ќе имаат и боље цена бидејќи се постар модел.