Да сумираме:
- Троши (многу) бензин.
- Троши (многу) уље.
- Нема мајстор.
- Нема делови. (Аутокомерц постои, ама како да не постои)
- Многу специфичен мотор (палење без загревање, па макар и 10 метра да ја мрднеш јок).
- Нежни внатрешни делови на моторот (врвовите на роторот се јадат).
- Колку што знам, за одржување на RX8 е потребен посебен сертификат. Нека ми титнат од Аутокомерц кога ќе имаат сертифициран сервисер за RX8.
- Бара многу специфично уље, што во Македонија е проблем (или невозможно) да се најде.
- Нема вртежен момент.
Треба доволно да ти каже тоа што ќе ти доплатат за твојата Ибиза, кола со 3х помалце коњи.