Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 387095 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1170 на: 20 Јуни 2016, 16:06:18 pm »
VW goes green, cutting over 40 car models

In the wake of the diesel emissions scandal, Volkswagen plans to phase out up to 40 models as part of a new business strategy to go green, according to the German newspaper Handelsblatt.
Read more

The German automaker currently produces nearly 340 vehicle models across its brands including Audi, Seat, and Skoda, and reportedly plans to reduce the product range to 300, the paper quotes company sources.

READ MORE: Volkswagen cheated on emission tests with tricky software - EPA

VW hasn’t provided any precise data, however. “A decision on how many models will be phased out or ceased has not been taken yet,” a spokesperson said.

Under the new business strategy, the company will invest €10 billion into ride-sharing technology, electric cars and automated driving, the company announced last week. The automaker hopes to launch 30 new electric car models within a decade.

VW says it aims to take the leading position in the green transport niche by 2025 and has promised to “be more focused, efficient, innovative, customer-driven and sustainable - and systematically geared to generating profitable growth.”

The new plan is aimed at cleaning up the company’s image following last year's emissions scandal. It began when the US Environmental Protection Agency disclosed that VW vehicles were equipped with software able to turn off emissions controls when driving normally and turn them on when the car is undergoing an emissions test.

Volkswagen lost $6.6 billion after the company admitted to the existence of the cheating software affecting nearly 11 million cars worldwide.

The automaker set aside $18.4 billion (€16.2 billion) to fix the problem. The company could face further fines and legal costs.

The Volkswagen Group is the world's biggest carmaker. The company owns the Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, SEAT, Skoda and Volkswagen brands.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1171 на: 21 Јуни 2016, 14:16:32 pm »
Повторно, квалитет и расипливост се сосема различни работи. Тоа што ние скоро по дифолт асоцираме квалитет со нерасипливост, тука е малку утната работата, а тука огромна улога игра и маркетинг.

Во склоп на муабетот, несомнено е дека тојотата 3 пати помалце ќе се расипува од фелервагенот, но:



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен BeEmVe

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 45
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1172 на: 21 Јуни 2016, 14:29:30 pm »
Повторно, квалитет и расипливост се сосема различни работи. Тоа што ние скоро по дифолт асоцираме квалитет со нерасипливост, тука е малку утната работата, а тука огромна улога игра и маркетинг.

Во склоп на муабетот, несомнено е дека тојотата 3 пати помалце ќе се расипува од фелервагенот, но:




Passat 34.000$ / Camry 23.000$ in USA. Тојота, Хонда, Нисан...и сите Јапонски производители имаат филозофија на масовно производство, ефтини коли за американски пазар. Ако земеш Сивик произведен за Европски пазар и спореди го со оној за Американски пазар, Европскиот е светлосни години пред Американскиот...затоа споредбава на видеово е малкуцка дискутабилна.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5047
  • The Spartan General
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1173 на: 21 Јуни 2016, 16:37:07 pm »
Денес слушнав интересен муабет на радио од Матијас Мјулер (новиот шеф на ФауВе). Зборуваше за дизел моторите, електро погонот, бензинците, итн. Накратко  ја парафразирам.

После скандалот, морале да финансираат think tank група која ќе направи анализа што понатаму со дизелот како погонско гориво.
Заклучиле дека дизелот како технологија е архаична и ќе биде многу скапа за истражување и одржување како погонско гориво. Проблемот се продлабочувал што властите неправедно со пониски давачки и акцизи, на еден начин, неправедно ја поддржувале и популаризрале дизеловата технологија која во основа тешко можела да биде погонско гориво на иднината заради нечистиот начин на согорување.

Решенијата кои ги наведе Хер Мјулер е, да се изедначат давачките на горивата за бензин и дизел, и поевтино за ФауВе е да отплати отпремнина за овие од скандалот, а остатокот од парите да го инвестира во хибриди или електрични автомобили. Исто така, утврдиле дека на долг рок, компанијата ќе потроши многу повеќе ресурси (пари и време) да конструира и извади на пазарот адекватен дизел мотор (адекватен, значи економичен, еко-френдли, итн).

Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29673
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1174 на: 21 Јуни 2016, 16:39:54 pm »
Дизел-моторите (и впрочем и моторите со внатрешно согорување базирани на фосилни горива) се со ограничена иднина. Да, најверојатно ќе ги има уште многу долго време - ама иднината ќе треба да ја бараме во друга насока.

Плус, да, комплицирано и скапо е да се направи дизел да биде и економичен, и моќен, и чист. Јебига. :/

Јас си сакам дизел, ама реален сум за неговите позитивни и негативни страни.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5047
  • The Spartan General
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1175 на: 21 Јуни 2016, 16:46:55 pm »
...

Најинтересен дел од изјавата му беше дека од финансиски аспект, поевтино било да се извинат, да платат отпремнина на измамените (дали поправки, откупување, итн.), да инвестираат во чиста технологија струја и хибрид, отколку сите тие пари да ги инвестираат во развивање на дизел технологии.

Од друга страна ја повика федералната власт да отпочне со ревизија начинот на кој се создава малопродажната цена на нафтените деривати, и да дојде до поголемо изедначување на цената дизел-бензин на ниво на Германија.


Е сега, можно е од самата радио продукција да е изваден од контекст, или изјавата да не е комплетна, или имало малку натегање власти, корпорации, зелени технологии, и слични задкулисни дискусии. Во секој случај интересна изјава на првиот човек на ФауВе.

Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29673
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1176 на: 21 Јуни 2016, 16:51:57 pm »
Па да, поевтино е - пошто и вака и така ќе мораат да инвестираат во електрификација и хибридизација. Вака, наместо да инвестираат и во дизели, и во електрификација/хибридизација, ќе инвестираат само во (или воглавно во) почистите технологии.

Во реалност, нема скроз да престанат да инвестираат во дизел технологии, барем не во (релативно) блиска иднина. До каде одат со дизелите зборува и фактот дека и Bentley Bentayga ќе добие турбодизел наскоро.

Е сега.. Целиов муабет со електрични возила и хибриди што се збори за VW во прошливе недела дена -  јас го знам малку поодамна. VW (односно VAG) има мање-више цела платформа предвидена за овие возила (која вклучува возила, батерии, системи за полнење, инфраструктура, поддршка, одржување, итн), и целиот план е поставен поодамна, поголемиот дел дури и пред дизелгејт. Секако, бидејќи се германци сакаат да имаат повеќе контрола врз работите, и затоа работат и на развивање сопствени батерии, и на стандардизација на системите за полнење (нешто што го бутка и Volvo), итн.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1177 на: 21 Јуни 2016, 16:54:21 pm »
Поефтино е ин д лонгест ран. Затоа што со хибриди и електрика, нема развој никаков. Развојот е направен веќе. Немаш ни замарање со загадувањето зошто ти веќе не се замараш со загадување туку им го предаваш загадувањето како целина на трети лица. Оние кои се грижат за производство на енергија. Затоа не само што е поефтино, туку скоро бесплатно. Нема ЕУРО стандарди кои за 3 години ќе се сменат, нема коли и 10000000 делови по кола, туку едвај 1000 и слично. Електричните возила ќе се премногу едноставни за да може да се кркаат огромни маржи, и најстрашно од се (за производителите) немаат некој прогрес за развој на идни верзии освен варијација во изгледот. :( Веќе се совршени уште сега во скоро секој поглед. Со развој од 10тина години од најјаките прозиводители на воизла ќе се комплетно усовршени и нема да има воопшто простор за прогрес и кркање маржи од регулативи и перење пари од ЕУРО стандарди.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29673
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1178 на: 21 Јуни 2016, 16:57:35 pm »
Веќе се совршени во скоро секој поглед, освен автономија, брзина на полнење и осетливост на температури. Иначе, супер.

Али да, како што кажуваш - 10-тина години развој, и ќе бидат на она ниво на кое треба да бидат. До тогаш, златен dino-juice.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1179 на: 22 Јуни 2016, 08:45:46 am »
Заклучиле дека дизелот како технологија е архаична и ќе биде многу скапа за истражување и одржување како погонско гориво. Исто така, утврдиле дека на долг рок, компанијата ќе потроши многу повеќе ресурси (пари и време) да конструира и извади на пазарот адекватен дизел мотор (адекватен, значи економичен, еко-френдли, итн).



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1180 на: 22 Јуни 2016, 08:47:52 am »
Поефтино е ин д лонгест ран. Затоа што со хибриди и електрика, нема развој никаков. Развојот е направен веќе. Немаш ни замарање со загадувањето зошто ти веќе не се замараш со загадување туку им го предаваш загадувањето како целина на трети лица. Оние кои се грижат за производство на енергија. Затоа не само што е поефтино, туку скоро бесплатно. Нема ЕУРО стандарди кои за 3 години ќе се сменат, нема коли и 10000000 делови по кола, туку едвај 1000 и слично. Електричните возила ќе се премногу едноставни за да може да се кркаат огромни маржи, и најстрашно од се (за производителите) немаат некој прогрес за развој на идни верзии освен варијација во изгледот. :( Веќе се совршени уште сега во скоро секој поглед. Со развој од 10тина години од најјаките прозиводители на воизла ќе се комплетно усовршени и нема да има воопшто простор за прогрес и кркање маржи од регулативи и перење пари од ЕУРО стандарди.


Точно, усовршени се колите и електричните се многу поевтини за производство со многу помалку делови. НО, треба да се реши проблемот со батериите. Претпоставувам за 15 години ќе имаме пристојни батерии.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8964
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1181 на: 22 Јуни 2016, 08:59:38 am »
 проблемот е решен, треба само некој полека да си извади пари и да го позлати сето тоа

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5047
  • The Spartan General
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1182 на: 22 Јуни 2016, 09:11:43 am »
Јас не мислам дека развојот кај електричните возила е направен досега. Електричните возила имаат уште многу леб да јадат за да стигнат до масите за широка употреба.
Ако се впрегнат големите корпорации да работат исклучиво и ексклузивно само на електрични возила, некаде за 15-20 години можеби ќе има добри возила за луѓе како мене.

Во моментот сите корпорации работат на дефинирање и создавање на долговечноста на индустриските процеси околу произведувањето на возила на струја, хибриди и алтернативна погонска енергија. Тој процес за возилата кои имаат погонско гориво нафтени деривати, траел околу 20 години. Погледни само Тојота (која е пионер во хибриди) колку време и ресурси има потрошено за да создаде производствена и индустриска култура. Декади.

На пример, уште никој нема никакви информации како е да живееш со електрична кола десет години. Никој не знае како е да живееш со кола пет години. Не е муабетот, мушни прачка пиј вино.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1183 на: 22 Јуни 2016, 09:44:01 am »
Криминалистичка истрага е покрената против двајца високо позиционирани шефови на VW, поранешниот претседател на управата Мартин Винтеркорн и еден неименуван член на управниот одбор.

Посочените се товарат дека криеле информации за Dieselgate скандалот, односно дека за него знаеле многу време пред да биде јавно разоткриен.

Интересно е дека VW ја ангажирал американската адвокатска куќа Jones Day, која спровела независна истрага, во која е утврдено дека никој од членовите на управата не бил вмешан во скандалот.

Евидентно е дека германските власти не се сложуваат со ова, а доколку Винтерккорн биде прогласен за виновен, би можел да добие затворска казна од 5 години.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1184 на: 24 Јуни 2016, 08:01:52 am »
Повторно, квалитет и расипливост се сосема различни работи. Тоа што ние скоро по дифолт асоцираме квалитет со нерасипливост, тука е малку утната работата, а тука огромна улога игра и маркетинг.

Во контекст на муабетот:

http://jalopnik.com/tesla-shareholders-seem-pretty-pissed-at-elon-musk-1782487423?rev=1466692162490&utm_campaign=socialflow_jalopnik_facebook&utm_source=jalopnik_facebook&utm_medium=socialflow


Цитат
3rd Gear: The Highest Quality Cars In The World Are Made By... Kia?

If you’re an Old like me (let’s say, over the age of 15) you may remember a time when Korean cars like Kia were the butt of jokes about quality and reliability. That time has been over for some time now, but it’s still a bit weird to see news that Kia’s on top of the world right now (via Automotive News):

    Kia overtook Porsche to lead the industry in J.D. Power’s annual report card on vehicle quality, marking the first time in 27 years that a nonpremium brand has topped the list.

    Kia, with 83 problems reported per 100 vehicles, joins Toyota as the only nonpremium brands to have finished first in the 30-year history of the Initial Quality Study, J.D. Power and Associates said today in releasing the results at the Automotive Press Association here. Toyota came in at No. 1 overall in 1989.

And while Kias really aren’t terrible these days, I’m always a bit wary of these J.D. Power studies. They might be rigorous and all, but I’m not sure there’s a precise measurement of “plastic cheapness” or “leather suppleness” or “this feels like it’s made out of flimsy crap-yness.”

I’m just saying, buy a brand new Rolls-Royce if you want quality, peasants.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.