Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 398373 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #690 на: 24 Септември 2015, 13:29:29 pm »
Мислите ли дека ова можеби е онаа точка во историјата каде ќе се случи пресврт и ќе се отвори простор за елетричните и хибридните возила? Рецимо ова не мораше да биде Фолксваген туку било кој друг производител, мада Фолксваген заслужува ради сите овие години нелојална конкуренција.

Нема друга цел за што би било. Ќе излезат сега и за другите производители истиве работи.

Опциите се следните:
1. Ќе се рече дека ЕУРО6 е измислен и препумпан стандард и дека треба да се олабави со растот на стандардите. (многу веројатно и се по старо)
2. Ќе се форсираат електрични и хибридни возила. (премала понуда и неразвиенатехнологија. Помалку веројатно)

Не гледам друга опција. На сите им е јасно дека хибрид и електро нема да заживее додека постои дизел. Зошто дизелот нуди многу повеќе, за многу помалку.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43947
  • Il Moderatore
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #691 на: 24 Септември 2015, 13:30:04 pm »
VW е синонимот за дизло.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6506
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #692 на: 24 Септември 2015, 13:31:48 pm »
Веројатно да. Не гледам во моментов друг начин како ќе се намали загадувањето од дизел кое што испаѓа дека е големо иако е со некаков си ЕУРО 6  стандард, а во исто време да ги задржи истите перформанси. Некој тип на мотори хибриди што се вградуваат во лексус добро ми би дошол на мене. Ем знам дека не загадувам, ја чувам средината за идната генерација ем мене ми е задоволство и евтино да возам.

Инаку интересно е како дизел хејтерите цело време се фатиле за тоа како смрди дизел. Еден модерен дизел не мириса воопшто, арно ама испаѓа дека овие од VW загадувале како да има ЕУРО 1 норма. Нешто што е штетно не значи дека треба да мириса или да биде видливо за човековото око.

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #693 на: 24 Септември 2015, 13:38:37 pm »
Веројатно да. Не гледам во моментов друг начин како ќе се намали загадувањето од дизел кое што испаѓа дека е големо иако е со некаков си ЕУРО 6  стандард, а во исто време да ги задржи истите перформанси. Некој тип на мотори хибриди што се вградуваат во лексус добро ми би дошол на мене. Ем знам дека не загадувам, ја чувам средината за идната генерација ем мене ми е задоволство и евтино да возам.

Инаку интересно е како дизел хејтерите цело време се фатиле за тоа како смрди дизел. Еден модерен дизел не мириса воопшто, арно ама испаѓа дека овие од VW загадувале како да има ЕУРО 1 норма. Нешто што е штетно не значи дека треба да мириса или да биде видливо за човековото око.
Не работава за хејтање туку е очигледно... повеќе од 70% од Дизелите во нашава ни чиста средина чурат и мирисаат, е сега ако ти можеш органолептички да го детектираш тогаш што ќе каже некоја сонда што треба да го измери тоа загадување :)

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3844
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #694 на: 24 Септември 2015, 13:41:29 pm »
Мислите ли дека ова можеби е онаа точка во историјата каде ќе се случи пресврт и ќе се отвори простор за елетричните и хибридните возила? Рецимо ова не мораше да биде Фолксваген туку било кој друг производител, мада Фолксваген заслужува ради сите овие години нелојална конкуренција.

Нема друга цел за што би било. Ќе излезат сега и за другите производители истиве работи.

Опциите се следните:
1. Ќе се рече дека ЕУРО6 е измислен и препумпан стандард и дека треба да се олабави со растот на стандардите. (многу веројатно и се по старо)
2. Ќе се форсираат електрични и хибридни возила. (премала понуда и неразвиенатехнологија. Помалку веројатно)

Не гледам друга опција. На сите им е јасно дека хибрид и електро нема да заживее додека постои дизел. Зошто дизелот нуди многу повеќе, за многу помалку.

Вака се исполнува Еуро 6 нормата.

Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34166
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #695 на: 24 Септември 2015, 13:42:12 pm »
Мислите ли дека ова можеби е онаа точка во историјата каде ќе се случи пресврт и ќе се отвори простор за елетричните и хибридните возила? Рецимо ова не мораше да биде Фолксваген туку било кој друг производител, мада Фолксваген заслужува ради сите овие години нелојална конкуренција.

Нема друга цел за што би било. Ќе излезат сега и за другите производители истиве работи.

Опциите се следните:
1. Ќе се рече дека ЕУРО6 е измислен и препумпан стандард и дека треба да се олабави со растот на стандардите. (многу веројатно и се по старо)
2. Ќе се форсираат електрични и хибридни возила. (премала понуда и неразвиенатехнологија. Помалку веројатно)

Не гледам друга опција. На сите им е јасно дека хибрид и електро нема да заживее додека постои дизел. Зошто дизелот нуди многу повеќе, за многу помалку.

Подобро е да се дополни ЕУРО6 стандардот со разни ограничувања на нивоата на компресија, моќност од литар, да се намали бројот на вртежи, да с епромени составот на горивото... Многу поразумно е да се ограничи силата на 50-60кс по литар отколку да се олабавува стандардот, повторно во корист на Фолксваген, односно ај повеќе ќе загадуваме за Фолксваген  (па и сите други) да печалат повеќе пари. Глупаво е.

Сепак треба да се фрли во оган малку електричната и хибрид технологијата за да има мотив да се развива. Сосем доволно е електромотор од 100-120кв и бензинско турбо моторче од 500 кубика закачено на предното лево тркало на возилото како бекап варијанта. Се надевам дека ќе видам ваква пракса додека сум жив на овој свет.

Иначе и најнов најмодерен турбодизел смрди и гуши, не гледам потреба од правење на тошо ради некаква си гордост на дизел технологијата. Многу е просто да се провери, излезете надвор и застанете зад некој дизел кој работи.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #696 на: 24 Септември 2015, 13:47:52 pm »
Нема да има никаков пресврт.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34166
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #697 на: 24 Септември 2015, 13:48:18 pm »
Гризни јазик па и ти

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6506
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #698 на: 24 Септември 2015, 13:51:48 pm »
Стандардот ЕУРО 6 дефинитивно нема да се намали. Јавноста на западот е прилично гневна поради ова и нема да дозволи заебанции од типот намалување на стандардите на загаденост. Да не зборувам за Америка...

http://www.theguardian.com/environment/2015/sep/24/uk-france-and-germany-lobbied-for-flawed-car-emissions-tests-documents-reveal?CMP=twt_gu

Цитат
UK, France and Germany lobbied for flawed car emissions tests, documents reveal
 :)

Работава е уствари толку многу комплицирана. Пази, Германија дозволила тестирање на загаденоста да биде на удолница бе  :D и постигнување на пониски вредности на загаденост до 4%. Франција нормално, се согласила со оваа одлука. Од една страна сега сите скокаат, а од друга многу добро знаат дека самите држави индиректно дозволиле вакви работи, што поради економијата да се развива и други фактори.

Многу е заебана работава зошто ако ги казниш VW до тој степен да мораат да отпуштаат вработени тоа многу негативно ќе се одрази на оваа и така лоша светска економија во моментов.

Уште една интересна работа од текстот

Цитат
“It appears to be a common position under NEDC test conditions that manufacturers will (request to) recharge the battery during the soak period, or (request to) replace a partially depleted battery with a fully charged one at the start of the test proper,” he wrote. “We believe this commonly used approach should be reflected in the correlation tool.”

France backed this position for technical reasons, arguing that it provided “repeatable information”. But a fully-charged battery also prevents a car’s alternator from kicking in and releasing carbon emissions during tests, as would happen in real world driving situations.



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #699 на: 24 Септември 2015, 13:53:19 pm »
Мислите ли дека ова можеби е онаа точка во историјата каде ќе се случи пресврт и ќе се отвори простор за елетричните и хибридните возила? Рецимо ова не мораше да биде Фолксваген туку било кој друг производител, мада Фолксваген заслужува ради сите овие години нелојална конкуренција.

Нема друга цел за што би било. Ќе излезат сега и за другите производители истиве работи.

Опциите се следните:
1. Ќе се рече дека ЕУРО6 е измислен и препумпан стандард и дека треба да се олабави со растот на стандардите. (многу веројатно и се по старо)
2. Ќе се форсираат електрични и хибридни возила. (премала понуда и неразвиенатехнологија. Помалку веројатно)

Не гледам друга опција. На сите им е јасно дека хибрид и електро нема да заживее додека постои дизел. Зошто дизелот нуди многу повеќе, за многу помалку.

Подобро е да се дополни ЕУРО6 стандардот со разни ограничувања на нивоата на компресија, моќност од литар, да се намали бројот на вртежи, да с епромени составот на горивото... Многу поразумно е да се ограничи силата на 50-60кс по литар отколку да се олабавува стандардот, повторно во корист на Фолксваген, односно ај повеќе ќе загадуваме за Фолксваген  (па и сите други) да печалат повеќе пари. Глупаво е.

Сепак треба да се фрли во оган малку електричната и хибрид технологијата за да има мотив да се развива. Сосем доволно е електромотор од 100-120кв и бензинско турбо моторче од 500 кубика закачено на предното лево тркало на возилото како бекап варијанта. Се надевам дека ќе видам ваква пракса додека сум жив на овој свет.

Иначе и најнов најмодерен турбодизел смрди и гуши, не гледам потреба од правење на тошо ради некаква си гордост на дизел технологијата. Многу е просто да се провери, излезете надвор и застанете зад некој дизел кој работи.
Не е глупаво. Особено што ќе се покаже дека во реални услови многу малку возила го исполнуваат стандардот Еуро6, туку го исполнуваат само на тестови на точно определен циклус на работа.

За другото си во право!!! Никој не се нафати да направи РЕАЛНО електрично возило. Само глупости и глупости и глупости. А ако направат едно реално ќе земат и ќе изводат до задутре со цената. На пример на планетава и треба Е голф и BMW i8, ама не по ФИКТИВНА цена од миљарда евра или 36000евра. Тоа е попрост дизајн од обичниов мотор. Нема зошто да е поскап од бензинец или дизел. Напротив треба да е доста поефтин од нив. Попрост. Помалку одржување. Помалку се. Нема потреба од 400кс како во Тесла. Нема потреба од 30кс мотори како во приус/миус/аутлендер/лексус штотијазнам. Треба РЕАЛЕН мотор од 110-150кс, кој ќе троши нормално струја и ќе помине 100км на батерии. А кога ќе ги потрошиш тие 100км ќе ти се умали МИКРОНСКИ 50цц мотор од веспа кој ќе работи во генератор мод за да произведе мааааалкуцка моќност во најефикасен можен режим на работа за да може да го продолжи рејнџот до 1500км. Десетина секунди до стотка, и 150-160кмч максимална брзина без батерии кога е. Толку. Цена 17.000 евра за таков Еголф или Епасат, или Емондео. Ама ова ако се направи јасно е дека нит ќе те видат во сервис од тој момент па натака, нит ќе видат денар од тебе следните 10 години. И сега мора да се измислува топла вода, за да се креваат цени на батерии, да се измислуваат 400кс мотори, 600кс мотори, да се изводи бесни глисти. Ама ПЕКИ изводи ти ОТКОГА ќе направиш основна работа.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6506
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #700 на: 24 Септември 2015, 14:02:31 pm »
Дени, да тој голф мондео или што и да е нема да иде на сервис можеби за промена на уље или филтри. Ама и тој автомобил механички ќе биде идентичен како и автомобил на гориво. Ќе треба да променам дискови, амортизери, стабилизатори, фарови итн. Така да примерот не ти држи вода. Пак ќе се изнајде начин ти да бидеш принуден да сервисираш возило што оди на струја. Друг начин да се иде напред во технологијата нема, иначе ќе возевме сите лада самара 1500.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #701 на: 24 Септември 2015, 14:10:16 pm »
Едина разлика е моторот. Кој е сега далеку попрост, помал и поефтин. Но со батериите би дошол слична цена како бензин или дизел.

Нема логика ТДи/ТСи да е 17.000 евра, а ист Еголф 37.000евра. Треба и тој да е МАКСИМУМ 17.000евра. Со субвенции и помалку.

Тоа зборувам.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6506
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #702 на: 24 Септември 2015, 14:16:39 pm »
Епа сега почекај малку. Нема доволно ресурси наеднаш преку ноќ се да се смени и сите да возиме е-голф за 17.000 еур. Затоа и цената е таква како што е, 37.000 евра.

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #703 на: 24 Септември 2015, 14:23:02 pm »
Фората е во тоа што е-голф не кошта исто да се произведе како тди/тси голфот, баш поради тоа, земи ги во предвид само батериите кои се околу 3-4к евра минимум... ;)
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #704 на: 24 Септември 2015, 14:24:12 pm »
На крај испадна работава дизелите не им чинат загадуваат, бензинците пролупуваат на 20 000 км.

Популистичката политика на ВЊ подржана од квази новинарчиња и медиуми скапо ќе ги кошта ..