Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 397811 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55053
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #705 на: 24 Септември 2015, 14:50:50 pm »
Фората е во тоа што е-голф не кошта исто да се произведе како тди/тси голфот, баш поради тоа, земи ги во предвид само батериите кои се околу 3-4к евра минимум... ;)
Ти личи дека полесно се прават клипови, лагери, резервоари, диференцијали, глави, вентили, каиши, радилици, брегасти, затегачи и други специјализирани компоненти, отколку генерички електромотори и батерија? Не ваљда.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #706 на: 24 Септември 2015, 14:52:09 pm »
Фората е во тоа што е-голф не кошта исто да се произведе како тди/тси голфот, баш поради тоа, земи ги во предвид само батериите кои се околу 3-4к евра минимум... ;)
A мотор тди колку е?

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3281
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #707 на: 24 Септември 2015, 15:08:56 pm »
Мислам дека штосот со е-возилата и високата цена е во тоа што сеуште не се произведуваат доволно масовно и многу за да може продажната цена да им падне.

Ако производство на обичен Голф, дизел се потребни 2000 (на пример, лупам) работни саати по единица производ (не зборам за склупување на лента ке трае 2 саати, туку за целосно производство на секој дел поединечно до конечен производ), тогаш за производсвто за Е-Голф се потребни 5000 саати.

Точно е дека има иста каросерија со обичниот голф, ама има голем дел од елементите кои што се вградуваат и за кои нема "штанцање" и масовна серија си бараат рачна работа и тоа го качува времето и трошокот.

Кога еден производител би се фокусирал само на електрични возила и ништо друго, и одлучи да прави серија од возила која што не е помала од 2,000,000 единици, тогаш цената по возило ќе падне мноооогу под 35000 евра и ќе биде во рангот на возилата што ги купуваме денес.

Каква комбинација на електромотор и бензински мотор ќе користи, не одлучува во цената толку колку што одлучува серијата и бројот на произведени возила.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34161
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #708 на: 24 Септември 2015, 15:15:52 pm »
Фората е во тоа што е-голф не кошта исто да се произведе како тди/тси голфот, баш поради тоа, земи ги во предвид само батериите кои се околу 3-4к евра минимум... ;)

Е-голф е скап затоа што таргетот е да се продадат 2-3.000 возила вкупно. Кога планот ќе биде да се проададат 300.000 годишно тогаш нема да биде таа цена и ќе падне од 36.000 на 16.000
Ама со вашиве муабети дека дизелот бил супериорен, идел 500 а трошел 3,1 литар при 700км/ч, можел и вода да согори во цилиндрите (така ли е Лоши патишта?), бил економичен за возење и проаѓал 700.000.000 километра не праиме ништо во поглед на зголемување на побарувачката и таргетот за производство.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55053
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #709 на: 24 Септември 2015, 15:17:12 pm »
Ок Миле не правиме веќе такви муабети, чим го кочиме производството на ЕГолф. :)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6506
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #710 на: 24 Септември 2015, 15:18:57 pm »
Мислам дека штосот со е-возилата и високата цена е во тоа што сеуште не се произведуваат доволно масовно и многу за да може продажната цена да им падне.

Ако производство на обичен Голф, дизел се потребни 2000 (на пример, лупам) работни саати по единица производ (не зборам за склупување на лента ке трае 2 саати, туку за целосно производство на секој дел поединечно до конечен производ), тогаш за производсвто за Е-Голф се потребни 5000 саати.

Точно е дека има иста каросерија со обичниот голф, ама има голем дел од елементите кои што се вградуваат и за кои нема "штанцање" и масовна серија си бараат рачна работа и тоа го качува времето и трошокот.

Кога еден производител би се фокусирал само на електрични возила и ништо друго, и одлучи да прави серија од возила која што не е помала од 2,000,000 единици, тогаш цената по возило ќе падне мноооогу под 35000 евра и ќе биде во рангот на возилата што ги купуваме денес.

Каква комбинација на електромотор и бензински мотор ќе користи, не одлучува во цената толку колку што одлучува серијата и бројот на произведени возила.

Нормално, проста економија. Ама треба некој да мисли за тоа. Дур едно возило стигне на лента за правење многу работи и време треба да поминат.

Трошоците за производство на е-голф во споредба со број на продадени возила не си дава за право да се продава за цена иста како што се продава обичен голф. Освен ако не си во комунизам или Македонија, па државата да ти субвенционира 50% од трошоците.


Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #712 на: 24 Септември 2015, 15:27:47 pm »
Обично најскапиот дел е "Research and Development" и тука се трошат многу пари, а пошто ова е скроз нова технологија и платформа па треба многу инвестирање во тоа а парите ќе се вратат за 5-10год ако не и повеќе...
Такада за нив е боља варијанта за помалку пари само да го надградиш претходниот дизел или бензин мотор што веќе 100год го произведуваат-надградуваат.
Е-колите моментално многу скапи ради тоа што го плаќаш дебело тој "Research and Development" е кога ќе се дизајнираат-изградат првите фабрики за масовно производство тек тогаш ќе имаме нормални цени на Е-Колите

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9111
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #713 на: 24 Септември 2015, 15:27:54 pm »
и сега ке има попуст на возила од групацијата на VW?
Мислам во МК нема пошто како што видов ние не сме засегнати од проблемот оти имаме 100 пати посмрдливи коли од тие кои VW ги продава со дубарава ама барем од немачка да се најде нешто :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55053
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #714 на: 24 Септември 2015, 15:31:21 pm »
Обично најскапиот дел е "Research and Development" и тука се трошат многу пари, а пошто ова е скроз нова технологија и платформа па треба многу инвестирање во тоа а парите ќе се вратат за 5-10год ако не и повеќе...
Такада за нив е боља варијанта за помалку пари само да го надградиш претходниот дизел или бензин мотор што веќе 100год го произведуваат-надградуваат.
Е-колите моментално многу скапи ради тоа што го плаќаш дебело тој "Research and Development" е кога ќе се дизајнираат-изградат првите фабрики за масовно производство тек тогаш ќе имаме нормални цени на Е-Колите
Не е нова платформа. Новата платформа си дојде со толку брзата замена на Голф 6 со Голф 7 кој беше намерно заменет толку брзо заради адаптацијата на платформата за Еголф и ГТЕ. Значи тоа е веќе предвидена работа за платформата на Голф 7, нема дополнителни модификации од обичниот Голф ТСи/ТДи.

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #715 на: 24 Септември 2015, 15:38:49 pm »
Обично најскапиот дел е "Research and Development" и тука се трошат многу пари, а пошто ова е скроз нова технологија и платформа па треба многу инвестирање во тоа а парите ќе се вратат за 5-10год ако не и повеќе...
Такада за нив е боља варијанта за помалку пари само да го надградиш претходниот дизел или бензин мотор што веќе 100год го произведуваат-надградуваат.
Е-колите моментално многу скапи ради тоа што го плаќаш дебело тој "Research and Development" е кога ќе се дизајнираат-изградат првите фабрики за масовно производство тек тогаш ќе имаме нормални цени на Е-Колите
Не е нова платформа. Новата платформа си дојде со толку брзата замена на Голф 6 со Голф 7 кој беше намерно заменет толку брзо заради адаптацијата на платформата за Еголф и ГТЕ. Значи тоа е веќе предвидена работа за платформата на Голф 7, нема дополнителни модификации од обичниот Голф ТСи/ТДи.
Sorry... али не мислев на "MQB platform" туку платформа-оддел(сектор) за производство тие НОВИ Е-мотори, поради тоа што пристапот ќе биде скорз различен од досега произведените ОТО Мотори :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34161
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #716 на: 24 Септември 2015, 15:41:21 pm »
Дени, што мислиш за практичноста на возилово од 2009-та година? Гледај го до крај.



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55053
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #717 на: 24 Септември 2015, 15:43:47 pm »
Не сум го возел за да знам каква е самата кола. Но, според она што можам да го дознаам за неа преку интернет сметам дека е многу многу добра кола.


Која има ретардирана цена.


И автоматски е безвезна кола.

Шта речи, коју послуку порати...

Присутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16739
  • Keep it 100

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #719 на: 24 Септември 2015, 16:27:44 pm »
Мене ова со америве ми смрди на политика и воедно малку пецкање за германија пошто попушти спрема русија...