Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 386228 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2430 на: 05 Август 2021, 10:40:57 am »
Ти би пишувал и против вежбање во теретана затоа што на интернет си прочитал "факти" oд "професионалци" дека Кросфит е боље, а не си направил ни 10 склека во живот.

Jасно.

« Последно менување: 05 Август 2021, 10:46:54 am Stratro »

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2431 на: 05 Август 2021, 10:44:37 am »
Ја му покажувам со факти дека Астра Ј е потешко ауто околу 200кг од конкуренција (демек и ти самиот незнаеш) во било која изведба а тој почна за склекови да прави муабет.  ::)

« Последно менување: 05 Август 2021, 10:50:43 am vlatko.klp »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2432 на: 05 Август 2021, 10:47:10 am »
Назад кон темата...со професионалци.


VW Scirocco R (Mk III) 1289 kg (2842 lbs)
Astra J OPC               1550 kg (3417.17 lbs)
2012 Ford Focus ST      1362 kg  (3003 lbs)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2433 на: 05 Август 2021, 10:50:49 am »
Цитат
My was OK in first 20.000 kilometers. No rattle, noisy plastic. Nothing. Now from time to time it is like whole car will fall apart tomorrow... And it is too heavy (high fuel consumption).

Цитат
Flipping the J's are heavy buggers no wonder everyones winging about mpg across the range!

Цитат
Hello again folks,

I went to look at a 2011 Elite 2.0 CDTI tonight.

Initial thoughts were good, and its packed full of everything. However, it felt SOO heavy as a car. It felt even heavier to drive than the Vectra we have.

Цитат
This is my concern with 1.7 v 2.0. The 2.0 that indrove today seemed soo heavy and bulky. The off the line speed dont bother me as its for the wife. Just dont want to get lumbered with massively large repair bills.

Цитат
Honest feedback from someone who has owned a Vectcra C 150 hatch and then two 1.7 J's...

Slow, oh so slow. They are heavy cars,

Цитат
I don't understand, possibly the fact you have to really labour these engines to get anywhere as the cars are so heavy.

 :-X




Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2434 на: 05 Август 2021, 11:25:46 am »
Игнорирај го "фактот" дека си поспор (а полесен) од повеќето што си ги цитирал  и кликни тука:

https://i.postimg.cc/TP2vr2NM/uuu.jpg


Поинтересно е.


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2435 на: 05 Август 2021, 12:46:13 pm »
Кој прави муабет за ОПЦ побогу?! Се уцапа во гомца и ништо неможе да те извади :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2436 на: 05 Август 2021, 15:02:43 pm »
Мене Astra J GTC (како на Стратро) многу ми се допаѓа визуелно. На времето возев на тест иста таква, со 1.4 турбо-бензинец со 140 коња.

Се сеќавам дека фино возеше колата, ама и дека беше една од ретките коли кои до тогаш ги имав возено, на која и се чувствуваше префрлувањето на тежината од една страна на друга, особено во лево-десно кривини. Не е тоа некаква критика, има и потешки коли од Астрата, ама ете, го памтам моментот.

И имаше пар ергономски глупости, као на пример големата врталка за радио не беше за погласно-потивко, туку за менување станица, па место да појачам музика, мењав радио. И кога спуштав ручна со палец на копчето си го фаќав палецот меѓу копчето и работ на конзолата меѓу возачот и совозачот.

Ама све у свему, Астра Џеј си е убава кола.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2437 на: 05 Август 2021, 15:43:33 pm »
Ако веќе идеме ОТ, еве уште едно подетално мислење, да не куцам јас...

Now more pro specifications and test drive "Astra J GTC". The front suspension of this machine got from a powerful Insignia OPC (HiperStrut), and the rear (recycled) - from the "ordinary Astra" with a twisting beam and the WATTA mechanism. New front racks are not rotated here with the wheel, it allowed to level the friction of suspension elements and improve the contact of the wheel with the surface of the road. In addition, they have a phenomenal safety margin, since they are designed to work with the insignia OPC motor (the power of 325 hp). In addition, new front racks allowed to establish brake discs larger diameter, as a result, it became possible to install wheel disks R17-R20. The characteristics of the rear suspension work were also changed.

But on this Opel engineers did not stop.

Subjected to deep reconfiguration electric power steering, result - the adequacy of the steering with a responsive feedback. Three hours is characterized by good handling and predicted behavior in various road conditions, it can be safely said - the head is above your "five-door relatives". This "sports pseudocup from Opel" allows you to take turns at high speed, rear suspension As if pushing the car in turn.

Communication driver-auto (through steering wheel) She strives for the Absolute - engineers managed to significantly raise the controller bar in this class. Body rolls are minimal, the car quickly returns to the original rectilinear movement. Also, this modification has a bonus in the form of a Flexride adaptive chassis, the sports mode of which is activated automatically during aggressive piloting. In general, it can be said that in the case of the "GTC" modification, a striking situation is observed: the possibilities of chassis and brakes exceed the potential of motors that are installed in the car today. This hints at what perhaps more powerful aggregates will also appear over time.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2438 на: 05 Август 2021, 15:51:11 pm »
Се сеќавам, некаде 2010та другар ја купи (веројатно) првата Аатра Ј во МК. Убаво опремена, појакото (140кс) 1.4Т моторче. Све у свему солидна кола, али кооолку беше трома и спора...  :'( 200кг вишак...

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2439 на: 05 Август 2021, 15:55:41 pm »
Се сеќавам, некаде 2010та другар ја купи (веројатно) првата Аатра Ј во МК. Убаво опремена, појакото (140кс) 1.4Т моторче. Све у свему солидна кола, али кооолку беше трома и спора...  :'( 200кг вишак...
Немогуче, грешка си.

 ;D





шамарење со помалце КС и НМ ти се вика ова.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2440 на: 05 Август 2021, 15:59:26 pm »
Голф Ер е 4x4 погон и аутоматик.
Таман работа да е поспор на правец.

А за по кривни, ( каде нели тежината и шасијата се пресудни), не си кликнал на сликата погоре.
Прпа..

За со ГТИ не ни се мачи да споредуваш.

 ;D
« Последно менување: 05 Август 2021, 16:08:47 pm Stratro »

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2441 на: 05 Август 2021, 16:15:06 pm »
Гти мислам таа генерација има 210кс додека опелов е 280? Тоа ти е како да споредиш астра Ј 1.6 турбо 180кс со голф 7 1.4 тси 150кс али додуша опелот пак го јаде немиен иако со 30кс повеќе  ;D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2442 на: 05 Август 2021, 16:29:01 pm »
Не ми го врти муабетот за коњи, кога сам си се фатил за килограми.

... уште да заборавиме дека Широко Ер (кој е вистинскиот конкурент на Астрс ОПЦ, а не Голф) со 300 кг помалку е поспор на стаза  па да бидеш мирен. М?

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2443 на: 05 Август 2021, 16:41:29 pm »
Ok.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2444 на: 05 Август 2021, 17:15:39 pm »
До свидания.