Си кажува мисли дека е непоуздана "Зашто?" И продолжува зошто тоа го мисли. За платформата и начинот на кој го решиле гасењето на цилиндри.
Инаку кога Vag прават нешто за прв пат, стално е утка. Така да пошто е сега прв пат да се прави ова, сосема очекувам да е проблематичен системот за исклучување на цилиндри - чисто историски гледано.
Остатокот од моторот не е нов, беше тиња кога беше EA111 и го оправија, па го извадија EA211 кој што беше со искоренети милион ситници што нечинеа и си е супер. Од тие причини платформата за моторот е сосем добра зошто е веќе усовршена во EA211, од друга страна платформата за гасење цилиндри е прва тура и допрва ќе се види. Исто така покрај неа и OPF филтерот за честички е прва тура, ама ваљда нема да се покаже страшен - сепак е бензинец.
П.С. дизелов па 1.6 е еден од големите утки на Ваг исто така. 50:50 ете овој бил во добрите 50.