Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 386639 пати)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6743
  • Бенве сие бенве
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2025 на: 19 Септември 2019, 08:18:22 am »
Пасат б7 е далеку од лоша кола. За многу нешта и од бенвето што моментално го имам беше попрактична

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3842
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2026 на: 19 Септември 2019, 09:04:00 am »
@MAPJAH  Многу знаеш ти. Гледаш кога ти викаат дека не ја бива, не ја бива. Убаво ти направија споредба со бројки горе, 7цм пократка кабина има гледаш. Оно тоа е меѓуоскино растојание што нема врска со големината на кабината, ама пак. Се потрудија ти објаснија.

Се куртули ти од Пасатот гајле ти е. Секако беше комфортлајн со 140кс што автоматски нечини. Читај убаво горе, 170кс и Хајлајн само за да можеш воопшто муабет да правиш на форумов.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2027 на: 19 Септември 2019, 14:19:06 pm »
Па купил некаков крш пасат со 450.000км од некој турчин мислејќи дека е со 150.000 и сега наоѓа начин како фрустрацијата да си ја излечи. Друго чаре нема.

Уствари мислам имаме и еден член тука на форумов познат по неговите постови што има пасат б8 со 1.6 тди.

"Производните линии што биле за пасат ги прешалтуваат за суперб" ....  ;D ова со кило семки и горско пиво пред маало на другарчињата.


Ајде сега малце озбилни муабети, податоци за продадени автомобили во 2018

   
Skoda Superb
2018    74.697

VW Passat
2018 154.074

Веројатно бројкиве за 2019 и наредни години за овие два модели не верувам дека ќе оди многу нагоре, ќе стагнира и можеби ќе одат надоле пред се поради милиони модели што ги извадија кросовери и сувови.



Според бројкиве од влатко (кои се релевантни), и претпоставка дека производителот има "чисти" 2000 евра профит по продадено возило и после даноци, следува:

Нето профит од пасат
154.074 пасати Х 2000 евра профит по возило = 308.148.000 милиони евра. Џглап.

Сигурно ќе го укинат Пасатот.

Ај важи.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1038
  • Best Motors Worldwide
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2028 на: 22 Септември 2019, 01:44:58 am »
Па купил некаков крш пасат со 450.000км од некој турчин мислејќи дека е со 150.000 и сега наоѓа начин како фрустрацијата да си ја излечи. Друго чаре нема.

Уствари мислам имаме и еден член тука на форумов познат по неговите постови што има пасат б8 со 1.6 тди.

"Производните линии што биле за пасат ги прешалтуваат за суперб" ....  ;D ова со кило семки и горско пиво пред маало на другарчињата.


Ајде сега малце озбилни муабети, податоци за продадени автомобили во 2018

   
Skoda Superb
2018    74.697

VW Passat
2018 154.074

Веројатно бројкиве за 2019 и наредни години за овие два модели не верувам дека ќе оди многу нагоре, ќе стагнира и можеби ќе одат надоле пред се поради милиони модели што ги извадија кросовери и сувови.
https://www.waz-online.de/Nachrichten/Wirtschaft/Volkswagen-stellt-Bau-des-Passat-ein

Off for VW Passat - New plans for plants in Hanover and Emden
In the year 2022 should be finally final: Then Volkswagen stops the production of the Passat. In the future, Emden and Hanover are planning plans for e-cars.


The Volkswagen plants in Emden and Hanover are to become new locations for electric cars. According to HAZ information, the plans of the group are to end the production of the Passat in Emden and to relocate parts of the van production from Hanover - presumably to the future partner Ford in Turkey. The final decisions will be made by the Supervisory Board on 16 November, said in Wolfsburg on Tuesday. Officially, Volkswagen did not want to comment. "No comment," said a corporate spokesman.

Already very concrete are the plans for Emden. Currently, in the factory founded in 1964, the Passat as a sedan and station wagon and the Coupe Arteon are built. Because the Passat is less and less popular because of the SUV boom, the plant comes this year to 19 days short-time work - instead of the originally targeted 251,000 cars run there by the end of December only 229,000 models from the tape. Just ten years ago, every fifth VW sold was a Passat, today it is only one in ten. Currently, the eighth generation is on the market, it will no longer be a successor, it said. In 2022, the production of the Passat in Germany will expire.

Aufwiedersehen Passat.

@zlatkoa
@vlatko.klp
direktno od oficijalen vw dealer:
WVWZZZ3CZBE307828  1.6 BMT TDI VW Passat Variant Comfortline black pearl effect.

Bujrum Passat, Turkwagen  ;D

https://www.tagesschau.de/investigativ/vw-werk-113.html

It has long been speculated - now it seems to boil down to the fact that the new VW plant is built in Turkey - apparently after concessions from Ankara. Saudi Arabia and Bulgaria go empty-handed.

By Oliver Mayer-Rüth, ARD Studio Istanbul

The location of Manisa near Izmir is set, according to Berlin government circles. Volkswagen expects only from the Turkish state a concession in the extremely high consumption tax on new cars. This can be up to 41 percent of the total price for a Passat sedan, depending on engine power.

The decision for Turkey had fallen despite lower labor costs in Bulgaria. The main argument for Manisa is the Turkish market compared to Bulgaria. Wolfsburg expects to sell around 40,000 Passat sedans a year in Turkey alone.

The state is likely to lose a significant share of the trade, because the Passat is a car that is extremely popular with senior officials. In addition to the Passat Skoda and Seat models are to be manufactured in the factory.
« Последно менување: 22 Септември 2019, 01:55:13 am changetheoil savethecar »
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43716
  • Il Moderatore
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2029 на: 22 Септември 2019, 04:27:55 am »
И у Германија и во Турција, пак Јусуф ќе го склапа ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2030 на: 22 Септември 2019, 07:21:10 am »
Казните мора да се платат.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43716
  • Il Moderatore
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2031 на: 22 Септември 2019, 09:31:51 am »
Така е а Јусуф у германија треба поскапо да го плати отколку у турција

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2032 на: 22 Септември 2019, 10:52:55 am »
А шо ќе му фали на VW да се склопува во Турција? Ништо. Ќе се склопува во Турција за да се ослободат погоните во Германија за електричните модели а овие со СУС агрегати ќе ги преселат. Сите автобусиве се произведуваат во Турција освен Сетра. Тојота Корола (седанот) и ЦХ-Р се произведуваат во Турција за европски пазар т.е за нас па им фали нешто? Не. Сите ја нарекуваме јапон. икона а се склопува во Турција и сега е Туркјота?. Исто фабрики во Турцуја имаат и Хонда, Форд, Рено, Фиат многу и сл.. Тоа шо склопуваат во други држави е заради работната рака, помали давачки и царини и сл. Корола од Турција кошта 17.000 евра (пример) а од Јапонија ќе не кошта 21.900 евра. Или МАН автобус од.Турција ќе не кошта 150.000 евра а од Германија 200к. Нее важно кај се склопува, важно е под чија контрола, како се одвива таа контрооа. А пошто вршат германци контрола во фабриките во Турција и цел свет секако дека е добра или јапонци во Тојота Турција или корејците во Хјундаи/КИА во Словачка и сл. Чим се работи под лиценца не смее да има промаршок . И Пепси се произведува во Македонија па убав ние.. Лиценца другари.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1038
  • Best Motors Worldwide
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2033 на: 24 Септември 2019, 00:48:35 am »
А шо ќе му фали на VW да се склопува во Турција? Ништо. Ќе се склопува во Турција за да се ослободат погоните во Германија за електричните модели а овие со СУС агрегати ќе ги преселат. Сите автобусиве се произведуваат во Турција освен Сетра. Тојота Корола (седанот) и ЦХ-Р се произведуваат во Турција за европски пазар т.е за нас па им фали нешто? Не. Сите ја нарекуваме јапон. икона а се склопува во Турција и сега е Туркјота?. Исто фабрики во Турцуја имаат и Хонда, Форд, Рено, Фиат многу и сл.. Тоа шо склопуваат во други држави е заради работната рака, помали давачки и царини и сл. Корола од Турција кошта 17.000 евра (пример) а од Јапонија ќе не кошта 21.900 евра. Или МАН автобус од.Турција ќе не кошта 150.000 евра а од Германија 200к. Нее важно кај се склопува, важно е под чија контрола, како се одвива таа контрооа. А пошто вршат германци контрола во фабриките во Турција и цел свет секако дека е добра или јапонци во Тојота Турција или корејците во Хјундаи/КИА во Словачка и сл. Чим се работи под лиценца не смее да има промаршок . И Пепси се произведува во Македонија па убав ние.. Лиценца другари.
а бе џабе везеш ти не разбираш за што се работи, не можеш да ги согледаш последиците.
На фауве пасатот нема да пишува мејд ин џермани него ќе пишува мејд ин туркије.

Значи на германците и на муштериите на западниот „кор пазар„ им е пасатот толку важен како ланскиот снег. Арно ама во останатиот развиен свет како на пр. балканот и турција и кина на пр пасатот им е статус симбол и се ложат на вауве пасат мејд ин џермани. Затоа фауве си рекол нек се угоде еве ви го кршите глаа, склапајте, продавајте прајте шо знаете и така и така тој модел нема иднина повеќе истрошена приказна е.
Зошто би направил фауве таков чекор ако пасатот му е музеча крава да ја носи во турција???
Кој германец би сакал да вози пасат маде ин туркије?
Стратегиајта е јасна, за германците и остало западно друштво бујрумте А4че ако сакаш да ти пишва маде ин џермани. За другите и турскиот пасат е супер.
тоа што го напишав погоре ете и се остварува пасатот со тие цени ја загуби трката со бмв3 а4 и ц класата. средната класа во германија не е спремна да го финансира скапиот пасат си бара други алтернативи.



---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен The Seventh Son

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 226
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2034 на: 24 Септември 2019, 07:08:06 am »
passat si e passat без разлика каде е склопуван.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6743
  • Бенве сие бенве
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2035 на: 08 Октомври 2019, 22:29:18 pm »
1.9тди 131кс на редовен сервис у немачка. Ми ја прати пријател.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2036 на: 08 Октомври 2019, 22:30:42 pm »
prv motor?

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2037 на: 08 Октомври 2019, 22:36:18 pm »
Пред неколку години кај татко ми в гаража беше менувано масло и филтри на Ауди со овој мотор, возено такси редовно Битола-Бугарија и обратно. Над 700 000 имаше поминато, само со редовни сервиси, потрошен материјал без некој особен дефект... во ептен солидна состојба, како однадвор така и одвнатре... неам информација до колку километри издржало Аудито :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2038 на: 09 Октомври 2019, 04:04:40 am »
Ова од тие забранетите е.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2039 на: 09 Октомври 2019, 07:09:46 am »
Шшшшшш...потивко дур не виделе хејтерите ќе откријат они уствари што се крие позади тие 930.000км  ;D

сериозно сега. И да е втор мотор секоја чест за километрите вака визуелно изгледа ОК. Тешко е и во Германија да имаш кола со вакви километри а подвозјето да е средено како што треба.