Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 386603 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54986
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2040 на: 09 Октомври 2019, 07:20:55 am »
А шо ќе му фали на VW да се склопува во Турција? Ништо. Ќе се склопува во Турција за да се ослободат погоните во Германија за електричните модели а овие со СУС агрегати ќе ги преселат. Сите автобусиве се произведуваат во Турција освен Сетра. Тојота Корола (седанот) и ЦХ-Р се произведуваат во Турција за европски пазар т.е за нас па им фали нешто? Не. Сите ја нарекуваме јапон. икона а се склопува во Турција и сега е Туркјота?. Исто фабрики во Турцуја имаат и Хонда, Форд, Рено, Фиат многу и сл.. Тоа шо склопуваат во други држави е заради работната рака, помали давачки и царини и сл. Корола од Турција кошта 17.000 евра (пример) а од Јапонија ќе не кошта 21.900 евра. Или МАН автобус од.Турција ќе не кошта 150.000 евра а од Германија 200к. Нее важно кај се склопува, важно е под чија контрола, како се одвива таа контрооа. А пошто вршат германци контрола во фабриките во Турција и цел свет секако дека е добра или јапонци во Тојота Турција или корејците во Хјундаи/КИА во Словачка и сл. Чим се работи под лиценца не смее да има промаршок . И Пепси се произведува во Македонија па убав ние.. Лиценца другари.
а бе џабе везеш ти не разбираш за што се работи, не можеш да ги согледаш последиците.
На фауве пасатот нема да пишува мејд ин џермани него ќе пишува мејд ин туркије.

Значи на германците и на муштериите на западниот „кор пазар„ им е пасатот толку важен како ланскиот снег. Арно ама во останатиот развиен свет како на пр. балканот и турција и кина на пр пасатот им е статус симбол и се ложат на вауве пасат мејд ин џермани. Затоа фауве си рекол нек се угоде еве ви го кршите глаа, склапајте, продавајте прајте шо знаете и така и така тој модел нема иднина повеќе истрошена приказна е.
Зошто би направил фауве таков чекор ако пасатот му е музеча крава да ја носи во турција???
Кој германец би сакал да вози пасат маде ин туркије?
Стратегиајта е јасна, за германците и остало западно друштво бујрумте А4че ако сакаш да ти пишва маде ин џермани. За другите и турскиот пасат е супер.
тоа што го напишав погоре ете и се остварува пасатот со тие цени ја загуби трката со бмв3 а4 и ц класата. средната класа во германија не е спремна да го финансира скапиот пасат си бара други алтернативи.
СУВ. Се фокусираат на паромолз за да ги исплатат казните.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2041 на: 09 Октомври 2019, 11:54:03 am »
ВРАКАНИ СЕ КИЛОМЕТРИТЕ  8)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2042 на: 11 Декември 2019, 09:46:50 am »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2043 на: 11 Декември 2019, 13:59:01 pm »
Тјунер од локалната VW епархија.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2044 на: 20 Декември 2019, 23:21:13 pm »
Читајте децо:

https://24auto.mk/magazin/soveti/germantsite-sovetuvaat-najdobrite-polovni-vozila-5-000-evra/

Во три категории на најстарите модели без конкуренција е Volkswagen Golf Plus. Со оглед на тоа дека се смета за „пензионерски“ модел јасно е зошто е така популарен. Golf Plus нема некои изразени мани, а многу е застапен на пазарот на половни автомобили, па изборот е повеќе отколку солиден. 

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2045 на: 21 Декември 2019, 09:21:01 am »
Стварно нема маани мајку му. Би се сложил и јас.

Отсутен Pane-G

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2046 на: 21 Декември 2019, 09:57:22 am »
Значи Голф плус речиси да нема маани


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2047 на: 21 Декември 2019, 10:28:56 am »
Стварно нема маани мајку му. Би се сложил и јас.
Сакаш да се мењаме ?


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2048 на: 21 Декември 2019, 11:02:30 am »
Стварно нема маани мајку му. Би се сложил и јас.
Сакаш да се мењаме ?


Спарк за Голф?

Во секое време, дури би можел и да доплатам нешто ситно :P и да частам џигер у Љуц

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2049 на: 03 Јануари 2020, 13:29:25 pm »
1.9 тедеи FTW  8)


Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2050 на: 03 Јануари 2020, 13:41:35 pm »
1.9 тедеи FTW  8)
Сигурно и му троши 3.9 л/100км.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2051 на: 03 Јануари 2020, 13:54:28 pm »
СИ повлеквит

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2052 на: 09 Јануари 2020, 18:11:00 pm »
Читајте децо:

https://24auto.mk/magazin/soveti/germantsite-sovetuvaat-najdobrite-polovni-vozila-5-000-evra/

Во три категории на најстарите модели без конкуренција е Volkswagen Golf Plus. Со оглед на тоа дека се смета за „пензионерски“ модел јасно е зошто е така популарен. Golf Plus нема некои изразени мани, а многу е застапен на пазарот на половни автомобили, па изборот е повеќе отколку солиден.

Taman si e.
Dve moi koleski si kupija i dosega ne se pozalile. 
Vedri, nasmeani... sekogas.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2053 на: 12 Февруари 2020, 10:06:49 am »
Кај мене веќе ги објавија цените на моделите за голф мк8 и мислам дека ќе бидат тука негде и во Македонија. @zeroSignal дали има некаква најава од порше?

Интересно е што во моментов се нуди само послабата дизел варијанта со 115кс.



Друга работа, има само две нивоа на опрема.

Ова лајф уствари е повеќе од доволно и има страшно многу опрпема. Како на пример навигација, предни лед светла, греачи на седишта, автоматска клима, адаптивен темпомат, фронт и лејн асист, сензор за дожд и светла, бандажи 16ки, паркинг сензори итн. разликата со стајл опрема уствари е во лед плус светлата, седиштата и iq travel assist како кај новиот пасат.

Реално голфов кога ќе изелзе ќе биде мислам во сериска опрема бр.1 во својата класа. Сепак не смее да се заборави педерскиот подег каде што го тргнаа амортизерот на хауба и го тргнаа мекиот/тапациран материјал што си стоеше во фиоката а сега е гола пластика. Новата октавија на пример има амортизер на хауба. Мене ми изгледа како да пробуваат нешто да заштедат на сметка на тоа нудата навистина богата опрема.

И да се разбереме, цениве во реалност се минимум 1.000 евра помалце а може и ќе добиеш гратис зимски гуми или каско за една година.
« Последно менување: 12 Февруари 2020, 13:31:58 pm vlatko.klp »

Отсутен vele85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 587
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2054 на: 12 Февруари 2020, 16:53:53 pm »
Видов црн голф мк8 денеска се разминавме кај порше го возеше некој вработен 

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk