Ja изгледав пред некој ден прва епизода им беше од серијалот ама и другите беа интересни освен онаа во Канада за maple syrup. Од документарецот конкретно за ВАГ она што ми падна највпечатливо е легислативата во ЕУ при крајот на епизодата и како уствари е на некој начин дури и легално ова да се дешава, да можеш софтверски демек колата е во некаков си сејф моуд да го поштеди ДПФ-то на пример и поради тоа мора да се зголемат NOx гасови. A во реалност тоа е 95% од времето на користење на автомобилот. И нормално, како и останати производители во Европа го прават истото или воопшто немаат софтвер и дизелот си загадува и вака и така.
Со адблу и овој проблем сега е решен до голема мера ама и тоа до некаде преставува огромен трошок за производителите. Ако ви текнува изби пред година дена скандал како имале таен состанок неколку производители конкретно за големината на адблу резерворарот пред се поради трошоците. Све е ова поврзано со цел на минимизирање на трошоци. Им успеа, барем 10 години или милијарди се уштедени на ваков начин.
The most damaging allegations concern diesel emissions. The five carmakers agreed to limit the amount of a chemical cleaning agent they fitted, in order to save costs and space, the report claims.
The agent in question, AdBlue, filters some of the most harmful emissions from diesel engines. Before the agreement, some of the carmakers were testing AdBlue tanks as large as 35 litres (1,232 fl oz) on their cars, which could clean emissions for up to 30,000km. But in 2006 the carmakers agreed to limit AdBlue tanks to just 8 litres, which can effectively clean emissions for less than 6,000km, the report alleges.