Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 386177 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1605 на: 17 Април 2018, 15:51:17 pm »
Го видов вчера у Порше па да споделам... Ма да со цените на сервисот треба гратис да ти даваат 5 год. гаранција.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Би требало тие 5 години и 100.000 км да се стандардни, да бидеме реални. Ама 410 евра доплата за Голф не е (премногу) страшно.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1606 на: 17 Април 2018, 15:54:27 pm »
Го видов вчера у Порше па да споделам... Ма да со цените на сервисот треба гратис да ти даваат 5 год. гаранција.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Би требало тие 5 години и 100.000 км да се стандардни, да бидеме реални. Ама 410 евра доплата за Голф не е (премногу) страшно.
410 еур. доплата е смешно со оглед на тоа дека за истиот мал сервис со сите филтри е 200еур.

Само со давање 5 години ќе ги обврзат купувачите на редовен сервис.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1607 на: 17 Април 2018, 15:57:56 pm »
...плаќањето се врши по мафијашки курс од 62 ден.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1608 на: 17 Април 2018, 17:58:39 pm »
Јас имам за голфот 2+1 година/100.000км со услов третата година за да ти важи мора да се прави сервис кај официјален дилер. Во Македонија сакаат така јако да ти го начукаат во секој поглед.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1609 на: 17 Април 2018, 18:59:30 pm »
Zamisli na Kia kako im e :-D 7 godini

Отсутен NeVeNR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 983
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1610 на: 17 Април 2018, 21:52:01 pm »
VW Beetle 2014 1.2 tsi,ми цркна алансерот на 40000км.
Зини да ти кажу.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1611 на: 18 Април 2018, 09:29:09 am »
VW Beetle 2014 1.2 tsi,ми цркна алансерот на 40000км.
старт стоп?!?!

Отсутен NeVeNR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 983
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1612 на: 18 Април 2018, 11:23:55 am »
Не.
Зини да ти кажу.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1613 на: 18 Април 2018, 11:26:03 am »
Дали кај Ауди а6 2.0 тди 2009г може да се затапат swirl flaps?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1614 на: 20 Април 2018, 17:10:52 pm »
 ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1615 на: 20 Април 2018, 19:23:36 pm »
Џетата беше Голф така? ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1616 на: 20 Април 2018, 19:25:21 pm »
Дап, Голф 6, седан. :)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1617 на: 27 Април 2018, 08:47:56 am »
Нови ТДИ само со 2.0 и моќност од 85кв до 120кв еден тип и другиот од 120кв до 150кв. 1.6 и 1.4 тди одат во историја.


https://www.auto-motor-und-sport.de/news/vw-tdi-ea288-evo-weltpremiere-motorsensymposium-wien/

Цитат
The EA288 evo will in the future more than ever to the universal diesel at VW. In all variants, the displacement is now 2.0 liters, the currently available smaller displacement variants (1.4 l and 1.6 l) omitted in the future. The performance differentiation takes place via two different performance classes (LK). In the LK1 power is driven from 85 to 120 kW, LK2 covers the ranges 120-150 kW. These more powerful variants have, among other things, more resilient pistons. Both performance classes differ by the variation of crank drive, supercharging, mixture preparation and cooling, the crankcase remains the same.

This crankcase is a further advance over its predecessor, made of aluminum. This saves a considerable 20 kilos of engine weight. The key data for bore and stroke remain identical to the previous Zweliter TDI. The stiffness of the crankcase was simplified by the integration of channels for coolant and oil flow in the structure, while at the same time an improved engine acoustics was achieved. Overall, the new dieselClick here for matching products on Amazon.de! primarily to deliver a better starting and a lower noise level.

Нели ТДИ беше готов и историја?  ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1618 на: 27 Април 2018, 09:11:17 am »
Полека, полека... еве 1.6 и 1.4 одат во историја, како што сам кажа. Кај и да е, и 2.0 ќе добие свое место во историските учебници на машински ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1619 на: 27 Април 2018, 09:15:50 am »
Така де, полека полека и ние ќе умреме, тоа е.

Инвестираат милијарди во комплектно нови 2.0 тди за да после неколку години се откажат туку така? Ммммм not really. Плус како што читав сите ќе користат некаква си мини хибрид технологија особено при возење на отворено итн. Сигурен сум дека и останатите гиганти веќе се во процес на нови дизели, поготово БМВ веќе го има ова и во пракса. Дизелот не оди никаде, неговата улога ќе ја нема во помали автомобили што прави и смисла нали.