Автор Тема: Најдобро теренско возило???  (Прочитано 243185 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1050 на: 26 Октомври 2014, 18:06:58 pm »
Симо велиш дека во вис и мраз (ролери) е различна ситуација?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1051 на: 26 Октомври 2014, 18:07:47 pm »
 Велам дека едно предно тркало во вис <> две предни тркала во вис. А овој тест, баш тоа го праи. Симулира две предни тркала во вис.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1052 на: 26 Октомври 2014, 18:12:51 pm »
Кога едното е во вис, а другото на земја, TCS-от ќе си заврши работа, ќе го блокира преку АБС системот тоа тркало со шепата за кочница, и ќе го префрли торкот на другото тркало кое има грип.
Не е дека не есапеле инжењерите за такви ситуации. Нормално, секој може да создаде услови во кои одреден систем се покажува неефикасен.  Нормално и во природа може да се појават такви услови, но реално ретко се случува тоа и ако си се нашол во такви услови со SUV, тогаш, многу, многу погрешно возило си избрал за тие услови.

Only if the could lock those differentials, a little bit.... 50%

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1053 на: 26 Октомври 2014, 18:16:29 pm »
Симо, а кој е проблемот со Ренџот? Не ли може лекетрониката да го реши тоа што се дешава на видеово?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1054 на: 26 Октомври 2014, 18:19:38 pm »
Проблемот со Ренџот е што типот наместо да го врати 20цм назад, па да си фати убав грип, излегол со телефонот да снима една од оние ситуации која не ја предвиделе при креирање на системот за AWD/4WD.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #1055 на: 26 Октомври 2014, 18:27:39 pm »
Фали еден пост тука... кујде фане?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #1056 на: 26 Октомври 2014, 18:41:28 pm »
Симо, а кој е проблемот со Ренџот? Не ли може лекетрониката да го реши тоа што се дешава на видеово?
Да имаше барем 1 блокирачки диференцијал ќе си помине. Но бидејќи нема, ќе го направи истото што и секој друг SUV, ќе се залета и додека држи инерција ќе тера нагоре.
А тек па да имаше 3 блокирачки како што треба, немаше ни да примети дека 2 тркала му се во воздух. И елегантно без залетувања, без шлајфувања, и слични варварски вештини ќе го стореше ова:
Прост пример.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #1057 на: 26 Октомври 2014, 18:49:01 pm »
За тој ровер се доплаќа активен заден блокирачки диференцијал. Ако сакаш да мрднеш од асфалт. А ако сакаш женска ти да се курчи пред Кала и Нобу, тогаш не го доплаќај.

Или да цитирам од еден форум (линк):

Цитат
...even in the most extreme off road conditions we have done as RR.net group in Colorado, only one in the group had a locking diff, and this was never an issue for the other members who drove both RRS's and LR3's w/o locking diffs. It's much more about driver skill, possibly spotting and knowing how to get extracted, plus having a bit of gear (shackles, snatch strap) etc. that can get you out of trouble.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #1058 на: 26 Октомври 2014, 22:04:48 pm »
Кога едното е во вис, а другото на земја, TCS-от ќе си заврши работа, ќе го блокира преку АБС системот тоа тркало со шепата за кочница, и ќе го префрли торкот на другото тркало кое има грип.
Абе го блокира, ама и гас одзима, така да не врши баш работа.Барем така кај мене функционира TC, односно кога идеме во Крива Паланка кај што имаме викендица има едно место кај што колата иде на две тркала па не помага TC ;D

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #1059 на: 26 Октомври 2014, 23:40:13 pm »
Што кола? Башка, тоа е идејата на ТЦС-от, да симне торк (одземе гас), за да најде грип (престанат да шлајфуваат тркалата). Како што цитирав погоре:
It's much more about driver skill, possibly spotting and knowing how to get extracted, plus having a bit of gear (shackles, snatch strap) etc. that can get you out of trouble.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #1060 на: 26 Октомври 2014, 23:51:35 pm »
Па голфов, не е AWD, ама има ова TC нели како и сите понови возила. Кога е едното предно тркало во вис си врти само тоа со сецкање, под мал гас колку и да притискаш, и не мрда колата напред, у место се клати :D
А да има целосна блокада на диференцијалот(што додуша и кај скоро сите SUV го нема) без никаков проблем ќе си помине пошто целата тежина е на другото тркало.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #1061 на: 27 Октомври 2014, 08:38:11 am »
Значи јас сфаќам да се биде на страна на Петко и на страната на Станко. Драјвер скил, мајвер скил. Да, не дека не треба да се има драјвер скил, зборуваме за една иста ситуација со две возила, од кои едното е поскапо за производство околу 150 евра со блокирачки диференцијал. Со 3 блокирани диференцијали исто така има потреба од драјвер скил, далеку од тоа дека не треба. Само во многу повеќе офроуд ситуации, глатко ќе помине - за разлика од тактичарот кој треба да смишља од каде да помине. Зборувам за реален муабет.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #1062 на: 27 Октомври 2014, 10:13:42 am »
Не реков јас дека нема подобри и полоши системи, ете 159-ката има одличен Q4 со Limited Slip диференцијали, па сепак, типот заглави во снегот, употребувајќи го возилото погрешно.

Работата е што тука ги прикажавте одредени возила ко` „за к*р да не ги бива“ и „боље да не ги ставале уопште тие системи“, а уствари не е така трагично. Голем дел од тие системи ќе помогнат и тоа како, за да поминеш релативно лесни пречки, а исто така и да подобри управливоста и стабилноста на возилото.
Никој не го оспорил 4x4  системот на ламбо или на порше 911 s4, ниту го ставил на вакви тестирања. Едноставно - глупо е...  Ама за межрбатори , ваков тест е добра храна...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #1063 на: 27 Октомври 2014, 11:39:33 am »
Не мора да има ни блокада на диференцијалот. Скоро сите возила имаат системи за контрола на стабилноста, односно имаат сензори за брзината на ротација на секое тркало и способност за компјутерска контрола над секоја кочница поединечно.

Единствената потребна работа е софтвер кој ќе ја активира кочницата на тркалото кое се врти 4 пати побрзо од останатите 3. Не е научна фантастика.

од 1:50

Разликата ја прави софтверот


Ете како може и со отворени диференцијали да се помине таква препрека.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #1064 на: 27 Октомври 2014, 17:10:46 pm »
Никој од нас тука сигурно не е помаметен од инженерите во Хонда, Тојота и слично, па да кажуваме дека разликата те. решението е во софтверот (ESP, TC). Има зошто е тоа така ;)