Автор Тема: Најдобро теренско возило???  (Прочитано 243151 пати)

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3838
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1035 на: 26 Октомври 2014, 10:53:48 am »
Со 2 тркала без тракција и 2 тркала со тракција Пасатот трга, Хондата и Тојотата не тргаат во тој случај. Со само 1 тркало со тракција трга само Субаруто. Значи Субаруто 2 од 2 предизвици, Пасатот 1 од 2, Тојотата 0 од 2, Хондата 0 од 2. Хондата и Тојотата успат се и џипови, па би требало да бидат подобри од Пасатот кој е караван и се снаоѓа сосема добро за разлика од џиповите. Субаруто очигледно има супериорен 4Х4 погон во компарацијава.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1036 на: 26 Октомври 2014, 10:59:09 am »
Аман, не ме разбирате. Еве не е битно која колае и каков бил тестот. Прашањето ми е како треба да функционира системот? Како кај пасатот или како кај субаруто?
Постои некое правило како треба да функционира за да може да се нарече 4х4 или кој како се снајде?

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3838
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1037 на: 26 Октомври 2014, 11:13:50 am »
Треба да функционира како кај Субару.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1038 на: 26 Октомври 2014, 11:19:01 am »
А нема кај овие возила онакво differential lock? Пошто во вакви ситуации, уклучи го тоа, излези од гужвата па исклучи го.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1039 на: 26 Октомври 2014, 11:30:59 am »
@Simo: Конкретно, одговорот на Хонда е дека користат специфичен заден диференцијал кој нема да може да издржи толку торк ако 100% оди позади, и не праќаат ич. Што е ок, али ете, не праќај 100%, праќај 50-60%, доволно е. За Тојота не знам.

@Миле: Имаат некаков диференцијал, али не се сите диференцијали исти. Во секој случај, разочарувачки резултат.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1040 на: 26 Октомври 2014, 13:18:37 pm »
Ima vakov test za q4?
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1041 на: 26 Октомври 2014, 13:58:44 pm »
Има  ;D


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1042 на: 26 Октомври 2014, 14:01:21 pm »
Е ни погон на сите тркала не ти помага ако си со летни гуми ;D

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1043 на: 26 Октомври 2014, 14:20:41 pm »
А нема кај овие возила онакво differential lock? Пошто во вакви ситуации, уклучи го тоа, излези од гужвата па исклучи го.
И јас се чудам зашто нема...Па кога е веќе 4х4 направи да се заклучуваат диференцијалите како кај лада нива и да си немаш гајле :)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1044 на: 26 Октомври 2014, 14:43:38 pm »
Лада нива е тешка за возење. Треба некој да знае кога да го заклучи, кога да го отклучи диференцијалот. И не е еден, три се.

Целта на ваквите системи е да направи домаќинки да изгледаат како искусен шофер кој управува со заклучувачки диференцијали. Не ми изгледа дека е тоа толку тешко да се изведе, штом Субару може, можат и другите, но едноставно не се  замараат и си собираат пари со ставање на 4wd значката, на недопечен систем.

Имаме погон на 4 тркала, ама само тогаш кога ниедно тркало не е на мраз. Тоа е исто како да кажеш, абе имаме клима, ама не работи кога температурата надвор е над 33 степени целзиусови.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1045 на: 26 Октомври 2014, 15:46:21 pm »
Лада Нива е тешка за возење пошо нема серво а никакви возни својства друго ништо не е тешко,само треба да знаеш што ти треба во моментот.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1046 на: 26 Октомври 2014, 16:13:05 pm »
Не е баш дека си тураат значки само туку-така. Пак ќе кажам, овие тестови малце ми се “дај да видиме, ако ништо не напраиме што ти вреди 4wd" Па ако не исклучиш аср/тцс, нема ни да има торк за да го префрли позади, затоа што тие ролери се бетер од мраз - имаат 0 коефициент на триење (мразот сепак има некаков коефициент). Како сакаш да работи 4wd, кога аср/тцс го ништи торкот во потрага по непостоечки грип за предните тркала.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1047 на: 26 Октомври 2014, 17:50:12 pm »
А нема кај овие возила онакво differential lock? Пошто во вакви ситуации, уклучи го тоа, излези од гужвата па исклучи го.
И јас се чудам зашто нема...Па кога е веќе 4х4 направи да се заклучуваат диференцијалите како кај лада нива и да си немаш гајле :)
Цела тема Теренски возила тоа трубам. Најпростиот систем го немаат од Лада Нива. А може и ако си фенси шменси да ставиш и лимитед слип диференцијали, па нешто да тераш муабет за елегантно решение, ама јок. Торсенче да се стави, ма јок бре. Шибај најефтиното и лепи значки. Така се штанцаат пари. Абе со ништо ако може да пројдат, најсреќни ќе се. И јасно е зошто.

И онака ниеден од нив нема да се вози на скоро ништо друго освен сув мазен асфалт:

И тоа рекламава е за еден од многу способните SUV возила, кој е стварно способен.

Мрднеш (ли од асфалт), губиш. :)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1048 на: 26 Октомври 2014, 17:59:41 pm »
затоа што тие ролери се бетер од мраз - имаат 0 коефициент на триење (мразот сепак има некаков коефициент). Како сакаш да работи 4wd, кога аср/тцс го ништи торкот во потрага по непостоечки грип за предните тркала.

А колкав коефициент на триење има кога едното тркало е во вис? Лош им е системот. Да беше направен како што треба, ќе префрлеше сила кон тркалото што не се врти

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1049 на: 26 Октомври 2014, 18:05:26 pm »
Кога едното е во вис, а другото на земја, TCS-от ќе си заврши работа, ќе го блокира преку АБС системот тоа тркало со шепата за кочница, и ќе го префрли торкот на другото тркало кое има грип.
Не е дека не есапеле инжењерите за такви ситуации. Нормално, секој може да создаде услови во кои одреден систем се покажува неефикасен.  Нормално и во природа може да се појават такви услови, но реално ретко се случува тоа и ако си се нашол во такви услови со SUV, тогаш, многу, многу погрешно возило си избрал за тие услови.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.