Posle poseduvanjeto na prav terenec potocno jeep gradcherooke I uveruvanjeto kolku e tapa za vozenje na avtopat, morase da se zameni so suv potocno x5 koj odlicno se pokaza vo site segmenti. Edino jeep ot imase stvarno ubavi sedista
Јас имав Витара за офф роад, и беше за таа намена одличен. Го акав по планини од 2001 до 2007. За подолго патување беше тапа. Одењето до Задар и назад резултираше со дискус хернија.
СО ЦР-В то до Опатија без одмор (1000 км), тотално свежи
I vitara sme imale t.e grand vitara 1995 1.6 100 ks. Odlicno dzipce koe se soglasuvam deka e naporno za na avtopat ama I onaka ne idese cesto
Јас имав кратка Витара 1992 годиште, со КЛИМА
и тврд кров. Мојата беше 1.6 80 кс, и беше ко коза.
2007 година паралелно ги имав и Витарата и HR-V то повеќе од 6 месеци. На крај пошто сконтав дека веќе нема така често да се акам по планини, а почесто ќе патувам по автопат и излагање по не така хард кор терени, решив да ја продадам Витарата.
Повисокот клиренс на ХР-В то а и ЦР-в ми се наоѓа за тротоари, за дупки, некои излагаѓа на некаков терен, не дека нема да пројдам со обична кола, ама нема да ја оштетувам до некаде од доле.
Погонот на 4 тркала и кај ХР-В то и кај ЦР-В то не може да се мери со погонот на Витарата. Ама па ми помогнало пар пати на снег и лизгаво.