Баш познавање на клиентите го прави тоа. Крати кај што не се глеа, тури шминка кај што се глеа. Тоа е мнозинството на X-over клиентелата - Оние другине, само сакаат теренец, ама не можат да си приуштат вистински, па гледаат компромис во Crossover-ите. Sorry if it hurts.
Да ама кратењето на мултилинк не е само кај кросоверите. Еве и кај Голф и Октавија, што треба да имаат добар хендлинг.
Баш е користење на непознавање на клиентите, и проценка од маркетинг истражувањата за тоа. Произведувачите ги користат таквите информации како да заработат повеќе па и на име на квалитет.
Прават убав целофан со подскапана суштина
Конкретно кај голф, кај оние ентузијастичките модели кои „треба“ да имаат добар хендлинг (мада мултилнк повеќе влијае на комфортот отколку на хендлингот), има мултилинк. Октавија е најефтиниот бренд од ВАГ групацијата, согласно тоа, може и да нема мултилинк - што сакаш ти за парите?
Баш познавање на клиентите го прави тоа. Крати кај што не се глеа, тури шминка кај што се глеа. Тоа е мнозинството на X-over клиентелата - Оние другине, само сакаат теренец, ама не можат да си приуштат вистински, па гледаат компромис во Crossover-ите. Sorry if it hurts.
Не друже. Ако некој сака да купи теренец - ќе си купи. Кросоверите - особено овие накитените со опрема - не се поефтини од теренци. Има теренци во опсегот од 20 до 30 бона.
Имаш предрасуди. Според принципот на Окам, тоа е најверојатното објаснение. Сакаш спуштени коли - оваа е крената - обратно од тоа што тебе ти праи ќеф - противприроден блуд - анатема.
Не се обидувај да рационализираш нешто што е интристично ирационално, како на пример твоите чувства спрема кросоверите. Шминка има кај сите коли, не само кај кросоверите. Треба да се потсетуваме на спојлерите позади кај лансерот? За дифузерите кај коли со 1.2? За широки гуми и спуштено подвозје кај разни косилици? Не приметив на некој да му сметаат заштитните пластики кај октавија скаут? Никој не ја нарече шминка. Примери има безброј.
Не ти се свиѓа, не купувај, фајн. Ама немој да мислиш дека некој сакал теренец ама неможел да си купи па затоа купил кросовер. Тоа е глупо, пошто за истите пари има и теренци. Или дека сака курот да го покажува, пошто ако сакал за тие пари ќе купел ал... нешто друго.Не оди таму. Пошто некој од страна ако гледа ќе си помисли дека е синдром на кисело грозје. А неќеш така никој да помисли, нели?
Да, знаев дека боли. Нема везе. Немам предрасуди. Имам мислење. Ако тебе не ти се допаѓа мислењето, не значи дека имам предрасуди. Поздрави го Окам. Баш прашај луѓе што ме познаваат, дали им завидувам на горозјето на кросоверџиите, сигурно ќе добиеш интересни одговори.
Јас би те замолил да се оградиш од анализите на мојата личност и ако имаш да дискутираш околу возилата би било згодно да го правиш тоа без лучни психоанализи. Ми пречи.
Реков дека повеќето не купуваат ЦУВ зошто им треба теренец, туку напротив, еден помал дел, купуваат зошто не можат да си приуштат асален теренц. Ајде да видиме колку чини основна верзија на Митсубиши Паџеро Спорт. Прв асален теренец по цена (меѓу најефтините). Па да видиме колку чини основна верзија на кашкаи. Може ќе ти стане јасно. За да стигне до паџеро спорт, тој што купува „џипче“ ќе треба да даде пари за два кашкаиа. Ама он гледа „џипче“ во кашкаито. Тоа не можеш да го оспориш (уствари ти можеш).
Поголемиот дел купувачи се:
Aging baby boomers. Couples with small kids. Single people with dogs.
All three groups love compact crossover SUVs, utility vehicles built mainly on small-car frames that are among the hottest-selling vehicles in the U.S.
SUV/Crossover: Jack up the ground clearance of a hatchback or station wagon, and you have a crossover or an SUV. Do you need that ground clearance? Probably not. When was the last time your road didn’t get regularly plowed or cleared? Sure, it happens—most often to those of us in the northern part of the country, and that’s a few times a winter—but the fuel-economy penalty of opting for a taller and heavier vehicle is something that affects you every time you start the car.
Коросоверите не се во мој видокруг, освен кога ќе видам како некој на семафор за мал удар кој би требало да биде бампер ту бампер без штета, се случува бампер ту фарови, хауба предна маска - со многу штета, или бампер ту задни штопови, гепек/петта врата, во зависност дали е кросовер/сувот напред или позади во ситуацијата. Но тоа што не се во мојот видокруг на поседување, не значи дека немам убаво изградено мислење за нив. Не предрасуди.