Значи Порше се срам за Фолксваген.
Денес влегувам во Полото 1.2 палам тргам и гледам сијаличказа за масло на кочење ми светнува. Застанувам на сред семафор на улица, дигам хауба:
1. Антифриз нема, тоа резервоарчето скроз празно
2. Уље во колава нема. Мерачот речиси сув. Возам до дома, му дотурам уље и се јавувам во Порше и муабетов:
Добар ден се јавувам од таму и таму треба сервис редовен на поло:
таа: во ред господине, одговара ли да ви закажам за 8-ми Април?
јас: осми април оваа година?
таа: хахаха господине следниве две недели ни се пребукирани со сервиси а наредната организираме некои модни активности, тоа е најскоро што можам да ви закажам.
јас: ајде ајде, за мојата компанија важат други услови, можеш да прашаш кај тој и тој (една дотична личност во Порше)
таа: умм.. хмм... хахаха, господине, извинете... ммм одговара ли наредната среда во 12?
јас: не велам тоа е многу доцна ама одговара оваа среда во 12, обратете се кај дотичната личност и ќе ви даде одобрение да закажете.
Па пичка му мајчина. Таман се порадував дека нема да ги видам уште еднаш Порше, испаднаа варијанти па ќе морам да продолжам со нив и да трпам таков однос кај клиентите. Срамота за Фолксваген. И не, не е оправдување тоа што имаат многу возила за сервис. Тоа е нивни проблем кој мораат да го решат. Организираат модни активнсти, ма немој да ме јебеш бе, тоа е работа за серковци не е за сериозна фирма.