Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3412322 пати)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Факт е дека возилото забавува и го фаќа полукругот со намалена брзина. Не верувам дека со 80 km/h некој би направил таков маневар најверојатно возел под 50 km/h. Сега, дали автобусот кој доаѓа одзади ја прекорачува брзината? Можно е — можеби и над 100 km/h да возел и тука настанува проблемот. Факт е и дека џипот и другите возила успеаја некако да се снајдат, но автобусот не ни се обиде да закочи.



Да бе автобусот крив, во 10 метра очите нема да ти видат, по 20 ќе почниш да кочиш со 100-ка, провери си ги фактите уште еднаш.

Дека пишат здравствени проблеми порталите, тука спаѓа и менталното здравје да се потсетиме.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Никој не може со сигурност да каже, од оваа гледна точка, како и зошто точно се случило. Тоа што возачот одеднаш го свртел воланот може да биде резултат на повеќе фактори здравствена состојба, мозочен,срцев удар, проблем со рака или нога... етц

Факт е дека возилото забавува и го фаќа полукругот со намалена брзина. Не верувам дека со 80 km/h некој би направил таков маневар најверојатно возел под 50 km/h. Сега, дали автобусот кој доаѓа одзади ја прекорачува брзината? Можно е — можеби и над 100 km/h да возел и тука настанува проблемот. Факт е и дека џипот и другите возила успеаја некако да се снајдат, но автобусот не ни се обиде да закочи.

Можно е да постои и проблем со клима-уредите бидејќи летата стануваат сѐ потешки и понеподносливи за возење, особено внатре во возилата ако не се климатизирани соодветно.

Како и да е, страшна е глетката. Нека Господ им даде утеха и сила на семејството
Автобусот не ја предизвикува сообраќајката па тука да настанува проблемот.
Ако видиш убаво автобусот е со намера да го престигни камионот и од пред камион му излегува кола.
Јас би рекол браво за шоферот на автобусот шо сепак не изреагира поинаку оти во таков момент и сосема мал маневр можеше да донеси ситуација со многу поголеми последици.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Мене ми изгледа дека тој со опелот си мислел дека не е на автопат и си врти полукруг да продолжи по обратна насока.

Отсутен Jimny

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3137
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Факт е дека возилото забавува и го фаќа полукругот со намалена брзина. Не верувам дека со 80 km/h некој би направил таков маневар најверојатно возел под 50 km/h. Сега, дали автобусот кој доаѓа одзади ја прекорачува брзината? Можно е — можеби и над 100 km/h да возел и тука настанува проблемот. Факт е и дека џипот и другите возила успеаја некако да се снајдат, но автобусот не ни се обиде да закочи.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Да бе автобусот крив, во 10 метра очите нема да ти видат, по 20 ќе почниш да кочиш со 100-ка, провери си ги фактите уште еднаш.

Дека пишат здравствени проблеми порталите, тука спаѓа и менталното здравје да се потсетиме.

Каде пишува дека автобусот е крив?

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Многу по лесно ќе ги знаеме причините ако знаеме на кое место е е случката, дали во близина има излез од автопат што го пропуштил, бензиска пумпа на која што сакал да влезе па ја промашил, психичка состојба на човекот, како расудувал, дали излегол некогаш надвор од местото на живеење, кој му бил инструктор, од колку обиди положил, ниво на писменост итн итн. Мене ми има изчезено тетовски голф 3 во тунелот Катланово Велес пред некои 15год во контра насока. Ѕвонев во полиција рекоа дека знаат и дека и други пријавиле.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Факт е дека возилото забавува и го фаќа полукругот со намалена брзина. Не верувам дека со 80 km/h некој би направил таков маневар најверојатно возел под 50 km/h. Сега, дали автобусот кој доаѓа одзади ја прекорачува брзината? Можно е — можеби и над 100 km/h да возел и тука настанува проблемот. Факт е и дека џипот и другите возила успеаја некако да се снајдат, но автобусот не ни се обиде да закочи.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Да бе автобусот крив, во 10 метра очите нема да ти видат, по 20 ќе почниш да кочиш со 100-ка, провери си ги фактите уште еднаш.

Дека пишат здравствени проблеми порталите, тука спаѓа и менталното здравје да се потсетиме.

Каде пишува дека автобусот е крив?

Таму во болдираното.
Автобусот ништо не гледа од камионот.

Отсутен Jimny

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3137
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Факт е дека возилото забавува и го фаќа полукругот со намалена брзина. Не верувам дека со 80 km/h некој би направил таков маневар најверојатно возел под 50 km/h. Сега, дали автобусот кој доаѓа одзади ја прекорачува брзината? Можно е — можеби и над 100 km/h да возел и тука настанува проблемот. Факт е и дека џипот и другите возила успеаја некако да се снајдат, но автобусот не ни се обиде да закочи.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Да бе автобусот крив, во 10 метра очите нема да ти видат, по 20 ќе почниш да кочиш со 100-ка, провери си ги фактите уште еднаш.

Дека пишат здравствени проблеми порталите, тука спаѓа и менталното здравје да се потсетиме.

Каде пишува дека автобусот е крив?

Таму во болдираното.
Автобусот ништо не гледа од камионот.
Сепак, важно е да се истакне дека со ова не се упатува директно обвинување кон автобусот или неговиот возач, туку се изнесува набљудување и мислење врз основа на околностите и достапните индиции. Постои разлика помеѓу обвинување и аргументиран наод, и ме радува што нејаснотиите се разјаснуваат и се разгледуваат со внимание каде што не постои никакво обвинување за ситуацијата кој е крив а кој прав.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Jas samo mozam da zaklucam deka nikoe vozilo od ovie na snimkata ne drzi bezbedno rastojanie.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Jimny

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3137
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Не сакам да обвинувам никого конкретно, но пред околу една година, при враќање од Маврово, лично се уверив колку опасно возат некои возачи, особено со ТЕ регистарски таблици. Еден возач на постар модел Passat караван претекнуваше цела колона возила на еден од најфреквентните патишта. Тоа беше на 2 август, за време на празник, кога многу луѓе се враќаа дома. Возачот буквално создаде хаос – другите возачи се обидуваа да се престројат и дури и да се тргнат од патот за да избегнат несреќа. Делуваше како човекот да нема кочници. Тоа беше навистина застрашувачка глетка.

Поради празникот, претпоставувам дека полицијата била зафатена, но прашањето останува: зошто таквите возачи не се санкционираат на време? Можам да кажам дека хаосот што го прават дел од возачите со ТЕ таблици е сериозен проблем. Не се сите такви, но бројот на несовесни, арогантни и неуки возачи драматично се зголеми. Денес дозволи се издаваат на лица кои очигледно немаат елементарно чувство за одговорност. А зад воланот – тоа чини животи.

Секој возач, од моментот кога ќе излезе од дома и ќе седне зад волан, има одговорност не само за себе туку и за сите околу него. Тоа е темелот на безбедноста во сообраќајот. Без оваа свест – не можеме да очекуваме промени.

Понатаму, иако често се зборува за инфраструктурата, реалноста е дека досега речиси и да нема случај каде патот е директен виновник за смрт. Но тоа не ја амнестира државата. Патиштата ни се катастрофални – со дупки, без сигнализација, со одрони, без осветлување. И да, имаме делумно рехабилитирани патишта, но тоа не значи дека се безбедни.

Автопатот Скопје–Куманово–Крива Паланка до бугарската граница е една од најризичните делници во земјата, со рекорден број жртви и оштетувања на возила. Во летниот период дополнително се користи и преминот Пелинце, што ја зголемува фрекфентноста и ризикот. А полиција? Речиси никаде. Последниве 10 години се вработени над 5.000 полицајци, а по патиштата ретко каде ќе видиш сообраќајна контрола. Наместо по центри на мали градови како Пехчево или Делчево, каде секој со секого се знае, полицијата треба да биде на патиштата – таму каде што умираат луѓе.

Ако има вистинска мобилност и присуство, ако полицијата навистина врши надзор и превенција, бројот на несреќи ќе се намали драстично. Но наместо тоа, гледаме полицајци во кладилници, канцеларии и по “друштва”. Тоа не е работа. Работата е на терен – како и тој што стои цел ден на скеле, или жената што цел ден работи во маркет. Сите тие си ја вршат работата чесно.

Ова го доживувам емотивно затоа што ништо не функционира. Системот ќе профункционира тогаш кога на некој ќе му "прегори фитиљот", а тоа нема потреба да се случи. Треба само да има ред, надзор, и одговорност. Само така ќе зачуваме човечки животи и ќе изградиме држава во која навистина функционира безбедноста – и по улиците, и по патиштата.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5928
На некој албански портал ми излезе снимка во движење од возилото. Најобично удрена изгледаше, со еден чаршав на совозачка вероватно ради жртвите, колата ни приближно до пеплосана не ми се виде за да заминат три животи. Ако веќе рекла казала се шлае, јас би типувал дека никој појас немал тука.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1197
Многу по лесно ќе ги знаеме причините ако знаеме на кое место е е случката, дали во близина има излез од автопат што го пропуштил, бензиска пумпа на која што сакал да влезе па ја промашил, психичка состојба на човекот, како расудувал, дали излегол некогаш надвор од местото на живеење, кој му бил инструктор, од колку обиди положил, ниво на писменост итн итн. Мене ми има изчезено тетовски голф 3 во тунелот Катланово Велес пред некои 15год во контра насока. Ѕвонев во полиција рекоа дека знаат и дека и други пријавиле.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Познаник на истата делница...физичка пресметка ќе правеше. Извадил и безбол палица за истото. Среќа во несреќа се погодил началнико на СВР Гевгелија тогашен(негде 2012) со уште еден полицаец се враќале од Скопје. Му наредиле на токмакот да се врати до велес па назад. За да не мора да апсат.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Jas samo mozam da zaklucam deka nikoe vozilo od ovie na snimkata ne drzi bezbedno rastojanie.
Само џипот(јер џип) не држи растојание од автобусот.Автобусот е во фаза на престигнување на цистерната.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1724
Jas samo mozam da zaklucam deka nikoe vozilo od ovie na snimkata ne drzi bezbedno rastojanie.
Само џипот(јер џип) не држи растојание од автобусот.Автобусот е во фаза на престигнување на цистерната.

Цистерната исто возеше во лева лента. И таа и автобусот го претекнуваа возилово што сврте. Автобусот беше преблиску до цистерна и не можеше да ја види колата, затоа и не успеа да реагира навреме.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Jas ne mislam taka,cisternata e vo sredna lenta,avtobusot e vo leva lenta.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен andrej_111

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 608
Според мене единствена и исклучива одговорност има само кај воазчот на Астрата. Ниту возачот на цистерната, ниту возачот на автобусот, а ни возачот на џипот позади не прават нешто невообичаено или нелегално во моментот.

Какво растојание да држи автобусот кога ја претекнува цистерната, секако дека не очекува одеднаш да излезе кола во спротивен правец пред него.
Aus Liebe Zum Automobil...