Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3412892 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Ноќеска на враќање од Прилеп, околу 1 часот доле кај клисурата каде што ја рушеа карпата, тука патот е разделен, странец со Ауди имаше влезено во спротивна лента, ние 5 коли му налетавме, за среќа сите навреме го приметивме.

Патов е тешка катастрофа што се однесува од проектирање, од каде им текна тоа со разделувањето одеднаш, па ступчиња. Многу небезбеден е делот од Дреново до Фариш....
И спојот потоа према Плетвар, тука лентата е претесна, ставени ступчиња кои пола веќе ги нема бидејки ширината на лентата е колку за застава 750.

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3035
  • Слобода или смрт
Оградата на тоа место е (моја претпоставка, ако грешам нека ме поправи некој што сигурно знае) најверојатно турната од овој случај:

Цитат
Тешка несреќа по која животот го загуби 42-годишен маж од Крива Паланка се случи синоќа околу 22.30 часот на експресниот пат Прилеп-Градско, пред приклучокот за автопатот Неготино-Велес.

Од МВР информираа дека животот го загубил А.Ѓ. кој управувајќи товарно возило „рено мастер“ излетал од коловозот и удрил во заштитна ограда. Тој првично бил пренесен во велешкта болница со тешки повреди, каде околу четири часа подоцна починал.


https://makfax.com.mk/crna-hronika/%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%B0%D1%87-%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BE%D1%82-%D0%BF%D0%B0%D1%82-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B5/


Самиот приклучок/исклучок можеби можел да биде подобро проектиран и изведен во радиус, агол, ширина на коловоз и ленти… не би навлегувал бидејќи не сум градежен инженер или архитект.

Но од возачка страна, поголемиот и решлив проблем според мене е сигнализацијата. Исто нека ме поправи некој ако грешам за ова, од 3 возења досега ова е тоа што го имам забележано.
Прво, знакот за максимална дозволена брзина од 40км/ч е премногу блиску пред почетокот на кривината за исклучување од експресниот пат и приклучување на автопатот кон Велес. Од дозволени 80 или 90 (значи реално многу возачи возат 100-120 некои и побрзо), за многу кратко растојание треба да се намали 50-40 и помалку.
Второ, подобро би било ако има уште плус еден или два знаци за намалување на брзината претходно (слично како пред патарини знаци за 80 60 40). Ова особено за тешки и товарни моторни возила.


Апсолутно сигнализацијата е најбитното нешто. Истата дискусија беше за патот кон крива паланка кога го пуштија беше тешка катастрофа со еден знак од 60 после 20км правец влагаш во 120 степени кривина.
Сега ставија мали лежачки на асфалтот, знаци од страна, трепкачки светла и работите се многу подобри. Веќе треба да си дебил да не намалиш пред кривината.

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 810
  • The best or nothing.
Многу небезбеден е делот од Дреново до Фариш....

Мислиш на новиот експресен пат, што го пуштија сега пред некоја недела?

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Да, на тој дел што сега го пуштија низ клисурата.
Тежок идиотизам е тоа со раздвојувањето што доаѓа одеднаш како прво, како второ се раздвојува и додека е така раздвоен патот, две ленти се со полна линија со тоа што десната лента е фактички продолжение на дотогашната лента за застанување.

И сега имаш ситуација, во која лента да се движиш ? Стварно сакам да искочи некој од патишта или кој и да го проектирал сето тоа, која му е замислата.

Еве овдека на сликава се случи синокешната ситуација, ние од спротива од Прилеп се движевме вкупно 5 возила, две во десната, јас и уште две позади мене во левава лента и типот беше во спротивна лента влезен движејки се кон Прилеп.


Еве го и спојот со постоечкиот дел со три ленти што е према Плетвар, поставени стубчиња и лентата буквало е направена 2.5 метри широка



Може да се види дека камионот е приморан да навлегува во спротивна лента за да не ги закачи преостанатите стубчиња


Тешка катастрофа од пат, крајно небезбеден и како деца да го проектирале, тотално несериозно.
Од патов сум стварно разочаран, осеќам ќе има доста сообраќајки, дај боже да грешам, ама реалноста е стварно загрижувачка.

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1885
Оградата на тоа место е (моја претпоставка, ако грешам нека ме поправи некој што сигурно знае) најверојатно турната од овој случај:

Цитат
Тешка несреќа по која животот го загуби 42-годишен маж од Крива Паланка се случи синоќа околу 22.30 часот на експресниот пат Прилеп-Градско, пред приклучокот за автопатот Неготино-Велес.

Од МВР информираа дека животот го загубил А.Ѓ. кој управувајќи товарно возило „рено мастер“ излетал од коловозот и удрил во заштитна ограда. Тој првично бил пренесен во велешкта болница со тешки повреди, каде околу четири часа подоцна починал.


https://makfax.com.mk/crna-hronika/%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%B0%D1%87-%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BE%D1%82-%D0%BF%D0%B0%D1%82-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B5/


Самиот приклучок/исклучок можеби можел да биде подобро проектиран и изведен во радиус, агол, ширина на коловоз и ленти… не би навлегувал бидејќи не сум градежен инженер или архитект.

Но од возачка страна, поголемиот и решлив проблем според мене е сигнализацијата. Исто нека ме поправи некој ако грешам за ова, од 3 возења досега ова е тоа што го имам забележано.
Прво, знакот за максимална дозволена брзина од 40км/ч е премногу блиску пред почетокот на кривината за исклучување од експресниот пат и приклучување на автопатот кон Велес. Од дозволени 80 или 90 (значи реално многу возачи возат 100-120 некои и побрзо), за многу кратко растојание треба да се намали 50-40 и помалку.
Второ, подобро би било ако има уште плус еден или два знаци за намалување на брзината претходно (слично како пред патарини знаци за 80 60 40). Ова особено за тешки и товарни моторни возила.
Сега се имаше чукнато Инсигниа, беше исчукана од сите страни, отворени сите ербези и едното тркало и беше откачено.

Не знам што чекаат за да преземат нешто.
  www.malservis.mk - сѐ за твојот автомобил!

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3035
  • Слобода или смрт
Оградата на тоа место е (моја претпоставка, ако грешам нека ме поправи некој што сигурно знае) најверојатно турната од овој случај:

Цитат
Тешка несреќа по која животот го загуби 42-годишен маж од Крива Паланка се случи синоќа околу 22.30 часот на експресниот пат Прилеп-Градско, пред приклучокот за автопатот Неготино-Велес.

Од МВР информираа дека животот го загубил А.Ѓ. кој управувајќи товарно возило „рено мастер“ излетал од коловозот и удрил во заштитна ограда. Тој првично бил пренесен во велешкта болница со тешки повреди, каде околу четири часа подоцна починал.


https://makfax.com.mk/crna-hronika/%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%B0%D1%87-%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BE%D1%82-%D0%BF%D0%B0%D1%82-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B5/


Самиот приклучок/исклучок можеби можел да биде подобро проектиран и изведен во радиус, агол, ширина на коловоз и ленти… не би навлегувал бидејќи не сум градежен инженер или архитект.

Но од возачка страна, поголемиот и решлив проблем според мене е сигнализацијата. Исто нека ме поправи некој ако грешам за ова, од 3 возења досега ова е тоа што го имам забележано.
Прво, знакот за максимална дозволена брзина од 40км/ч е премногу блиску пред почетокот на кривината за исклучување од експресниот пат и приклучување на автопатот кон Велес. Од дозволени 80 или 90 (значи реално многу возачи возат 100-120 некои и побрзо), за многу кратко растојание треба да се намали 50-40 и помалку.
Второ, подобро би било ако има уште плус еден или два знаци за намалување на брзината претходно (слично како пред патарини знаци за 80 60 40). Ова особено за тешки и товарни моторни возила.
Сега се имаше чукнато Инсигниа, беше исчукана од сите страни, отворени сите ербези и едното тркало и беше откачено.

Не знам што чекаат за да преземат нешто.

Да се договорат кој ќе го земе тендерот и по колку ќе си поделат.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Не знам што чекаат за да преземат нешто.

Што и да превземат е џабе, 80% од патот е небезбеден за возење заради лошо проектирање.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Да, на тој дел што сега го пуштија низ клисурата.
Тежок идиотизам е тоа со раздвојувањето што доаѓа одеднаш како прво, како второ се раздвојува и додека е така раздвоен патот, две ленти се со полна линија со тоа што десната лента е фактички продолжение на дотогашната лента за застанување.

И сега имаш ситуација, во која лента да се движиш ? Стварно сакам да искочи некој од патишта или кој и да го проектирал сето тоа, која му е замислата.

Еве овдека на сликава се случи синокешната ситуација, ние од спротива од Прилеп се движевме вкупно 5 возила, две во десната, јас и уште две позади мене во левава лента и типот беше во спротивна лента влезен движејки се кон Прилеп.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Еве го и спојот со постоечкиот дел со три ленти што е према Плетвар, поставени стубчиња и лентата буквало е направена 2.5 метри широка
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Може да се види дека камионот е приморан да навлегува во спротивна лента за да не ги закачи преостанатите стубчиња
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Тешка катастрофа од пат, крајно небезбеден и како деца да го проектирале, тотално несериозно.
Од патов сум стварно разочаран, осеќам ќе има доста сообраќајки, дај боже да грешам, ама реалноста е стварно загрижувачка.

Македонија повторно горда.


Да не правам муабет како го изведоа исклучувањето кај Фариш. Сите пластични дилда искршени.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Не е патот небезбеден, возачите се дебили, имбецили и кретени.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Барем извози го, потоа оди извози ги експресните Штип-Кочани и Штип-Радовиш, па потоа сподели аргументирано во што е безбеден Градско-Фариш.
Се останато би ти било чисто контрирање, колку да ја полниме темава.

Ја сум ги извозел сите патишта во државава, и доколку јас се прашувам, овој пат Градско-Фариш уште вечерва би го затворил за сообраќај заради идиотско и ноншалантно проектирање и комплетно одново би дал задача да се препроектира и изгради.

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2276

Првиот пат кога го возев бев изненаден од исклучокот 80км/ч има знак па 40км/ч и наеднаш остра во лево. На зима ќе биди лошо ако не го решат тој дел.

Нема поента полната линија на правците.
Очекував порамен да биди ама сепак по рејлефот се вози. Знаците 80 и 110.
За исклучвање од автопат треба салам 2ра да ја нагазиш се качваш па тука вдупка нова тезга имаат со радаро отворено џандарите.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Почнувајки од самата клучка кај автопат Е75, остро исклучување и за према Прилеп, за обратно веќе дискутирано.
Потоа идиотско обележан пат, полна линија по речиси цела должина.

Еве на сликава конкретно, правец долг 1.2 км, полна линија без испрекината, нормално доста возат точно по средната линија со левите тркала со 80-90 км/ч и на пушка правец 1.2 км мора да правиш прекршок затоа што ниту е дозволено престигнување, а од која причина баш би сакал тој што одлучил вака да се обележи, да даде јасна причина, а успат на пушка прав пат со ограничување 110, со толкава ширина, би заглавил позади тој што вози 80 затоа што наместо да бега десно, одлучил да биде дежурен полицаец.



Потоа идиотските проширувања одеднаш, банкина наеднаш, ограничување 100, рецепт за катастрофа.
Две посебни ленти, со полна линија, доста идиоти не се тргаат десно, ја држат левата лента во тие проширувања кај клисурата.
Која е намената на таквото проширување, исто така сакам да се појави тој инжењер што го проектирал, но и тој што дал одобрение.

Спојот кај Фариш веќе и немора да се коментира, сликата погоре со камионот сама зборува....

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Не е патот небезбеден, возачите се дебили, имбецили и кретени.

Уреди е шефе, само ти знаеш да возиш, сите други се ретардирани и неписмени, таман си е.  ;D

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7216
  • French diamond
И јас не видов ништо лошо, освем острите исклучувања. Полна линија, јебем га или ќе одиш на ризик или ќе си возиш позади некој.

Стариот пат сигурно не е побезбеден од овој, ни поубав.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Пред 2 дена поминав,не видов толку страшно ништо.
Сум видел и полоши исклучоци.Можело поинаку,ама сигурно ќе било поголем и поскап процес.Можи и треба да се означи подобро и да има повеќе испрекината линија.
И народот да се научи да го користи како шо треба.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D