Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3413327 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
https://youtube.com/shorts/tNg_NdKx0TA?si=i7sdgWsSyg9KIW96

И на автопат и на стаза,бавните прават глупости. :)

Ти си во Германија бар, треба да ги знаеш правилата за Touristenfahrten. Одговорноста секогаш паѓа на тој што претекнува, и не смееш да претекнуваш додека не ти даде тој пред тебе знак со десен жмигавец дека ти пушта простор. И двајцата се криви во ситуацијава. БМВто пошто е слеп а возачот на Поршето пошто мисли дека е на трка.
Не е баш така, правилата велат - секогаш вози на десната страна.
Возачот на BMW-во во ситуацијава не го почитува тоа правило.

Затоа реков двајцата се криви, пошто и двајцата се понашаат како во трка, а не на јавен пат.
Еве какво видување има Миша за ситуацијата.

So about that big nasty Nürburgring crash... Full video you know where, but "in short":

I appreciate all your DMs asking whether I have seen it. Or any other NBR crash/incident/event. The locals see this stuff daily, but most of the times it stays within local WhatsApp groups or occassionally a picture gets posted on FB. Having said that: it's nothing special, this happens (almost) every day and crashes/incidents happen on almost every track day on every other track in the world. The "fireworks" of this one was of course quite big and massive thanks to today's safety standards for keeping everyone alive. In Porsche's case the driver had "just a few scratches", without helmet, HANS or any fire protective clothing.

Who is at fault? One more than the other. Public sessions are classified as public road and the rule is = slow traffic stays right, fast traffic passes on the left. As it is an unlimited speed section of "the road", everyone is required to check their mirrors for faster traffic. M2 clearly failed to do that, when the faster traffic was behind it first and shortly after next to it.

Rule Number 2: everyone is allowed to drive only as fast, as when they can make an immediate stop to avoid any accident. M2 turning in on you and you did not stop to avoid it? Own fault. Deer crossing the road and you hit it? Own fault. Asteroid fell out of the sky and hit you? Your own fault. Porsche driver COULD have anticipated that a foreign car is less experienced and may do silly things last moment. You can see the Porsche go off the gas earlier when M2 was on its line and started to accelerate when it moved out to the right. So there was no reckless behaviour from my point of view. Just very unfortunate split second wrong assumption and lack of awareness.

The other "interesting" question is who will pick up the bill. The barrier damage and other very expensive car. This is something for the authorities to decide - who is responsible for how much % of the accident and it may get nasty. The main reason I am mentioning this is a reminder that you are liable for yourself and others during the public sessions and some track days too. So be prepared and stay focused.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7561
Го гледам Миша често, особено кога вози туѓи коли, и ова често се случува. Да бидам искрен, и јас би постапил исто како ликот со Поршето, би се обидел да го поминам кога е на десна страна, и има прав пат. Не сум сигурен дека би можело некако да се реагира, ептен нагло му сврте, на место каде што изгледаше како прав пат, и тога го закачи позади, што би дало до знаење дека веќе го има поминато со поголемиот дел од колата.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
https://youtu.be/zod1vibD2L0?t=140

Еве овде убаво се гледа како BMW-to го „зема“ поршето. Од 2:20 на снимкава.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1885
Маж и 11-годишно дете се тешко повредени – сообраќајна несреќа меѓу Прилеп и Градско

Ова претпоставувам дека е на крајот од експресниот пат каде што се поврзува со автопатот. Пред кратко поминав имаше траги од кочење. А оградата стои турната 2-3 месеци (да не речам уште откако е пуштен патот).

Многу е лошо тука за некој што поминува првпат. Прво е лошо направено каде експресниот пат од двосмерен се дели на едносмерен. Десна кривина е и треба да се подумаш кај да возиш. Тука оградата е згмечена од што се чукаат најверојатно. А после е лоша левата кривина, нешто слично како кај Крива Паланка на новиот експресен пат.

Ми делува како недоволно искусни да ги имаат проектирано исклучувањето на овие патишта.
  www.malservis.mk - сѐ за твојот автомобил!

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Целиот пат е катастрофално испроектиран, полни линии на километар долг правец, за потоа испрекината линија во кривина одма после Макпетрол Дреново каде што го пуштија новиов дел.

И тој цел дел е чуден, одеднаш се дели патот со банкина во средина и со две ленти и полна линија во средина и тоа одеднаш доаѓа се.

Прилично катастрофален што се однесува до проектираните ленти за движење.

Штип-Радовиш и Штип-Кочани се далеку подобри него ли Градско-Фариш.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7217
  • French diamond
Не е до патиштата, до способностите е. Очигледно на луѓето што и да му изградиш пак ќе летаат преку огради, дрва.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Овие со куќите треба да си направат еден ѕид, оти утре другиден некој уште побрз вдневна ќе му влези.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7561
Многу лоша сообраќајка денес накај Скопје, Голф 4-ка, Ауди и уште едно возило. Голфот го сечеа. Се надевам дека нема жртви.

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8944
  • Пичлеме
Цитат
   Според соопштението, на автопатот се судриле товарно возило „ивеко“ со скопски таблички, управувано од 54-годишниот С.Д., патничко „ауди“ со скопски регистрации управувано од Д.Р. (31) и „голф“ со кумановски таблички управуван од С.А.

Возачот на „голфот“ е итно префрлен во Клиничкиот центар „Мајка Тереза“.

„Повредениот е во стабилна состојба“, се вели во полицискиот билтен.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Градско уклучувањето на автопат накај Скопје е така лошо проектиран, што веќе оградата е оштетена, 90 степени агол што се вика. Навечер со послаби фарови ќе се отепаат луѓето.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1725
Градско уклучувањето на автопат накај Скопје е така лошо проектиран, што веќе оградата е оштетена, 90 степени агол што се вика. Навечер со послаби фарови ќе се отепаат луѓето.

Нели сега брзо имаше сообраќајка тука кај што летнаа со кола надвор.

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1885
Да, погоре 4-5 постови имав линк пуштено.
  www.malservis.mk - сѐ за твојот автомобил!

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1885
Тука е да. Оградата е турната од поодамна, имаат и други излетано но не разбравме по медиумиве. А во неделата попладнето видов траги од кочење на тоа место и после го прочитав тоа од линкот погоре.

Важно полиција стои на удолницата кај исклучувањето за Росоман каде има знак 80 и мери со радарот. Тука е страшно прометно, по 50 коли во минута се приклучуваат/исклучуваат и тие мора да "превенираат" сообраќајки.

Впрочем превенција им е мисловна именка.
  www.malservis.mk - сѐ за твојот автомобил!

Отсутен DarkDeFnx

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 8
Оградата на тоа место е (моја претпоставка, ако грешам нека ме поправи некој што сигурно знае) најверојатно турната од овој случај:

Цитат
Тешка несреќа по која животот го загуби 42-годишен маж од Крива Паланка се случи синоќа околу 22.30 часот на експресниот пат Прилеп-Градско, пред приклучокот за автопатот Неготино-Велес.

Од МВР информираа дека животот го загубил А.Ѓ. кој управувајќи товарно возило „рено мастер“ излетал од коловозот и удрил во заштитна ограда. Тој првично бил пренесен во велешкта болница со тешки повреди, каде околу четири часа подоцна починал.


https://makfax.com.mk/crna-hronika/%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%B0%D1%87-%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BE%D1%82-%D0%BF%D0%B0%D1%82-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B5/


Самиот приклучок/исклучок можеби можел да биде подобро проектиран и изведен во радиус, агол, ширина на коловоз и ленти… не би навлегувал бидејќи не сум градежен инженер или архитект.

Но од возачка страна, поголемиот и решлив проблем според мене е сигнализацијата. Исто нека ме поправи некој ако грешам за ова, од 3 возења досега ова е тоа што го имам забележано.
Прво, знакот за максимална дозволена брзина од 40км/ч е премногу блиску пред почетокот на кривината за исклучување од експресниот пат и приклучување на автопатот кон Велес. Од дозволени 80 или 90 (значи реално многу возачи возат 100-120 некои и побрзо), за многу кратко растојание треба да се намали 50-40 и помалку.
Второ, подобро би било ако има уште плус еден или два знаци за намалување на брзината претходно (слично како пред патарини знаци за 80 60 40). Ова особено за тешки и товарни моторни возила.
« Последно менување: 18 Јули 2025, 21:20:51 pm DarkDeFnx »