Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3424050 пати)

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Znaci natovareno furgonce e pomalku opasno od x6. Good to know.
Po muabetive ispagja deka e nekoja zavist/ljubomora kon ovie so skapi dzipovi. Eve ne znam moze greaham. Zena od metar i pol vo dzip vs the Rock vo astra. Interesno.

Ajde neka zabranat so zakon dzipovi, da nema nervozi 😁😭

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Да, на семафор не е толку битно - ама не е дека истиот проблем (во помала мера) не се дешава и во движење. Мислам дека е во ред „сувите“ да плаќаат повисоки осигурувања... Не дека на поголемиот дел од ликовите ги возат ќе им направи разлика во буџетот, ама ако ништо друго барем да не бидат популарни како половни аута кај сељачиштата. Во Америка стануваат сѐ популарни, за очекување е дека и овде ќе биде слично.

Инаку во врска со ситуацијата:
https://www.forbes.com/sites/jimgorzelany/2020/06/17/study-says-suvs-are-more-deadly-striking-pedestrians-than-cars/

Цитат
The culprit here seems to be an SUV’s signature front-end design, which tends to be taller and more squared-off than with lower-to-the-ground sedans and coupes having sleeker hood lines. The Michigan injury patterns were reportedly consistent with earlier studies that determined SUVs were more likely to throw pedestrians forward when struck, being twice as likely to incur severe hip and thigh injuries than in incidents involving passenger cars.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Znaci natovareno furgonce e pomalku opasno od x6. Good to know.
Po muabetive ispagja deka e nekoja zavist/ljubomora kon ovie so skapi dzipovi. Eve ne znam moze greaham. Zena od metar i pol vo dzip vs the Rock vo astra. Interesno.

Ajde neka zabranat so zakon dzipovi, da nema nervozi 😁😭

А рече јас сум бил за во  "легедарни"...

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Epten si za vo legendarni na ovaa tema.
A zabranata za dzipovi ja baram za tebe, da ne se frustriras i nerviras. Mene x6, land rover itn ne me nerviraat voopsto. Da imav visok pari odma zemav Q8, X2 i 3 i uste neshto sitno da se najde, za da zafakja prostor na parking 😭😭😭
@Van makedonskive suvovi se od 16-30k max. Golf 8 pocnuva od 27k. Kako nemalo da im napravi razlika vo budzetot?? Na tie 1-2% so koli nad 70k eu nema da im napravi razlika, na 95% ovde ke im napravi ogromna razlika. Jas mislam site tie tdi mdi so zagaduvaat i se nad 150hp da plakjaat taksa. Zosto tie da ne plakjaat plus sto trujat se okolu sebe, a da plakjaat 1-1.5 turbo benzinci od 100 do 150hp?
Kako i da, za da nema dopolnitelni razgovori, za se ste vo pravo. So zakon site dzipovi da se zabranat i da e dozvoleno samo opel. Drugo se na klada.
« Последно менување: 28 Февруари 2021, 14:41:20 pm Inter1 »

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
@Van makedonskive suvovi se od 16-30k max. Golf 8 pocnuva od 27k. Kako nemalo da im napravi razlika vo budzetot?? Na tie 1-2% so koli nad 70k eu nema da im napravi razlika, na 95% ovde ke im napravi ogromna razlika.
Не сум сигурен дека се разбравме... Зборував е во ред да има повисоки цени за осигурување - само за СУВ-ови - не зборувам за сите аута, за седани, хеџбеци, итн.

Поентата ми беше и тоа дека тој што има пари за BMW X6, таквиот нема многу да се загрижи за нешто повисок цех на осигурување... Ама барем да не го гледаме истиот Х6 како ќе менува 10 газди во следните 20+ години. Капиш?

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
x6 kolku luge imaat vo drzavava 10 moze. Nebitno i 100 neka se, za tie 100 da kaznish drugi 100 000 sto so plata i krediti sobrale odvaj 20k samo zosto bila povisoka kolata t.e. dzip e mn neseriozno. Da kaznis c3 aircross ili skoda kamiq ili nebitno samo zosto e povisoka, a vamu ostavas tdi gluposti da trujat narod isto e neseriozno.
Astra opc ili kako i da se vika tezi poveke i trosi poveke od gradskive suvovi. Dodge isto. Feraria nekolku sto ima niz grad isto. E sega za niv ok e da teraat i da se opshta opasnost, a drugive ne smee da imaat kakva sakaat kola. Se nadevam sega i ti kapish

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
x6 kolku luge imaat vo drzavava 10 moze. Nebitno i 100 neka se, za tie 100 da kaznish drugi 100 000 sto so plata i krediti sobrale odvaj 20k samo zosto bila povisoka kolata t.e. dzip e mn neseriozno. Da kaznis c3 aircross ili skoda kamiq ili nebitno samo zosto e povisoka, a vamu ostavas tdi gluposti da trujat narod isto e neseriozno.
Astra opc ili kako i da se vika tezi poveke i trosi poveke od gradskive suvovi. Dodge isto. Feraria nekolku sto ima niz grad isto. E sega za niv ok e da teraat i da se opshta opasnost, a drugive ne smee da imaat kakva sakaat kola. Se nadevam sega i ti kapish
;D ај бе не треси глупости, и намести кирилица таму.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Ne citaj gluposti. Legni si, star si,ne si veke za net

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Абе јас се согласувам и на плаќање повисоки даноци за загадување... АМА (намерно со големи букви) :) ... ама следново:

- наместо слепо да одат по класи/години, надлежните да мерат на секоја кола поединечно (а мерат секако) и врз основа на измерен ппм на издув да се одредува висината на данокот, пошто има ситуации каде ауто постаро од дваесет и кусур години има зачуван мотор и загадува помалку од релативно нови ама продувани аута
- да плаќа соодветно и индустријата, заедно и големите фирми што загадуваат и помалите погончиња, на пример ако еден оџак загадува колку 100.000 аута нека плаќа колку 100.000 аута
- и последно ама веројатно најважно, да плаќаат и сопствениците на ќумбиња (некаде пишуваа дека оџак од ќумбе на дрва загадува колку 10.000 аута)
Така може да зборуваме за загадување на воздух.


И на крај тоа погоре е спореден и релативно небитен момент во однос на моментот со безбедноста во сообраќај.
Не заборавај дека ти посочуваш на загадување, иако ти се зборува за класа аута кои директно убиваат луѓе. Со газење, со удирање, со гмечење, и со создавање непрегледност и општа небезбедност.

Кога би морал да одбереш, скраја да е ама ете чисто теоретски: Кога би морал да одбереш, дали ти би одбрал малку чад од ТДИ мотор, или па газење од Х6/рандом СУВ? :)


Патем, ако СУВ-овите ги спомнуваш во контекст на почист воздух и екологија - ептен си го утнал контекстот.  ;D
https://www.forbes.com/sites/davidrvetter/2020/08/04/just-how-polluting-is-your-suv-this-new-campaign-might-shock-you/

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Ne ve razbiram koj vi e delot so gazenjeto, ama vie si znaete.
Gazenjeto so bilo koja kola e poedinecen akt, a truenjeto e truenje na site.
Eve ako ti e polesno neka te zgazi tiktoker so pasat 2.0Tdi so 200+. Site ke sme srekni i zadovolni, ti ke si ziv zdrav.
Nema nikakva poenta veke razgovorov. Pozdrav od mene

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Ne citaj gluposti. Legni si, star si,ne si veke za net

Да ти го подберам само шупчете ќе видиш дали сум стар.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Ne ve razbiram ...
...
Eve ako ti e polesno neka te zgazi tiktoker so pasat 2.0Tdi so 200+.
Баш е едноставно за разбирање.
Само треба да поставиш реални услови и ситуации што се дешаваат многу почесто од тикток идиоти со 200км/ч низ град.

Најголемиот дел удеси се на поспора брзина, посебно кога станува збор за потчукнување пешаци.
На пример, ако Пасат удри пешак со поспора брзина - поверојатно е дека пешакот ќе се оттркала по каросеријата, пошто нема оштри ивици на Пасатот... Но ако СУВ удри пешак, со сите тие оштри ивици напред (ради је*ачки дизајн) шансите се во вторава ситуација дека СУВ-от му је*ава матер на пешакот, со директни фрактури и поголеми повреди, затоа што нема можност дел од кинетичката енергија да се истроши на ролање/лизгање.

Или судир меѓу СУВ кога и друго (класично) ауто... Ако е фронталн судар, СУВ-от е повисок и го „јавнува“ другото ауто и некогаш иде со браник до шофершајбна - и понапред, па ја сече колата (и сѐ внатре) минус горната половина... Или па ако СУВ-от удри странично, целосно го избегнува долниот трап од другото ауто, и скоро цела кинетичка енергија иде во правење плескавица од другото ауто (и сѐ во него).

Што има тука тешко за разбирање, не разбирам.
На крај треба надлежните да ги погледаат веќе достапните безбедносни студии и да донесат соодветна одлука. Ние овде само муабетиме.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8893
  • Малерозен дрводарец
Ne citaj gluposti. Legni si, star si,ne si veke za net

Да ти го подберам само шупчете ќе видиш дали сум стар.

Толку? Без бензин, без чкорчиња... ништо?!
Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2735
  • Шалабајзер
Фургончињата во ситуација на судар или "пешак" се како обични возила и си имаат цел за која постојат.Товар, транспорт...

X5кава нема...иако е повисока од нив и тежи над 2 тона.
Цел работен стаж(скоро 10 години) возам фургони/комбиња шта год, во последниве 5–6 години, едно обично Фиат Добло има хомологирано payload од 1 тон, а знаејќи како работат фирмиве и колку само одат претовар(во кој и јас сам сум одел далеку overload) верувај ќе сакаш да те плесне Икс6 него Фиат Добло кое тежи околу 2.5 тона со се роба кое не ни може да застане на време ако претрча некој


Sent from my iPhone using Tapatalk
No turbo, no fun :)

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Идејата е дека товарен транспорт мора да има, а курчење со небезбедно дизајнирани луксузни аута - е тоа баш и не мора да го има.
Роба (економски и исплатливо) не можеш да превезуваш без комбе/камион. Луѓе може да се превезуваат и со седани, лимузини, хечбеци... Не мора со небезбедни СУВ-ови.