Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3414634 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Diesel fuel flash points vary between 52 and 96 °C. Односно се пали при допир со жица/цевка од грејно тело.
блгаринот тврди дека парното од автобусот е причина, значи треба да е потопло од 52°C  ??
Друго требало шоферот тубата со Д2 да ја стави непосредно  до парното ?????
Или тоа или треба да се истури нафтата и да навлезе кај изменувачот/жиците за грење после некаков удар на пример.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5930
Еби му матер сеа касно е, автпбусот очигледно во секунди има пламнато, ако почнал пламен внатре рачунајте се е лесно запаливо внатре,од пластики седишта, особено тој синтелонот што го стават по подот, мене ми има пламнато во двор такво парче од искри од брусалица. Не можев да го угаснам од ко го приметив.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14706
Diesel fuel flash points vary between 52 and 96 °C. Односно се пали при допир со жица/цевка од грејно тело.

Многу време треба да биде дизелот експониран на пламен да се запали  да стигне до кај 55 степени ако не се лажам. Имам правено експерименти на ПМФ :) Една до три минути во зависност од пламенот.

Проблемот е кога ќе се запали што пали други запаливи материјали и...ете ти беља.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Diesel fuel flash points vary between 52 and 96 °C. Односно се пали при допир со жица/цевка од грејно тело.

Многу време треба да биде дизелот експониран на пламен да се запали  да стигне до кај 55 степени ако не се лажам. Имам правено експерименти на ПМФ :) Една до три минути во зависност од пламенот.

Проблемот е кога ќе се запали што пали други запаливи материјали и...ете ти беља.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Кој памти да палел нафтена печка, со истово се занимавал. :)

Отсутен DENDE - ARTEONED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5659
  • Formerly Lancered recently Arteoned!
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Еби му матер сеа касно е, автпбусот очигледно во секунди има пламнато, ако почнал пламен внатре рачунајте се е лесно запаливо внатре,од пластики седишта, особено тој синтелонот што го стават по подот, мене ми има пламнато во двор такво парче од искри од брусалица. Не можев да го угаснам од ко го приметив.
Ne e kasno, bitno e od tragedijava da se nauci nesto i da sesmenat pravila posle toa, za da ne se povtori pak.
Od sekoja greska treba da se uci i da se menuvaat pravila.

Lesna im zemja, i samo ke kazam deka ne slucajno nas kako "drzava" ni se slucuvaat vakvi tragedii, nekade pisuvase najgolema vakva tragedija vo Evropa izminatava decenija.
Zalno!

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14706
Кој памти да палел нафтена печка, со истово се занимавал. :)

Заборавив и на ова :D Баба ми уште ја има :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
 Најверојатно се мисли на вебасто греење,кое е со грејач.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
gledajki jadeformacijata na konstrucijava na sredina nesto roknalo odozdola  ...

« Последно менување: 23 Ноември 2021, 15:18:06 pm RedEco »
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Carclub Crime Scene Investigations! (CCSI)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Кога бев со автобус Истанбул пред 3 години, на Грчко-Турската граница шоферот од фришопот внесе едно 30-50л узо/мастика појма немам. Повеќе пати се врате со најлони шишиња од по 2л тие поголемите појма немам колку беа, ама преку 15 шишиња сигурно внесе, престанав да бројам...

Кој погоди овде причината, награда добива.  ;D

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2735
  • Шалабајзер
gledajki jadeformacijata na konstrucijava na sredina nesto roknalo odozdola  ...

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Уште сликава да беше од “нашиот” автобус, добро ќе беше


Sent from my iPhone using Tapatalk
No turbo, no fun :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
gledajki jadeformacijata na konstrucijava na sredina nesto roknalo odozdola  ...

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Ти стави некоја рандом слика и почна истрага, а маестро?


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Абе, ваљда не.. Се чека на фактчек

30.000 петарди и еден тон нафта се швepцувале во автобусот на „Беса Транс“ кој однесе 45 животи?
Ама сеуште не кажуваат дали вториот возач е починат или жив. Ако е жив камо сведоштво?