Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3258510 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Има место и може да се направи уште една лента. :)

Минималната добивка во време која би се добила со проширување на таа делница и - следстевено - кревање на ограничувањето е доволно мала да нема економско оправдување.

Разликата во времето Тетово-Гостивар со 80 и 100 км/ч е околу 90 секунди, и тоа во идеални услови. Таму стварно нема никаква поента да брзаш - ризикуваш казна (или полошо) за занемарлива добивка во време. Кој не верува нека измери со штоперица.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44049
  • Il Moderatore
Додавањето лента пред се би било за зголемување на безбедноста на делницата. Бонус ќе биде зголемување на ограничувањето.
Муабетот за додатна лента тргна од тоа „недај боже да треба гума да менуваш на таа делница“.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Ако таму возачите возат во рамките на пропишаното ограничување, ќе заврши работа и десната лента, со трокут ставен на пропишаното растојание и носење на пропишаниот рефлектирачки елек.

Иначе, у принцип, сигурно дека на секој пат е подобро ако има повеќе ленти. Колку навистина ленти ќе има кажува економската логика.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55063
  • Махер
Но не возат, ниту некогаш ќе возат. Ниту некаде возат.

Отсутен Mercury

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 799
  • Т(д)ркач
Новиот автопат за Гевгелија ќе касни со пуштање.Во мај 2017 ќе го пуштале сега...Македонска работа
Едит...Ја згрешив темата  ;) ;D

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7464
Има место и може да се направи уште една лента. :)

Минималната добивка во време која би се добила со проширување на таа делница и - следстевено - кревање на ограничувањето е доволно мала да нема економско оправдување.

Разликата во времето Тетово-Гостивар со 80 и 100 км/ч е околу 90 секунди, и тоа во идеални услови. Таму стварно нема никаква поента да брзаш - ризикуваш казна (или полошо) за занемарлива добивка во време. Кој не верува нека измери со штоперица.

Ајдееее, од кога во државава некој почна да ги цени парите ? :) Тука пари се фрлаат за глупости, а за автопат кога се спомна- сите се дигнаа дека нема пари. Ама нека, нема потреба нели. Ретардиран менталитет, држава и народ. Затоа никогаш нема да мрднеме ни до дното барем. Повеќе не е ни можно.  ;D :D :)

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1179
Во глобала не е само времето и брзината и безбедноста е..не дај боже гума да ти се дупне ноќно време на Гостивар->Тетово, да ти се примоча...катастрофа, петљите, приклучоците не осветлени....абе не дај боже...:(

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29894
    • CARclub.mk

Едит:

Чисто за да истакнам некои работи..

„There's evidence that slowing down and changing lanes is actually more dangerous than speeding.“

„Research has shown that the strongest predictor of an accident is the variance of the average speed of traffic.“

„A car going 5 mph slower than the surrounding traffic has a greater chance of causing an accident than one going 5 mph faster.“
« Последно менување: 26 Август 2016, 18:25:24 pm zeroSignal »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55063
  • Махер
Можеле малку подетално да образложат со неколку статии кои прикажуваат колку е побезбедно кога има најстроги закони за лева лента. Како ова што ми е во потпис видео. Не дека ќе сфати просечниот прост човек, ама ете можда има и некој неинформиран (неопределен) како овој на видеово па ќе сфати тој.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29894
    • CARclub.mk
Има линкови до соодветниот research во статијата за видеото на Вокс: http://www.vox.com/2014/6/16/5804590/why-you-shouldnt-drive-slowly-in-the-left-lane

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55063
  • Махер
Подобро е со статијата.

Еве го првиот и најважен текст: http://www.nature.com/articles/srep01001

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Многу сте ми амбигуозни со постовиве, имам ја едно поконкретно сличе:


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29894
    • CARclub.mk
Не бе Филип, само дискутираме за малку научно истражување и статистика. Ти сакаше научни истражувања и статистика, нели? Или само кога се поклопуваат со твоите ставови?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20157
Џабе лични ставови кога убави си пишува во закон дека лева лента е за претекнување на автопат.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44049
  • Il Moderatore
Не е муабетот само тамо кај што дефинира законот. Битно е да знаеш да се понашаш секаде каде сообраќајот се одвива воповеќе од една лента во ист правец.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.