Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3178396 пати)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
До сега требало да го одмаздиш...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Воф чуждината, жолто светло трае подолго од 2 секунди (можда 3). Има зошто.

Според порталиве наши, зеленото светло за пешаци се запалило. Времето кога требало да почне да кочи автобусот одамна заминало.
Помеѓу црвено светло за автомобили и зелено за пешаци има исто толкав дилеј колку што трае жолтото светло. Практично, автобусот си бркал црвено.

Јас не велам дека не е крив шоферот (иако рекла казала муабети од портали често пати се невистинити, па стануваат урбани митови и се демонизираат возачите), само сакам да укажам дека доволно долго жолто светло има две позитивни работи: Првата е, покасно се пали зелено за останатите учесници (повеќе време да се расчисти раскрсницата и од вакви будали), а второто е повеќе време да се спремат оние на кои им се угаснало зелено светло да застанат на црвено (помалку rearending).

http://www.wtsp.com/story/news/investigations/2014/03/13/2053572/

http://saferstreetsla.org/679/case-studies-longer-yellow-light-times-improve-safety/

http://saferstreetsla.org/signal-timing/

http://www.thenewspaper.com/news/40/4064.asp

И ред други примери... Подолгото жолто светло (и подолгото време на меѓусебна промена, кога сите светла се црвени), намалуваат несреќи!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Проблемот кај нас е дека сите мислат дека можат да пројдат само што се запалило црвено. Жолтото да трае и 20 секунди, ќе пројдат 5 коли на жолто и мора барем еден на тазе црвено, таква ни е културата на возење :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Проблемот кај нас е дека сите мислат дека можат да пројдат само што се запалило црвено. Жолтото да трае и 20 секунди, ќе пројдат 5 коли на жолто и мора барем еден на тазе црвено, таква ни е културата на возење :)

Тоа е тој момент во кој адреналин те удира во глава, и си мислиш дека си го заебал системот и си поминал неказнето. Stickin' it to the Man!  :D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Не не, мислам да намалат ограничување на макс.брзини низ град на 40км/ч, ќе се опраат работите. Проста народ еј.

Во Прага е брзината во град ограничена на 50 км/ч, но никој не вози повеќе од 40 освен само не неколку места во цел град што може да се избројат на прсти. Чудна работа а? Мора да се ретардирани.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Не се ретардирани, имаат спидинг и трафик лајт камери и им стига дома „месечен извештај“ од мвр. Се` дур тоа не се воведе кај нас, џабе и 25км/ч да стаат ограничувања.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
А што велиш за град 4 пати поголем од Скопје а со 4 пати помалку возила?
Абе ти викам, 100% мора да се ретардирании.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6190
  • 69
Гарант с(М)е џонтра!
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Џонтра што имаш во прага 6? :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Од кај ти текна прашањево? Што мислиш што би можел да имам? Повеќе од една ствар ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
А што велиш за град 4 пати поголем од Скопје а со 4 пати помалку возила?
Велам средена инфраструктура.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7437
Не не, мислам да намалат ограничување на макс.брзини низ град на 40км/ч, ќе се опраат работите. Проста народ еј.

Во Прага е брзината во град ограничена на 50 км/ч, но никој не вози повеќе од 40 освен само не неколку места во цел град што може да се избројат на прсти. Чудна работа а? Мора да се ретардирани.

Сакам да кажам дека кај нас решението на сообраќајните проблеми не е намалувањето на максимална дозволена брзина. :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Тоа е идејата Спенсер, нека биде 50, не ми пречи мене тоа. Ама проблемот кај нас е ЕсДеЕс бара глупости (намалување на 50км/ч, наместо инфраструктурни решавања на безбедносните ризици), а утре на телевизија ќе излезат ВеМеРо и ќе кажат „Ете, ние се` направивме“. И qр, ништо не сме направиле! Сообраќајот катрастрофа, пошто инфраструктурно ништо не сме направиле, а џандарите ќе си берат со радарите.

BTW, Миле  total number of motor vehicles registered on the Prague territory за  2013?: 855057. Тешко дека има 4 пати помалку од кај нас возила. Извор: http://www.tsk-praha.cz/static/udi-rocenka-2013-en.pdf

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Туку врзување на различните делови од градот со магистрали како Партизанска, Гологанов, Илинденска, Јане Сандански, Првомајска. Како и огромен број на надвожњаци и подвожњаци, а каде што нема услови за нив турбо кружни текови. И секако мостови за автомобили.

Ова е комплексен проблем кој е кочен од огромната цена. И секако имотно правните односи на граѓаните кои сакаат да го злоупотребат развојот на градот за нивни лични цели. Како што го зборувавме моментот со кривиот мост во Скопје или теснецот на Водњанска и слични циркуз моменти на нашите „граѓани“.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Нели коце ќе правеше подземна сообраќајница? Ја почнува 5 години па никако ни да почне, лоповиииии.