Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3183143 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6676
има друга работа зошто не е добро да се вози на автопат 80км/ч ( како во Албанија); едно е глупо да му плаќаш патарина кога може 80км/ч да возиш на регионален пат, а друго поважно е што се загрозуваш бидејќи  ќе те претекнуваат не само комбиња туку и камиони, а 70% од дешавките на отворен пат се во врска со претекнување ... по мене неприфатливо е на автопат да се вози 80 ( освен ако има некоја вонредна потреба)
;)
24. Сообраќај на автопат и на пат резервиран за сообраќај на моторни
возила
 
                                            Член 134
(1) По автопат и на пат резервиран за сообраќај на моторни возила, не
смеат да се движат пешаци, велосипеди, работни машини, мотокултиватори,
трактори, запрежни возила и добиток, ниту возила кои според одредбите на
овој закон не се сметаат за моторни возила.
(2) На автопат и на пат резервиран за сообраќај на моторни возила, не
смеат да се движат ниту моторни возила, кои според своите конструкциски
својства не можат да се движат со брзина од најмалку 60 километри на час.

(3) Одредбата од ставот (2) на овој член, не се однесува на возилата на
Армијата на Република Македонија, Полицијата, како и возила на правното
лице надлежно за одржување на патишта, кога давааt посебни светлосни
знаци (жолто трепкачко светло).
(4) ) Глоба во износ од 35 евра во денарска противвредност во мандатна
постапка ќе му се изрече, односно ќе му се регистрираат 20 негативни бода
согласно со одредбите на овој закон, на возачот кој постапува спротивно на
одредбите од ставовите (1) и (2) на овој член.
 (5) Глоба во износ од 35 евра во денарска противвредност во мандатна
постапка ќе му се изрече на пешакот кој постапува спротивно на одредбата од
ставот (1) на овој член.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
70% од дешавките на отворен пат се во врска со претекнување ...

ако на те-го сите возат 80 тогаш нема претекнувања

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20145
75% од статистиките на интернет се измислени.

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Сепак не е легална куката.
Постои закон и тој ќе си го окрка за куката, Кука мора да има само ако влече приклучно возило. Во секоја друга прилика, куката треба да биде демонтирана. Затоа постојат еуро куки. Ама тоа нема да му ја опраи штетата на овој од позади што опнал нити ќе му помогне на било кој начин, пошто он си е крив за опнуењето.

Така е, а евро кука се вади бидејќи ќе ти ја украдат. Работата е дека има луѓе со стар тип куки, на технички имаат пријатели, исто како има луѓе и со неатестиран плин што возат. А мислам дека со новите ЕУ закони ќе има одговорност во сообраќајките и за тие што возат со (стари) куки а и тие што ставаат напред неатестирани железа. Имено  мислам дека ќе има и тужби од компаниите, на пример те удрил од позади во кука некој со кола од 50,000 евра што има нежен браник ко хартија и го сјебал ладњакот и други чуда а има фул каско... Б.Т.В., едеб  другар во 80-тите му се закануваа од ЗОИЛ дека тој треба да ја надокнади разликата мегу ретровизорот на некој си цитроен ( што го закачил) и максималната цена за ретровизор  што ЗОИЛ ја имал по норматив !! ...на крај ништо од заканите, но тоа беше само мала работа а он си беше 100% исправен технички...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
и уште нешто... не се сеќавам кога последен пат во комбето сум возел по ограничување... ако возам така, нема да стигнам на се што е договорено за тој ден...

си пробал?

на такво глупо прашање не заслужуваш одговор.. поготово откако ти го прочитав постот со 75-те секунди разлика на 30-тина километри... јас да си филозоф и по вокација и по душа, ама очигледно си слаб математичар...

затоа што... во град ако возам по брзо, не се само поминатите километри туку и бројот на застанати пати на семафор... за да пројдеш 100+ километри низ град, имаш барем 60 пати застанувања на семафор.. на секој ако треба по двапати да чекаш тоа се дополнително просечни 1,5 минута по секое чекање, односно дискутираме за 1,5 саат разлика.... значи 1,5 саат поминати во чекање на семафор... плус тука ке го додадам и побрзото возење кое надокнадува и дополнителни половина саат до 1 цел... значи.. 2 до 2,5 саати помалку.. и наместо 14 саати активно и крвничко работење, би биле 16 до 16,5 саати...

и кој ти е сега ѓаол пак со мене да се мериш? не ти беше доста од претходните “мерења“?

70% од дешавките на отворен пат се во врска со претекнување ...

ако на те-го сите возат 80 тогаш нема претекнувања

истото важи и за 120... и за 150...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Mercury

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 799
  • Т(д)ркач

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6676
^^
Се нервирале што требало да возат 60 на место каде што нема жив човек и ке изгубеле 2 минути во целокупното време од точка А до точка Б.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Сигурно од 70-80 се истумбале, уживај.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6676
Од нервозата за малото ограничување се имаат истумбано гарант.

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508

Ги поканувам сите кои мислат дека со возење по знаци многу ќе им се оддолжи патувањето да не зборат на памет туку да пробаат. Ќе се изненадите колку незначителна е разликата. На најдолгите можни дистанци во мк, разликата ќе се мери во неколку десетици минути, не повеќе.

ok pozz

Се пронајдов па сакам да одговорам, како еден од многуте што врват по 100тина километри днвено.
не оспорувам за тоа што велиш, но има уште една цака во тоа.

Како што веќе кажа Онак, разликата од 75 секунди на 30 км е незначителна, меѓу 80 и 100. Самиот сообрајќај ќе те укопа и пак си заостанал. Еден камион пред тебе и веднаш паѓаш на 60 и чекаш во колона да почне испрекината.

Али не возат сите со 20км/ч разлика.

Најчесто кога патувам возам 80-90-100 како најдобар сооднос на брзина,потрошња, релаксираност. Во зависност од потребите (пат и доцнење) сум возел и 160 на релација ПП-БТ, толку одеше... разликата е енормна и не се објаснува со зборови. Тука е таа разлика во кратење на време на која што добиваш без компромис. Едноставно,а?
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16737
  • Keep it 100
Од нервозата за малото ограничување се имаат истумбано гарант.


Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6676

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14391
  • Пудингот на шоферството
Nekade po portalite procitav deka bmw to ke vrtelo levo ili desno seedno I nekoj drug ubavo zaletan go sobral.Kolku e tocno neznam.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55053
  • Махер
70% од дешавките на отворен пат се во врска со претекнување ...

ако на те-го сите возат 80 тогаш нема претекнувања
Но среќа не возат 80, туку 110 сите на тој патен правец.

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643

Ги поканувам сите кои мислат дека со возење по знаци многу ќе им се оддолжи патувањето да не зборат на памет туку да пробаат. Ќе се изненадите колку незначителна е разликата. На најдолгите можни дистанци во мк, разликата ќе се мери во неколку десетици минути, не повеќе.

ok pozz

Се пронајдов па сакам да одговорам, како еден од многуте што врват по 100тина километри днвено.
не оспорувам за тоа што велиш, но има уште една цака во тоа.

Како што веќе кажа Онак, разликата од 75 секунди на 30 км е незначителна, меѓу 80 и 100. Самиот сообрајќај ќе те укопа и пак си заостанал. Еден камион пред тебе и веднаш паѓаш на 60 и чекаш во колона да почне испрекината.

Али не возат сите со 20км/ч разлика.

Најчесто кога патувам возам 80-90-100 како најдобар сооднос на брзина,потрошња, релаксираност. Во зависност од потребите (пат и доцнење) сум возел и 160 на релација ПП-БТ, толку одеше... разликата е енормна и не се објаснува со зборови. Тука е таа разлика во кратење на време на која што добиваш без компромис. Едноставно,а?

јас и друго нешто размислувам, колку воопшто има корист од новите патишта со многу петљи  а не е решена патарината како треба, т.е. наместо да се плаќа на почеток и на крај а споредните кога влегуваат на главниот пат, се кочат сите возила на секое место каде има влез на автопат. Се сеќавам на времето, 1966 со чичкоми од Пула до Скопје со москвич 408 сигнавме за 17 сата ама влеговме во центар на Белград кај тетками  на кафе... а не фати и колона после Белград една дигалка. Мислам дека сега многу се губи по разни кружења, па за кратка релација ако е добар стариот пат исто ќе стигнеш а нема да плаќаш. Пред 4-5  години во Хрватска новинари паралелно со 2 коли  направија тест од Загреб до Сплит. Овие што одеа по ФРЕЕ стар пат стигнаа 30мин подоцна, ама колку што кошта патарината си јадеа господски во кафанче во шума... Е сега во однос на безбедност и на стар пат, на помали брзини може да има дешавки, ама таму на автострадата е ептен лошо кога ќе дојдат странци, имам возено 2001, кога се пушти Ријека Загреб; додека бевме на море 10 дена на новата тазе делница се случија 3 сообраќајки со смртни последици...