Автор Тема: Corvette C7  (Прочитано 110896 пати)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16763
  • Keep it 100
Одг: Corvette C7
« Одговори #195 на: 18 Март 2013, 23:29:50 pm »

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Corvette C7
« Одговори #196 на: 18 Март 2013, 23:47:18 pm »
AlfaVette. ;D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: Corvette C7
« Одговори #197 на: 19 Март 2013, 10:19:43 am »
Simo..Koj del od nula do STODVAESET i nula do DVESTAOSUMDESET ne ti e jasen?

Mojata ide od nula do 160 vo 4ta ..ne vredi da spomne.

btw..za nova lamela po nabavna cena obrati mi se po pp. ;D ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55150
  • Махер
Одг: Corvette C7
« Одговори #198 на: 19 Март 2013, 10:23:33 am »
Симо јас лично со моето VW Polo имам возено од Бутел до кај мене дома со стие кривини и семафори во 5та. И безгрижно стигнав. Чисто како тест ми беше...













5та.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44575
  • Il Moderatore
Одг: Corvette C7
« Одговори #199 на: 19 Март 2013, 12:22:23 pm »

...se dodeka ne go upalis motorot...i najnormalno si trgnes vo 4 ta.


Што е предоста на тоа што ќе тргнеш во 4-та?


@Stratro, Kako што може да приметиш, тргнувам со околу 1500 rpm без претерано  јавање на ламелата и никакво горење. Само осет на педалот за куплунг и гас. Сепак фала за понудата, нешто потисната ми е малку тврда, тешко тргнувам у 5-та, може ќе ми треба попуст.

Секако, расположен сум секому да му демонстрирам како е од 0 до 180 во 4тра во секое време, Е сеа 180 со оваа кола, со друга можеби и повеќе.
Секако, јас покажав дека не е нешто посебно да се тргне во во 4-та. Иако е тотално бесмислено тоа да го правиш со *БИЛО КОЈА* кола, а не со корвета.




Motor od Korveta koj moze da trgne od mesto vo 4 ta  staven vo sasija na (primer) Catheram ke bide pobrz od motor na Ferari
(koj ne moze da trgne ni vo vtora) staven vo istata sasija ...biejki ima poveke ...(you guessed it)..Torque.

Class  dismissed. ;D

Моторот од мојата Алфа која тргнува од 4-та, ставен на цигански точак-трицикл, има да биде побрз од било која стандарндна корвета - на правец, бидејќи има повеќе торк од еден циган. Makes sense...

Ако мојата тонипол алфа, со 100-тина n/m и 3-40-тина кс тргнува во 4-та без мака, тоа го може секое ауто. Али кај корвета веројатно у технички спецификации си пишува „you can safely drive off in 4-th gear". Факт кој е исто така битен како во упатството на Nissan Leaf што пишува „ова е најбрзата кола во рикверц“.

@Deni, и јас сум возел во 5-та. Понекогаш и во 6-та. :D

Тргнување во 4-та makes no sense, и не е никаков параметар кој покажува било каков квалитет на возилото.
Како што реков, секоја кола која има повеќе од 400кс на тон, може да го изведе истото, ако тоа го дозволува шифтерот на брзини.

Class dismissed, додуша и школската година заврши со тргнуењето у 4-тата брзина :D


А, да.. забораив да кажам. На плин тргнав.... :D
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: Corvette C7
« Одговори #200 на: 19 Март 2013, 13:09:00 pm »
...da se trgne vo 4ta e edno, da se stigne do 280 vo istata brzina e nesto sosema drugo.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20834
Одг: Corvette C7
« Одговори #201 на: 19 Март 2013, 13:12:11 pm »
Тргање во 4та и возење до 280 е релевантно и битно ако и само ако ти се нефункционални првите 3 степени. И за к**чење дека може. Толку. Допирни точки со реален свет + имање поента во секојдневието = 0.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55150
  • Махер
Одг: Corvette C7
« Одговори #202 на: 19 Март 2013, 13:15:59 pm »
А лагано возење? На пример јас во 3та возам по сите брда и долини со едната кола, а со другата треба да мењам 2ра 3та цело време (фиеста). Со ова возило на пример, може да си го извозам од пред куќа, до стан во Охрид сосе паркирања во 4та... Таман работа да мењам на брдо.

Не го гледајте како тргање во 4та толку, туку како можност да се забрза 10-20кмч во 4та на угорница. Или да се забрза 160-200 во 4та на угорница. Сето тоа во една брзина, без замарање. Тоа е таа мерачка лежерност која МОЖЕ да ја понуди колата ако има потреба. Секако МОЖЕ, ама ако возачот несака немора. Сепак опцијата останува.

Тоа јас би го ставил во опрема. „Систем за лагано возење.“

П.С. Скоро сите предности на аутоматик - With none of the drawbacks! :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: Corvette C7
« Одговори #203 на: 19 Март 2013, 13:28:47 pm »
Ne znam kako poinaku da objasnam osven so videovo..pa koj sfati sfati.


No, your Ferrari can`t do this.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Corvette C7
« Одговори #204 на: 19 Март 2013, 13:33:15 pm »
Поентата дека секоја кола од класата на корвета го може тоа истото.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44575
  • Il Moderatore
Одг: Corvette C7
« Одговори #205 на: 19 Март 2013, 13:49:47 pm »
Пошто Стратро упорно сака да го трља ферари, еве бујрум - плачете. И ферари може И СЕКОЈА КОЛА МОЖЕ! Аман! Симнете се малце на земја од тоа масл каровите. Не 4-та, не 5-та. 6-та! Затоа што е Ферари!

Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: Corvette C7
« Одговори #206 на: 19 Март 2013, 13:50:07 pm »
Zadremav dodeka da ubrza Ferarivo.


vs

1991 L98 C4 Corvette Speeding in 5th Gear!

20 godini razlika.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Corvette C7
« Одговори #207 на: 19 Март 2013, 13:52:14 pm »
Ама што ако? Когаќе го употеби тоа против било кого. Трагичен е муабетов. Сега и битно стана со колку секунди забрзува кога стартува во 7ма. Не знам зашто мора да ги сведете муабетите на вакви глупости.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: Corvette C7
« Одговори #208 на: 19 Март 2013, 13:54:22 pm »
Nikoj ne cul za elasticnost na motor izgleda.
Da vi pomonam: toa e nesto sto Corvette go ima vo izobilstvo, a Ferari vo tragovi...

Presudna rabota za sekojdnevno uzivanje vo vozenje spored mene.

« Последно менување: 19 Март 2013, 14:18:01 pm Stratro »

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44575
  • Il Moderatore
Одг: Corvette C7
« Одговори #209 на: 19 Март 2013, 13:56:46 pm »
Nikoj ne cul za elasticnost na motor izgleda.
Da vi pomonam: toa e nesto sto Corvette go ima vo izobilstvo, a Ferari vo tragovi.

Presudna rabota za sekojdnevno uzivanje vo vozenje sopred mene.

Пошто Стратро упорно сака да го трља ферари, еве бујрум - плачете. И ферари може И СЕКОЈА КОЛА МОЖЕ! Аман! Симнете се малце на земја од тоа масл каровите. Не 4-та, не 5-та. 6-та! Затоа што е Ферари!


^

sixth gear in a 1998 Ferrari 550 Maranello
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.