Автор Тема: Corvette C7  (Прочитано 107806 пати)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Corvette C7
« Одговори #165 на: 16 Март 2013, 10:43:22 am »
Па идат натаму ... се повеќе заличуваат на ферари.
Го нема тоа америчкото ни во корветава ни во вајперот нов.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Corvette C7
« Одговори #166 на: 16 Март 2013, 10:46:04 am »
Америчкото во Корвета секогаш било во новчаникот и под хауба.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Corvette C7
« Одговори #167 на: 16 Март 2013, 10:48:13 am »
Се гледало и од надвор. :)
Сега не се гледа. Барем јас не го гледам.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Corvette C7
« Одговори #168 на: 16 Март 2013, 12:11:13 pm »
Па идат натаму ... се повеќе заличуваат на ферари.
Го нема тоа америчкото ни во корветава ни во вајперот нов.

...se dodeka ne go upalis motorot...i najnormalno si trgnes vo 4 ta.
Za Vajperot ne se slagam..a C7 uste ja varam.



Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Corvette C7
« Одговори #169 на: 16 Март 2013, 12:15:12 pm »
Што е предоста на тоа што ќе тргнеш во 4-та?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Corvette C7
« Одговори #170 на: 16 Март 2013, 12:23:11 pm »
Што е предоста на тоа што ќе тргнеш во 4-та?



Dieselheads should understand.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Corvette C7
« Одговори #171 на: 16 Март 2013, 12:39:06 pm »
ако 220 оди на 2000 вртежи, тогаш максимална му е 660 на саат со 6000 вртежи! WOW! :D

Значи, уште еднаш, што беше поентата на тоа што е возможно да тргне во 4-та брзина со спортски автомобил?!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Corvette C7
« Одговори #172 на: 16 Март 2013, 12:41:10 pm »
Колку што има поента и аутоматик мењач кај истите.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Corvette C7
« Одговори #173 на: 16 Март 2013, 13:12:26 pm »
Симо, кога веќе неможеш да ги стигнеш конкурентите по перформанси, мора некоја глупост без поента да направиш како "тргнување во 5-та".

Инаку можам и јас да сликнам 180 со 800 вртежи/мин. Ќе си забрзам до 180 и ќе ставам во лер. ;D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Corvette C7
« Одговори #174 на: 16 Март 2013, 13:19:29 pm »

Значи, уште еднаш, што беше поентата на тоа што е возможно да тргне во 4-та брзина со спортски автомобил?!


Симо, кога веќе неможеш да ги стигнеш конкурентите по перформанси, мора некоја глупост без поента да направиш како "тргнување во 5-та".





How Torque Affects Performance

How many times have you heard someone say, that car has such-and-such horsepower, and wondered what that actually means? One has to wonder what kind of horse is used as a benchmark and what that means when you step on the gas pedal. Although they are just about the only means for measuring engine power, horsepower and torque as they are currently measured, are actually very poor standards for comparing vehicles and their potential performance.

Horsepower is derived from a complex formula, but basically it is an amount of work over time. As it relates to cars, horsepower is most relevant to top end speed, not necessarily acceleration.

If you are using only one figure to compare vehicles, look at the torque rating, as it is the twisting force an engine can produce, and essentially how powerful the engine is.

Examine horsepower and torque ratings on high end sports cars, and you will find that they are also matched by impressive torque ratings. Extremely heavy duty vehicles that require a lot of power and not necessarily high top speeds, such as pickups designed for towing (especially those with diesel engines), tend to have torque figures that dwarf their horsepower rating. Muscle cars and diesel engines, which are known for brute power, tend to have similar horsepower and torque ratings, with many of the most powerful models producing around 300 horsepower and 500 pounds of torque.

Ili..(bez da navlagame vo power to weight ratio).

Torque is more important. Torque is the amount of twisting force that the motor can produce. The more torque you have, the more power you get to the ground.

Horsepower is a unit of measurement for how much work can be done compared to the output of a horse. So the more horsepower you have, the more work can be done on the same task for the same amount of time allowed.

Take a 600hp sports car and try to pull a semi trailer with it. Not gonna work too well. The car has a low torque output. Take a 400hp semi truck and pull the same trailer. The semi has 4-5 times the torque output, so it can pull the trailer.
Now take those two motors, and lets mount them to the lightest frame and axles that will hold the weight, and make each combination weigh the same. Now race your MadMax contraptions...and guess what happens?

Ili...

Motor od Korveta koj moze da trgne od mesto vo 4 ta  staven vo sasija na (primer) Catheram ke bide pobrz od motor na Ferari
(koj ne moze da trgne ni vo vtora) staven vo istata sasija ...biejki ima poveke ...(you guessed it)..Torque.

Class  dismissed. ;D
« Последно менување: 16 Март 2013, 13:29:31 pm Stratro »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Corvette C7
« Одговори #175 на: 16 Март 2013, 13:50:28 pm »
Воопшто не спорам дека c7 e одлично ауто, со прекрасни перформанси. Единствено не ја разбирам поентата на тргнување во брзина различна од 1ва (па макар и втора) на било кое ауто, а поготово на спортско. Никако не гледам дека тоа е некоја предност во било кој сегмент. Тоа ти е ко` да кажеш nisan leaf е најбрза кола во рикверц (и стварно е). Мислам алооо вац д поинт?!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Corvette C7
« Одговори #176 на: 16 Март 2013, 14:20:51 pm »
Сликовито објаснето:



Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Corvette C7
« Одговори #177 на: 16 Март 2013, 16:24:31 pm »
Воопшто не спорам дека c7 e одлично ауто, со прекрасни перформанси. Единствено не ја разбирам поентата на тргнување во брзина различна од 1ва (па макар и втора) на било кое ауто, а поготово на спортско. Никако не гледам дека тоа е некоја предност во било кој сегмент. Тоа ти е ко` да кажеш nisan leaf е најбрза кола во рикверц (и стварно е). Мислам алооо вац д поинт?!

toa ne e isto kako koga nisan leaf bi bil najbz vo rikverc. Corvette odi 100kmh vo prva 160km vo vtora. So Corvette mozes da trgnes vo 4ta, zatoa sto mozes. Ako go probas istoto so drugite supersportisti, ke ti izgori lamela. So Corvette ke trgnis vo cetvrta i ke postignis brzina do 280kmh, zatoa sto mozes, a drugite ne mozat. Zatoa sto imas 400nm na 1000rpm, a drugite nemaat. Toa e pokazuvanje na muskuli, zatoa sto gi imas, a nekoj gi nema.

Denes najslabiot dizel moze da trgne vo treta, ama ne i sekoj benzinec...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Corvette C7
« Одговори #178 на: 16 Март 2013, 17:23:50 pm »
Значи, уште еднаш, што беше поентата на тоа што е возможно да тргне во 4-та брзина со спортски автомобил?!

Да намали потрошња ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Corvette C7
« Одговори #179 на: 16 Март 2013, 17:30:31 pm »
Корветата нудеше 170кс при 2000 вртежи. Аналогно на тие бројки, тоа беше колата која ја посакував. Ако некое возило понуди повеќе, и и ма ист или подобар изглед и иста или пониска цена... :) Ќе ја замени Корветата.