...se dodeka ne go upalis motorot...i najnormalno si trgnes vo 4 ta.
Што е предоста на тоа што ќе тргнеш во 4-та?
@Stratro, Kako што може да приметиш, тргнувам со околу 1500 rpm без претерано јавање на ламелата и никакво горење. Само осет на педалот за куплунг и гас. Сепак фала за понудата, нешто потисната ми е малку тврда, тешко тргнувам у 5-та, може ќе ми треба попуст.
Секако, расположен сум секому да му демонстрирам како е од 0 до 180 во 4тра во секое време, Е сеа 180 со оваа кола, со друга можеби и повеќе.
Секако,
јас покажав дека не е нешто посебно да се тргне во во 4-та. Иако е тотално бесмислено тоа да го правиш со *БИЛО КОЈА* кола, а не со корвета.
Motor od Korveta koj moze da trgne od mesto vo 4 ta staven vo sasija na (primer) Catheram ke bide pobrz od motor na Ferari
(koj ne moze da trgne ni vo vtora) staven vo istata sasija ...biejki ima poveke ...(you guessed it)..Torque.
Class dismissed. 
Моторот од мојата Алфа која тргнува од 4-та, ставен на цигански точак-трицикл, има да биде побрз од било која стандарндна корвета - на правец, бидејќи има повеќе торк од еден циган. Makes sense...
Ако мојата тонипол алфа, со 100-тина n/m и 3-40-тина кс тргнува во 4-та без мака,
тоа го може секое ауто. Али кај корвета веројатно у технички спецификации си пишува „you can safely drive off in 4-th gear". Факт кој е исто така битен како во упатството на Nissan Leaf што пишува „ова е најбрзата кола во рикверц“.
@Deni, и јас сум возел во 5-та. Понекогаш и во 6-та.

Тргнување во 4-та makes no sense, и не е никаков параметар кој покажува било каков квалитет на возилото.
Како што реков, секоја кола која има повеќе од 400кс на тон, може да го изведе истото, ако тоа го дозволува шифтерот на брзини.
Class dismissed, додуша и школската година заврши со тргнуењето у 4-тата брзина
А, да.. забораив да кажам. На плин тргнав....
