Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2556681 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #11370 на: 15 Декември 2016, 19:00:58 pm »
Ептен е грдо у секо јслучај

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #11371 на: 15 Декември 2016, 20:46:02 pm »
Некако... ми се допаѓа храброста... :) Дефинитивно е нешто посебно и единствено. Терај го во Фејк тјунинг тема!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #11372 на: 15 Декември 2016, 23:49:41 pm »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #11373 на: 16 Декември 2016, 13:25:04 pm »
^ ^  
Ц- класа купе со zoom 125%.
 Ес класа купе со зум 75%.

Ауди ова го прави скоро една деценија...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #11374 на: 16 Декември 2016, 14:41:47 pm »
Eве зашто тупам за цената на СЕКОЈ нов модел кој ќе излезе...меѓу останатото.


We take a quick look at our two biggest issues with modern cars and how it effects the average consumer as well as automotive enthusiasts. While some buyers may eat up the marketing, PR and spec sheets, as time passes the glitz fades into a costly pool of obsolete equipment and repairs.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #11375 на: 16 Декември 2016, 14:59:10 pm »
Прекрасно објаснето. Иако е многу површно, може да се оди каде-каде подлабоко. Од истите тие причини никогаш не ми беше јасно доплаќањето за 5 или 8 инчи дисплеј. За апликации и слично. Нешто што експресно брзо застарува. Нешто што никако не смее да се поистоветува со релативно „траен“ продукт како кола. Како сега кога ги гледаш конзолите на Е класа мечка од 2000та. Колата работи перфектно, само конзолата е очај. Зошто? Затоа што се труделе непотребно да напикаат некои дисплеи, телефони, глупости. Затоа и неможам да си замислам да купам половна Ес класа, иако се многу ефтини на пример. Затоа толку почитувам Суперб и Пасат ЦЦ, зошто добиваш многу повеќе од Голф, по цената и трошоците на Голф.

Колата треба да е трајна, а не површна и минлива. Седишта убави, волан убав. Економичен мотор. Автоматски електрични прозори. ЦЕнтрална брава со даљинско. Темпомат. Алуминиумски тркала. Многу изолација во кабината. Простор и комоција. Добри проектори во халогенски фарови. Радио со УСБ. Сензори за паркирање. Толку е потребата, овој дел од колата треба да е перфектно-перфектен за понатаму да додаваш сваштарии. Ова „Е“ колата. Другото се аксесорајз ко што носат девојчињата. Фино ете, но комплетно неважно.

Исто со дизните за директно убризгавање. Моторите рипнаа во цена екстремно, со никаков бенефит. Со намалена потрошувачка од 1.3%, а за возврат имаме 5 пати поскапи дизни. Корбонизација на комора, неможност за алтернативни горива, поскапа изработка, поголема расипливост.

Исто со турбовците. Заштедивме од 1.8 мотор (?! каква заштеда е тоа воопшто 2% во потрошња, а 200% во изработка и издржливост и сервис !?) кој оди на најеколошки горива, да ставиме 1.0 турбо мотор кој е 5 пати поскап, 5 пати покомплициран, 50 пати порасиплив, за да мораме да го возиме на поскапо гориво, и понееколошко. Тоа се вика технолошко уназадување, а не напредување.

Прогрес има во гумите. Пеки. Изглед на ентериери, пластики. Пеки. Ергономија, пеки. Се тоа е убаво функционално, издржливо, трајно или ефтино и лесно заменливо.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #11376 на: 16 Декември 2016, 15:35:33 pm »
Сет ламела со варијабилен замаец за 2006 Астра 1.9 дизел  - 39.000 денари.
Сет ламела со фиксен замаец за мојата Калибра - 12.000 денари и уште не е сменета откако е купена.

Та преку таквото од "придобивките" на варијабилен замаец.


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #11377 на: 16 Декември 2016, 16:14:44 pm »
 Во времето на calibrata не ни имаше dmf. Инаку се знае зошто се користи dmf, не е заради трајност ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #11378 на: 16 Декември 2016, 16:19:55 pm »
Се знае, да. Од бес. Од што не се знае за „доста“ се користи. Исто како и директно вбризгување, 9 инчен дисплеј, дигитални инструменти, предаунсајзд мотори и слично. Нешто кое нема апсолутно никаква цел освен да ја покачи цената на производство и сервис на одреден продукт. Ете затоа се користат. Од бес. Од лакомост. Од мрзливост. Од поганост. Е затоа.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #11379 на: 16 Декември 2016, 16:21:15 pm »
Сет ламела со варијабилен замаец за 2006 Астра 1.9 дизел  - 39.000 денари.
Сет ламела со фиксен замаец за мојата Калибра - 12.000 денари и уште не е сменета откако е купена.

Та преку таквото од "придобивките" на варијабилен замаец.


Сетот за астрата ти е заедно со ДМФ кој што не мора да се менува ако не е разлокан Инаку ламела, потисна и друк-лагер, би требало да се приближни цени како и за квачило со СМФ.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #11380 на: 16 Декември 2016, 16:28:26 pm »
Се знае, да. Од бес. Од што не се знае за „доста“ се користи. Исто како и директно вбризгување, 9 инчен дисплеј, дигитални инструменти, предаунсајзд мотори и слично. Нешто кое нема апсолутно никаква цел освен да ја покачи цената на производство и сервис на одреден продукт. Ете затоа се користат. Од бес. Од лакомост. Од мрзливост. Од поганост. Е затоа.

Таблетот од 20 евра го поевтинува производството, бидејќи се намалува бројот на копчињата и кабли.
Даунсајзигот беше VW коњ за трка. Требаше малце здрав разум пред да се вложат толку пари во 0.8 литарски мотори. Другите само следеа.
Директното вбризгување кај дизел го има веќе 30 години не прави проблем... бензинчињава нешто заглавија со него..

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #11381 на: 16 Декември 2016, 17:03:58 pm »
Сет ламела со варијабилен замаец за 2006 Астра 1.9 дизел  - 39.000 денари.
Сет ламела со фиксен замаец за мојата Калибра - 12.000 денари и уште не е сменета откако е купена.

Та преку таквото од "придобивките" на варијабилен замаец.


Де бе што ламела ќе имаше астрата? Јас за мојава М5-ка толку ја платив со се монтажа.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #11382 на: 16 Декември 2016, 17:06:53 pm »
Од модерните „ламели“. Збеснатите по пари.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16755
  • Keep it 100
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #11383 на: 16 Декември 2016, 17:15:24 pm »
Сет ламела со фиксен замаец за мојата Калибра - 12.000 денари и уште не е сменета откако е купена.

А сигурен си дека ти е добра?

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2653
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #11384 на: 16 Декември 2016, 17:32:10 pm »
Затоа што важно е пост-продажните услуги да бидат високо профитабилни, затоа.
Зошто некој би ти продал кола за ти дома сам да смениш филтри и улје и да си ја возиш 20 и кусур години? Како јас мојата. Со 2 клуча, штафцигер и момент-клуч можам ремонт да ја направам. Ама не е тоа тоа. Колите сега ги прават за да мораш во официјален. А кога ќе дојдат скапите поправки после 10тина год. Мах. Тоа значи дека и дошол крајот, да си купиш нова. Инаку што ќе им прават на толку нови модели. Секоја година по 2-3 новини излегуваат секоја година. Клипчината со мерцедесите на Страто. Сите си личат еден на друг нели? Па нормално, неможе топла вода да измислат! Тоа е тоа, дизајнот е тој, апа сакаш нов да направиш. Епа мора да си личе на стариот и да додаваш триста глупости и непотребни гаџети внатре. И потоа некој тоа треба да го купи, а дали би го купил ако претходниот му е совршено и квалитетено ауто?