Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2567820 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #495 на: 06 Септември 2011, 22:53:00 pm »
Нема да смета да троши полкило помалце бензин.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #496 на: 06 Септември 2011, 22:56:41 pm »
Е арно де, Америте првпат ја претставија идејава со концептот Cadillac Sixteen, пред бог те пита колку години... Само што од концептот ништо не бидна.

А и мене ми е чудно малце, да тураш ваква технологија на 4-цилиндраш... И колку „неприметно“ ќе биде целото палење/гасење на цилиндрите. Арно ама, ај ќе видиме :)

Da ne baram, no konceptot e star bar 2 decenii, i se upotrebuva kaj poveke marki, megu drugoto i kaj 750i.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #497 на: 06 Септември 2011, 22:59:09 pm »
"1.4-литарскиот четирицилиндричен TSI бензинец Германците го опремиле со технологија за деактивација на непотребните цилиндари "..


Smeski. Ne mi e jasno, koi se tie nepotrebni cilindri na 1.4 motor??

Ovaa tehmologija (MDS mode) ja ima kaj Dodge Challnger/Charger koj ima 5.7 lit V8 HEMI automatic...;D

The legendary 5.7-liter HEMI V-8 engine adds a new cold-air induction system for 375 track-tearing horsepower (with standard Tremec six-speed manual transmission) and 372 horsepower (with optional five-speed Auto Stick transmission). Fuel Saver technology on the automatic transmission seamlessly transitions to high-fuel-economy four-cylinder mode when less power is needed and V-8 mode when more power is in demand. This optimizes fuel economy when full V-8 power is not required, without sacrificing vehicle performance or capability.

I posle amerite ne bile napredni.... ::)

Ti ne razbiras, W ke go izmisli odnovo za tie sto ne go znaat, ke smisli nekoe ime 'kurac-palac-TRONIC' i toa ti e vrv na tehnologijata.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #498 на: 06 Септември 2011, 23:18:58 pm »
Е арно де, Америте првпат ја претставија идејава со концептот Cadillac Sixteen, пред бог те пита колку години... Само што од концептот ништо не бидна.

А и мене ми е чудно малце, да тураш ваква технологија на 4-цилиндраш... И колку „неприметно“ ќе биде целото палење/гасење на цилиндрите. Арно ама, ај ќе видиме :)

Da ne baram, no konceptot e star bar 2 decenii, i se upotrebuva kaj poveke marki, megu drugoto i kaj 750i.

Тачно, коцептот е поприлично стар, и тоа веќе 3 децении :)

Првично бил имплементиран 1981 година, во едно (ахем) фантастично возило:


Неврмајнд шо колава е очај, сепак технологијата е за почит.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #499 на: 06 Септември 2011, 23:36:18 pm »
Според Википедија, иако први технологијата ја пробале во Кадилак, со V8-6-4 моторот, ради дефекти и откажувања, тие возила биле брзо повлечени. Во 82-ра година, први успешно ја донеле на пазар Mitsubishi, со нивниот 1.4-литарски 4 цилиндарец.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #500 на: 06 Септември 2011, 23:37:32 pm »
W nema da povleci nisto, za inaet ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #501 на: 07 Септември 2011, 00:44:36 am »
Нема да смета да троши полкило помалце бензин.

Deni, eden mal kvar na "tehnolgijata" i otidoa site zastedeni pari od toa polkilo benizin ...bar kaj 4 cinlindras.
Abe keep it simple, za pomalce da boli glava.
« Последно менување: 07 Септември 2011, 00:47:26 am Stratro »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #502 на: 07 Септември 2011, 08:28:05 am »
Рено 4, се бара реинкарнација на легендата







Рено започна наптревар Renault 4 ever, каде млади дизајнери треба да ги доставаат своите визии за наследникот на легендарнта Четворка


http://autoklub.jutarnji.hr/renault-4-ever-/970494/

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #503 на: 07 Септември 2011, 10:11:51 am »
Aуууууу.....нека не ми скориваат јадови...!

Reno 4 GTL, беше првата кола што сум си ја купил со лично мои заработени пари. ;D




Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #504 на: 07 Септември 2011, 11:36:46 am »
Рено 4, се бара реинкарнација на легендата


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..) (Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Рено започна наптревар Renault 4 ever, каде млади дизајнери треба да ги доставаат своите визии за наследникот на легендарнта Четворка


http://autoklub.jutarnji.hr/renault-4-ever-/970494/

Ни ништо не личи, по грдо е и од грдото пајче :))))))

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #505 на: 07 Септември 2011, 11:38:20 am »
Па не личеше на ништо ни старото, то ест пардон, личеше на превртена када, па стана легендарно возило!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #506 на: 07 Септември 2011, 11:45:25 am »
Кадава е сега покомфорна и помускулеста, мене ми се бендисува, не е многу избегана од легендата а верувам и со помускулести мотрочиња ќе биде.И сигурно е променет шалтерот, нема да има вежбање карате..

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #507 на: 07 Септември 2011, 11:48:14 am »
Кадава е сега покомфорна и помускулеста, мене ми се бендисува, не е многу избегана од легендата а верувам и со помускулести мотрочиња ќе биде.И сигурно е променет шалтерот, нема да има вежбање карате..

Шалтерот беше супер за лечење хемороиди ако си со женска во кола, особено ако ти е оставена во рикверс. ;D

Мене баш затоа ми се допаѓа дека многу личи на старото а не како бубата прва што ја направија, не личеше на ништо а најмалку на буба.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #508 на: 07 Септември 2011, 11:52:55 am »
Супер ќе биде ако конечниот дизајн е сличен на овој горе, односно на оригиналната 4ка :)

И мене новата буба ми е промашај.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #509 на: 07 Септември 2011, 11:55:29 am »
Кадава е сега покомфорна и помускулеста, мене ми се бендисува, не е многу избегана од легендата а верувам и со помускулести мотрочиња ќе биде.И сигурно е променет шалтерот, нема да има вежбање карате..

Moторчето тиња... имавме порано рено4 ТЛ, мислам дека беше... околу 900 кубика...

По лено возило здравје...

По краток период, коментарот беше... САД И НИКАД ВИШЕ :)