Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2236556 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29608
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #9465 на: 23 Март 2015, 12:53:32 pm »
Јас го прашав истото, дури се наведнав да видам да не се заборавени стоперите на спиралите случајно..

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13859
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #9466 на: 23 Март 2015, 12:58:13 pm »
Сакаш да кажеш дека вака планираат да ја продаваат?

А шо е со Benve puta 7?

Викам јас го изгубија компасот со стајлингот овие од BMW.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #9467 на: 23 Март 2015, 13:52:06 pm »
X7 е некој рендер што си го направил рандом лик, мене така ми личи. И тоа земал Mercedes GL и само му сменил предница.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16710
  • Keep it 100
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #9468 на: 23 Март 2015, 14:50:46 pm »
Да, рендер е. Нема ништо официјално.


Не е лоша Шкодицава, само како некое дете да ја правело комбинацијава со бел кров, бандажи и ретровизори ми изгледа. Не е секоја кола кул како Мини Купер за да и стојат такви работи.

Отсутен Darko_sk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 95
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #9469 на: 23 Март 2015, 19:55:59 pm »
Супербов е тенк.

Мислам дека го је*e Пасатот во секоја могуча и немогуча рупа :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #9470 на: 23 Март 2015, 20:23:48 pm »
Се сложувам дека е Тенк. И според мене едно од најдобрите возила за парите на пазарот (го делат првото место со Октавија).

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3254
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #9471 на: 23 Март 2015, 20:30:54 pm »

Се сложувам дека е Тенк. И според мене едно од најдобрите возила за парите на пазарот (го делат првото место со Октавија).

Во потполност се согласувам со горе кажаното.

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #9472 на: 23 Март 2015, 20:33:28 pm »
Се сложувам дека е Тенк. И според мене едно од најдобрите возила за парите на пазарот (го делат првото место со Октавија).
Уште нема ниеден тест по интернетов а ти му го додели првото место. И пасатот да го ставиш пред Мазда 6 треба да си пензионер или страшен фанатик на VW а последно ауто ентузијаст.

Отсутен Darko_sk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 95
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #9473 на: 23 Март 2015, 20:58:41 pm »
Мазда 3/6 се топови, само што паѓаат на тестот - најдоброто возило за парите. Kаква што е ситуацијава во Мк (па и секаде) болдираните зборови се клучниот избор за купувачите кога се купува (нова) кола.

Според мене Супербов во некоја L&K верзија (веројатно 32-33 илјади) ги става у гепек А4, Merc C, BMW3 што може да се купат за тие пари. Значи за тие пари.

П.С.
Не сум проверил Мазда 6 што се зима за тие пари.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29608
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #9474 на: 23 Март 2015, 21:12:56 pm »
Се сложувам дека е Тенк. И според мене едно од најдобрите возила за парите на пазарот (го делат првото место со Октавија).
Уште нема ниеден тест по интернетов а ти му го додели првото место. И пасатот да го ставиш пред Мазда 6 треба да си пензионер или страшен фанатик на VW а последно ауто ентузијаст.

Let's agree to disagree. Маздата изгледа подобро (мада не од сите агли) и дефинитивно е подинамична за возење. Од друга страна, има срање аутоматик (у споредба со DSG), ентериерот на Пасатот е значително, значително подобар и подобро изолиран и со забележливо подобри материјали и финална обработка (мада со фејслифтот кај 6-ката се решени многу од проблемите), и Пасатот нуди многу повеќе можности за технологии, опрема, итн.

Соодветно на тоа може да биде и значително поскап. Се сведува на тоа што конкретно бараш.

Мазда 3/6 се топови, само што паѓаат на тестот - најдоброто возило за парите. Kаква што е ситуацијава во Мк (па и секаде) болдираните зборови се клучниот избор за купувачите кога се купува (нова) кола.

Според мене Супербов во некоја L&K верзија (веројатно 32-33 илјади) ги става у гепек А4, Merc C, BMW3 што може да се купат за тие пари. Значи за тие пари.

П.С.
Не сум проверил Мазда 6 што се зима за тие пари.

И со тебе нема да се сложам. Мазда 6 е сосема добро, ако не и одлично возило за парите. Било кој од конкурентите да го наредиш со опрема како што би ја наредил 6-ката за ~35.000 евра ќе кошта значително повеќе.
« Последно менување: 23 Март 2015, 21:21:33 pm zeroSignal »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #9475 на: 23 Март 2015, 21:38:51 pm »
Маздата 6 и Суперб иако личат слични се многу различни возила. Маздата 6 во реалноста е поблиска до Октавија според просторот во кабината и багажникот (ако се друго е исто). Но за суперб и фалат 15цм простор во внатрешноста и 110 литри багажен простор - што би ја сместило димензиска класа над Маздата.

Јас пре би земал Октавија, Суперб, Мазда 3 - пред Мазда 6.

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #9476 на: 23 Март 2015, 21:49:13 pm »
Се сложувам дека е Тенк. И според мене едно од најдобрите возила за парите на пазарот (го делат првото место со Октавија).
Уште нема ниеден тест по интернетов а ти му го додели првото место. И пасатот да го ставиш пред Мазда 6 треба да си пензионер или страшен фанатик на VW а последно ауто ентузијаст.

Let's agree to disagree. Маздата изгледа подобро (мада не од сите агли) и дефинитивно е подинамична за возење. Од друга страна, има срање аутоматик (у споредба со DSG), ентериерот на Пасатот е значително, значително подобар и подобро изолиран и со забележливо подобри материјали и финална обработка (мада со фејслифтот кај 6-ката се решени многу од проблемите), и Пасатот нуди многу повеќе можности за технологии, опрема, итн.

Соодветно на тоа може да биде и значително поскап. Се сведува на тоа што конкретно бараш.
Знаев дека одма ќе биде спомнат DSG автоматикот :) И да, тоа е единствената предност на пасатот. Двете коли имаат 4.5 оценка на Carbuyer, да имаше маздата подобар автоматик сигурно ќе имаше повисока оценка(највисока во класата). Ја затоа кажав од аспект на ауто ентузијаст, нели тука сите сме ауто ентузијасти? И крај краева тоа е релативен недостаток за автоматикот, не секој сака автоматик да вози. За мене маздата со менуал пред било каков пасат.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3254
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #9477 на: 23 Март 2015, 22:06:07 pm »
Друже DSG менувачот е чиста перверзија. Било кој мотор во комбинација со DSG ќе биде забавен за возење.

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #9478 на: 23 Март 2015, 22:12:07 pm »
Знам дека е, иако не сум возел. Сепак за забава пресудно е директно управување со фидбек, и шасија. Тоа се знае кој го има, а и рачниот мењач у маздата во сите тестови прочитав дека е MX-5 like

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #9479 на: 23 Март 2015, 22:18:30 pm »
Секој со своето.

Јас како врста на аутоентузијаст би земал аутоматик, башка па ако е DSG. Било каков испред мануел - ако купувам на ново кола. Мануел само за кола на старо би земал, за да не испаднат проблеми со аутоматикот.

Дури и Поршето 911 со PDK ми прави повеќе мерак од 911 мануал, или Кајман мануал.

А за овие крузерски коли моето мислење е уште по накај автоматик. Не гледам причина да се правдам, едноставно тоа го сакам повеќе. Степенот на замарање и поголем со мануелен менувач, а мене ми помина времето кога сакав да се замарам. Едина негативност за автоматик за мене е што е скап на ново, и расиплив за на старо. Ако имам пари да го купам на ново, секако дека би го купил.

Моментот со Суперб е што дава просторност како во доста поголемо возило од Маздата 6 или Октавијата. Просторност во која 4 возрасни луѓе може да патуваат во огромен конфор. Прво и за мене важно тие напред може да си го однесат предното седиште бајаги наназад за да седат конфорно, без да се замараат дали тие позади имаат место. Супербот е една од единствените коли која го нуди тоа. Ако сакаш да го добиеш тоа во квалитет кој е добар во изработка и мотори треба да одам на Е класа, или BMW 5ка. Иако тие нудат некои работи над Супербот, за цената тој ги шие зошто е двојно поефтин од нив. И пак пред се нуди повеќе простор дури и од нив. А тоа мене ми е важно. Во барем една од колите во поблиската фамилија, за да може по потреба да се земе тоа возило за да се оди на викенд или одмор - која активност многу често ја практикувам со друштво.

Кога ќе им текне на производителите дека освен корејци и кинези, во колите кои ги произведуваат треба и луѓе да се возат тогаш ќе правам муабет со нив. Неможе според мене да купам кола за крузање на 4 особи (како Мазда 6) а внатре да нема соодветно место за 4 особи. Тоа за мене е недозволиво. Можеби барам премногу, но начинот на работа на Шкода и користењето на просторот кој им е даден е одличен. Тоа мене многу ми се допаѓа. И затоа реков дека ќе е одлична колата и пред да искочи - затоа што ценам по претходникот. Со оглед на тоа што една негативност на претходникот беше изгледот, а сега е подобрен. И згора на изгледот има нешто повеќе простор и внатре и во гепекот. Одлични вести според мене. Ако ја земам старата Суперб која мислам дека е фантастично возило, и го направам поубаво и малку попространо, резултатот ќе биде подобар од она што претходно за мене било фантастично. Тоа е како кога ќе земеш некој стан од 110 квадрати и ќе го издизајнираш добро да личи и функционира како да има привидно 130 квадрати (тоа е во супербот). А кај останатите прозиводители, истиот стан од 110 квадрати во истата зграда го прекроиле на безвезен начин да изгледа и функционира како да има 90 квадрати. Иако тие се исти на хартија, едниот стан е далеку попростран од другиот визуелно и функционално. А тоа јас го сакам. Пак ќе кажам, сакам една кола за на пат. Суперб е соврешна кола за на пат, за парите.





П.С. Да се надоврзам на ентузијазмот. Ми се допаѓа GT86 заради просторот за привидни 4 луѓе, односно 2 луѓе и поприлично багаж зад нив. Добра цена има, и одлично изгледа. Над тоа веќе Камарото и Мустангот го преземаат приматот, и си го задржуваат.
« Последно менување: 23 Март 2015, 22:30:56 pm Deni »